- Katılım
- 20 Nis 2010
- Mesajlar
- 1,212
- Konu Yazar
- #1
Çarşıda işim vardı dizlik takmaya üşendim korumalı mont kask vardı sadece dizlik takmamıştım ters yöne girip ara yerden doğru yöne geçerken dar bir geçit vardı yavaşlamak için ön frene dokunduğum gibi nasıl olduğunu anlamadan altımdan kaydı Allahtan koruma demiri vardı üzerime düşmedi motor düşseydi ciddi bir ezik olabilirdi motorda hiçbirşey yok koruma demiri engelledi bende ise sağ dizim sıyrıldı pantol gitti sağ avucum çizildi
ale: demekki ne olursa olsun full koruma çıkmakta yarar varmış