- Katılım
- 20 Nis 2015
- Mesajlar
- 855
Şöyle söylemek isterim ki kemalist lafı ingiliz işgal kuvvetlerinin kuvayı milliyeyi tarif etmek için kullandıkları terimdir. Mustafa Kemal anadoluya geçip direnişi örgütlenmeye başlayınca ingilizler kuvayi milliye yerine düşmanlarını tarif etmek için bu lafı kullanmışlardır. Yani kemalist lafı ile işgal kuvvetleri ağzıyla konuşmuş oluyorsunuz. Bugün kuvayi milliye olmadığı icin atatürkçülük yerine kullanılır oldu.
Atatürk'un heykelllerini kuzey korenin deli diktatörleri ile aynı konu düzleminde kullanmak çok talihsizce olmuş. Unutmayalım ki bundan 15 sene önce tehlikenin farkında minisiz diyenlere laikci teyze diyen gerizekali liboslarin düştüğü hata da benzerdir.
Atatürk'un heykelllerini kuzey korenin deli diktatörleri ile aynı konu düzleminde kullanmak çok talihsizce olmuş. Unutmayalım ki bundan 15 sene önce tehlikenin farkında minisiz diyenlere laikci teyze diyen gerizekali liboslarin düştüğü hata da benzerdir.