- Katılım
- 21 Nis 2005
- Mesajlar
- 587
- Konu Yazar
- #1
Evet bugünüde ufak ama güzel bir gezintiyle geçiştirdik.
Çıktım öyle köylere dogru ama fazla resim yok zira yogun sisvardı ve hava çok erken karardı e benim emektarda o koşullarda görüntü alamıyor.
ama güzeldi meger sisin içindeki karanlıkta yada karanlıgın içindeki siste dagbaşında tekbaşına bir sigara yakmak ve göremedigin etrafı hissetmek insanı kendine nekadar yaklaştırıyormuş.
Çıktım öyle köylere dogru ama fazla resim yok zira yogun sisvardı ve hava çok erken karardı e benim emektarda o koşullarda görüntü alamıyor.
ama güzeldi meger sisin içindeki karanlıkta yada karanlıgın içindeki siste dagbaşında tekbaşına bir sigara yakmak ve göremedigin etrafı hissetmek insanı kendine nekadar yaklaştırıyormuş.