- Katılım
- 10 Eyl 2010
- Mesajlar
- 1,243
- Konu Yazar
- #1
Ben fotoğrafçıyım ve bir fotoğraf çalışması amacıyla istanbulu turlamaktaydım. Çoğunuz bilir ortaköyden köprünün tam altından geçerek köprünün tam yanına çıkan bir yol vardır. Gece 10 suları motorumla giderken kaldırıma çekip motoru durdum ve köprünün tam altından fotoğraf çekicektim. Tripdumu kurdum (üç ayak) Makinamı taktım ve arkamda bir kıprtı olduğunu farkettim. Roaf diye bi garip havlama sesi duydum sanki. Arkama bi döndüm 15 tane köpek EN AZ 15 köpek 2side kangal ve gözü bana dikmiş saldırcak yer bekliyorlar:mrgreen: İçimden bildiğim bütün duaları ederek çömeldim :mrgreen: aramızda bir adet demir bariyer var ve oda hemen sağ tarafımda köpeklerin geçebilceği şekilde bitiyor. Sol aşşağı tarafımda polis sosyal tesisleri var. O an anladım amaç Köpeklerin sağa gitmesini engelleyerek sola doğru sosyal tesislere girebilmek. Cross botlarım ayağımda ve koşmak imkansız gibi :mrgreen: Ölüme bu kadar yakın olduğumu hatırlamıyorum :mrgreen: bi adım sola ve çömel biadım sola çömel. Sağa gitmek isteyen 1-2 köpek oldu hemen elime taş alıyo gibi onlarıda benimle sola doğru getirdim. Resmen köpek çobanlığı yaptım
sonra baktım aşağı taraftan halk otobüsü geliyor. Bana yaklaştığı anda o koca botlarla demir bariyeri zıpladım ve koşmaya başladım. Ben arkamı döndüğümde onlar bariyeri çoktan atlamış geliyorlardı. Aramıza halk otobüsü girdiğinden biraz geciktiler ben direk sosyal tesise girdim kestane çizilmeden :mrgreen::mrgreen: İçeri giren siyah koca botlu kafasında siyah maske olan arkasında koca çantalı bi tipi tabiki polisler garip karşılayıp coplara hareketlendiler. "KÖPEKLER" dedim :mrgreen: kameranın başındaki kadın gülmeye başladı. " sabahtan beri kameradan seni izliyorum bu kadar başarılısını görmedim dedi :mrgreen: motoru tripodu kamerayı orda bırakmıştım gittim polislerle aldım hepsini. Köpekler motora kadar aynı hizzada bizi takip etti. Aşşaya kadar motorla bidaha kovalandım ama tövbeliyim o yola bidah ne çıkarıım ne orda fotoğraf çekerim çok korkunçbi deneyimdi::saad:::mrgreen: