Ucuz Et Afiyet Olsun

Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Şöyle söylemek isterim ki kemalist lafı ingiliz işgal kuvvetlerinin kuvayı milliyeyi tarif etmek için kullandıkları terimdir. Mustafa Kemal anadoluya geçip direnişi örgütlenmeye başlayınca ingilizler kuvayi milliye yerine düşmanlarını tarif etmek için bu lafı kullanmışlardır. Yani kemalist lafı ile işgal kuvvetleri ağzıyla konuşmuş oluyorsunuz. Bugün kuvayi milliye olmadığı icin atatürkçülük yerine kullanılır oldu.

Atatürk'un heykelllerini kuzey korenin deli diktatörleri ile aynı konu düzleminde kullanmak çok talihsizce olmuş. Unutmayalım ki bundan 15 sene önce tehlikenin farkında minisiz diyenlere laikci teyze diyen gerizekali liboslarin düştüğü hata da benzerdir.
 
Katılım
26 Ara 2010
Mesajlar
138
Şöyle söylemek isterim ki kemalist lafı ingiliz işgal kuvvetlerinin kuvayı milliyeyi tarif etmek için kullandıkları terimdir. Mustafa Kemal anadoluya geçip direnişi örgütlenmeye başlayınca ingilizler kuvayi milliye yerine düşmanlarını tarif etmek için bu lafı kullanmışlardır. Yani kemalist lafı ile işgal kuvvetleri ağzıyla konuşmuş oluyorsunuz. Bugün kuvayi milliye olmadığı icin atatürkçülük yerine kullanılır oldu.

Atatürk'un heykelllerini kuzey korenin deli diktatörleri ile aynı konu düzleminde kullanmak çok talihsizce olmuş. Unutmayalım ki bundan 15 sene önce tehlikenin farkında minisiz diyenlere laikci teyze diyen gerizekali liboslarin düştüğü hata da benzerdir.

Belki bu laftan sonra anlarlar kimin tarafında olduklarını. Hatta daha 2-3 gün önce görmüştüm İngilizlerin direnen Türklerin olduğu bölgeyi kendi haritalarında "Kemalist Influence" olarak belirtmişlerdi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hemencecik Atatürk tartışmasına girmeyin yahu. Basit bi fikirdi sadece, bu amca gibiler için iyi olur diye düşünmüştüm mesela:


Televizyonun karşısında oynayıp çoluk çocuğa eğlence olmaktansa, giyinir kuşanır geçer heykelin karşısına, orada yapar yapacağını... Kimse de dalga geçmez. Sonuçta onun gibi başkaları da olur orada. İyi olmaz mı?
 
Katılım
10 Mar 2015
Mesajlar
213
Şuan çarşıya çıkıp sorsak, tayyibe bi teyze g..nün kılıyım dedi mi desek, insanların yüzde 90ı dedi evet diyecek ya. Bi yalan uydurup sonra ona en iyi inanan ülkeyiz. Tıpkı cumhuriyetin ilk döneminde olduğu gibi 🤭
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şuan çarşıya çıkıp sorsak, tayyibe bi teyze g..nün kılıyım dedi mi desek, insanların yüzde 90ı dedi evet diyecek ya. Bi yalan uydurup sonra ona en iyi inanan ülkeyiz. Tıpkı cumhuriyetin ilk döneminde olduğu gibi 🤭

Videosunu izledik? Montaj şantaj mıymış yoksa?
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Şuan çarşıya çıkıp sorsak, tayyibe bi teyze g..nün kılıyım dedi mi desek, insanların yüzde 90ı dedi evet diyecek ya. Bi yalan uydurup sonra ona en iyi inanan ülkeyiz. Tıpkı cumhuriyetin ilk döneminde olduğu gibi ��
Camide içki ve başıörtülü bacımın üzerine işediler diyen tayyibin yalanlarınada inandı bu ülke

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:30 ----------


Buda benden gelsin
https://youtu.be/0rqlVlKZbFw
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Istırıp yalayan vardı bi de...
 
Katılım
19 May 2012
Mesajlar
146
Bu hükümet başta oldukça en pahalı etide yiyceksiniz en pahalı benzinide alıcaksınız verginin vergisinide ödiyceksiniz. Bu işi tabiki bunlar yapıcak din sömürü diye yazın aratın okuyun googleda. En basit ornek ülkemde üretilen yeni rakiyı ab ülkelerinde benden çok daha ucuza alabiliyorsa gerisini sen düşün nasılda opuylorlar bizi utanmadan.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
"kemalist" ideolojiden hiç gocunmam. hatta kendime kemalist diyebilirim. fakat bir heykelin karşısında eğilecek kadar kendimi kaybetmedim. çok merak edenler açsın, mustafa kemal'in nutuk adlı eserini okusun. fikir sahibi olsun.

heykele, taşa tapmak da neyin nesi?
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
"kemalist" ideolojiden hiç gocunmam. hatta kendime kemalist diyebilirim. fakat bir heykelin karşısında eğilecek kadar kendimi kaybetmedim. çok merak edenler açsın, mustafa kemal'in nutuk adlı eserini okusun. fikir sahibi olsun.

heykele, taşa tapmak da neyin nesi?

bahsedilen heykel ya da sembollerin tapınma aracı olmadığını anlayacak kadar yetkin olmaman üzücü,
bugüne kadar hiç kimsenin Mustafa Kemal ATATÜRK'ün heykelinin önünde "şu işim olsun, bu dileğim gerçekleşsin, iki tavuk bir horoz hem de besili" dediğine şahit olmadım.
dolayısı ile dinbaz zırvası olan heykele tapınma eylemi bu durum için geçerli değildir,
adak, çaput bağlama gibi aslı şamanist geleneklerden gelen toplumsal davranışları içermeyen bir eylemi "tapınma" olarak nitelemek ancaka rt niyetlilik ve ciddi düzeyde anlama kapasitesi eksikliğinden kaynaklanabilir,
bu da normaldir (bkz. pisa testi 2015 sonuçları).

kendisini "müslüman" olarak tanımlayıp geleneklerinin büyük çoğunluğu şamanist, pagan, hristiyan, yahudi kökenli olduğunu anlayamayacak kadar cahil güruha "heykel"lerin neden orada olduğunu anlatmaya çalışmak gerekli midir ?

kanımca değil.
yine de böyle bir söylemi karşılıksız bırakmaz olmadı.

şu konuya iştirak ederek işin dini temeli hakkında kaba bilgi alınabilir.

kemalizm kişinin din anlayışı ile uğraşmaz,
dini her zaman olduğu gibi egemenlik kaynağı gibi göstererek kendisini tanrının yeryüzindeki gölgesi gibi olanlar ile uğraşır.
karar göklerden gelmez,
daha çok dünyanın egemen güçlerinin cevaz vermesi ile olur.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
bahsedilen heykel ya da sembollerin tapınma aracı olmadığını anlayacak kadar yetkin olmaman üzücü,
bugüne kadar hiç kimsenin Mustafa Kemal ATATÜRK'ün heykelinin önünde "şu işim olsun, bu dileğim gerçekleşsin, iki tavuk bir horoz hem de besili" dediğine şahit olmadım.
dolayısı ile dinbaz zırvası olan heykele tapınma eylemi bu durum için geçerli değildir,
adak, çaput bağlama gibi aslı şamanist geleneklerden gelen toplumsal davranışları içermeyen bir eylemi "tapınma" olarak nitelemek ancaka rt niyetlilik ve ciddi düzeyde anlama kapasitesi eksikliğinden kaynaklanabilir,
bu da normaldir (bkz. pisa testi 2015 sonuçları).

kendisini "müslüman" olarak tanımlayıp geleneklerinin büyük çoğunluğu şamanist, pagan, hristiyan, yahudi kökenli olduğunu anlayamayacak kadar cahil güruha "heykel"lerin neden orada olduğunu anlatmaya çalışmak gerekli midir ?

kanımca değil.
yine de böyle bir söylemi karşılıksız bırakmaz olmadı.

şu konuya iştirak ederek işin dini temeli hakkında kaba bilgi alınabilir.

kemalizm kişinin din anlayışı ile uğraşmaz,
dini her zaman olduğu gibi egemenlik kaynağı gibi göstererek kendisini tanrının yeryüzindeki gölgesi gibi olanlar ile uğraşır.
karar göklerden gelmez,
daha çok dünyanın egemen güçlerinin cevaz vermesi ile olur.

hangi medeni ülkede insanların bir heykel önünde saygı duruşunda bulunduğuna rastladın? anlat bakalım, anlat da öğrenelim..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Her yerde Ataturk heykeli olmasi, her okul bahcesinde Ataturk bustu olmasi, her per para biriminin uzerinde ve her devlet dairesinde Ataturk resmi olmasi, az dahi olsa tek adam rejimlerini cagristirmiyor mu size? Ataturk'un cismine mi, yoksa fikirlerine ve ideallerine mi deger veriyoruz? Ama o resim ve heykeller, o fikir ve idealleri bize hatirlatmasi icin mi her yerde? Peki zaten guzel olan, ve anlatildiginda toplum genelinde kabul gormesi kacinilmaz olan ideal ve fikirlerin, her yere konan resim ve heykellerle empozeye ihtiyaci var midir? Tek bir insanin her yere resim ve heykelinin dikilmesi pratiginin uygulandigi ulkelerin durumu nedir?

Bence ipin ucu fazla kaçırılmış bu mevzuda. En azından bu kadar sene devam etmesi cok makul degil. Şahsi fikrim tabii ki.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
konu ucuz etten nerelere gelmiş. Vah forumun haline :sunny:

edit:eek:rtalık karışmasın diye mesajı düzenledim = )
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Atatürk'ün fikir ve ideallerini benimsemek ile heykel ve resimlerini desteklemek aynı şey değil bence, hatta ikincisi birincisine zararlı bile sayılabilir.

Dindarlığı benimsemek ile iktidarı desteklemek gibi. Görünürde bir ilişki var gibi, ama aslında yok, ve yine ikincisi birincisine zararlı.
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Bu tayfayi en son yetmez ama evet derlerken duymuştum. Memleketi ne hale getirdikleri de ortada.

Henüz modern olmadan postmodern olmaya özeniyorsunuz..
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
İşte bir tarafta yetmez ama evetçiler, diğer tarafta Atatürkçülüğü, k.atatürk imzalı bardakta rakı içmek sananlar... Birbirlerinin muadilidir. Cahillikten kaynaklanır.
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
O zaman tarikat tekke kucağında hulooo diye bagirabilirsiniz.. böylece hem atatürkçüluge düşmanlık yapıp hem de yandaslik nimetlerinden faydalanabilirsiniz. Kim bilir belki bir gün size de rant kapıları açılır..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst