ufak bir gezintinin resimleri

Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Evet bugünüde ufak ama güzel bir gezintiyle geçiştirdik.
Çıktım öyle köylere dogru ama fazla resim yok zira yogun sisvardı ve hava çok erken karardı e benim emektarda o koşullarda görüntü alamıyor.
ama güzeldi meger sisin içindeki karanlıkta yada karanlıgın içindeki siste dagbaşında tekbaşına bir sigara yakmak ve göremedigin etrafı hissetmek insanı kendine nekadar yaklaştırıyormuş.
dsc0001rp9.jpg

dsc0002fy8.jpg

dsc0003ze3.jpg

dsc0004te6.jpg

dsc0005in6.jpg
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Hocam böyle olmayacak, Güçlerimizi birleştirelim, ortaklaşa bir enduro alalım, yazın sende kalsın kışın bende :)
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Valla ben makinemden memnunum hocam. Uzun yola cruıser daga taşa enduro oluyo.
Ben onun yapabildiklerini seviyorum o benim ona yaptıklarını. biz böyle mutluyuz.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
güzel ama cok az resim olmus daha fazla resim istiyoruz :p

Gps sanırım nasıl bişey nerelerde satılır fiyatları hakkında bilgi verebilir misin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst