Ertugrul66 aga ben bi ucuzlugunu yakalayamadim soyledigin kameranin. 1000tl dio yine..
Link, video gibi birşey koyarsanız sevinirim. Almayı düşünüyorumda .Bende kendi kamerami takmak icin aparat ararken arackamerasi aldim bakim nasil cikacak. Gerci bana sadece ayagi lazim sade ayak 40 liraydi kamera 50 bende ikisini de aldim komple jvs everio var cok net cekiyor ve ufacik onu baglicam depo ustune.
Bende kendi kamerami takmak icin aparat ararken arackamerasi aldim bakim nasil cikacak. Gerci bana sadece ayagi lazim sade ayak 40 liraydi kamera 50 bende ikisini de aldim komple jvs everio var cok net cekiyor ve ufacik onu baglicam depo ustune.
Link, video gibi birşey koyarsanız sevinirim. Almayı düşünüyorumda .