Ukrayna Motosiklet Fuarı 2008

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bu MT01 hangisi?
Sağdaki mi soldaki mi?
:p


Görkem,
harika iş çıkarmışsın.

Patlamış mısırlarla biraları yedekledim.
Bekliyorum.

Devam devam...:cat:

Sağdaki :p

Abi zaman buldukça atabiliyorum. Hoş fazla güzel fotograflar çekemedim; sonuçta fuar alanına girdiğimde üzerimde biriken motosiklet hasretini bir anda fotolara dökmek istedim ve ne bulduysam çektim. Neticesinde fotografçılık veya detay adına pek birşey çıkmadı sadece çektim :p
Geceleri girebiliyorum genellikle , yarın da sınavım olduğundan bu günlük de bu kadar fakat bir iki tane daha atıp öyle kaçacağım...

Bu arada şu an dışarıda lapa lapa kar var... :queen: Yaz geliyor sanıyordum :silent:

Geldik bizim Keeway standına. 1-2 fotograf da buradan çekeyim.
fuar71qf9.jpg

fuar69fz8.jpg

fuar70im7.jpg


Bu çin malı motosiklet nedense çok ilgimi çekti... :silent:
fuar66mi7.jpg

fuar65iy7.jpg

fuar67ro7.jpg


fuar68fc5.jpg


Yarın Bmw standı ile devam edeceğiz :)
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
O çİn malı motosikletin neden ilgini çektiği bu fotoğraftan anlaşılıyor.:)

fuar65iy7.jpg


Şaka bi yana çok tanıdık gelmedi mi?
bu sana.

Neyse sana sınavda başarılar.

Yarın devam ederiz.:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst