Ucuz atlattık valla

Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Ben fotoğrafçıyım ve bir fotoğraf çalışması amacıyla istanbulu turlamaktaydım. Çoğunuz bilir ortaköyden köprünün tam altından geçerek köprünün tam yanına çıkan bir yol vardır. Gece 10 suları motorumla giderken kaldırıma çekip motoru durdum ve köprünün tam altından fotoğraf çekicektim. Tripdumu kurdum (üç ayak) Makinamı taktım ve arkamda bir kıprtı olduğunu farkettim. Roaf diye bi garip havlama sesi duydum sanki. Arkama bi döndüm 15 tane köpek EN AZ 15 köpek 2side kangal ve gözü bana dikmiş saldırcak yer bekliyorlar:mrgreen: İçimden bildiğim bütün duaları ederek çömeldim :mrgreen: aramızda bir adet demir bariyer var ve oda hemen sağ tarafımda köpeklerin geçebilceği şekilde bitiyor. Sol aşşağı tarafımda polis sosyal tesisleri var. O an anladım amaç Köpeklerin sağa gitmesini engelleyerek sola doğru sosyal tesislere girebilmek. Cross botlarım ayağımda ve koşmak imkansız gibi :mrgreen: Ölüme bu kadar yakın olduğumu hatırlamıyorum :mrgreen: bi adım sola ve çömel biadım sola çömel. Sağa gitmek isteyen 1-2 köpek oldu hemen elime taş alıyo gibi onlarıda benimle sola doğru getirdim. Resmen köpek çobanlığı yaptım :p sonra baktım aşağı taraftan halk otobüsü geliyor. Bana yaklaştığı anda o koca botlarla demir bariyeri zıpladım ve koşmaya başladım. Ben arkamı döndüğümde onlar bariyeri çoktan atlamış geliyorlardı. Aramıza halk otobüsü girdiğinden biraz geciktiler ben direk sosyal tesise girdim kestane çizilmeden :mrgreen::mrgreen: İçeri giren siyah koca botlu kafasında siyah maske olan arkasında koca çantalı bi tipi tabiki polisler garip karşılayıp coplara hareketlendiler. "KÖPEKLER" dedim :mrgreen: kameranın başındaki kadın gülmeye başladı. " sabahtan beri kameradan seni izliyorum bu kadar başarılısını görmedim dedi :mrgreen: motoru tripodu kamerayı orda bırakmıştım gittim polislerle aldım hepsini. Köpekler motora kadar aynı hizzada bizi takip etti. Aşşaya kadar motorla bidaha kovalandım ama tövbeliyim o yola bidah ne çıkarıım ne orda fotoğraf çekerim çok korkunçbi deneyimdi::saad:::mrgreen:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Ben fotoğrafçıyım ve bir fotoğraf çalışması amacıyla istanbulu turlamaktaydım. Çoğunuz bilir ortaköyden köprünün tam altından geçerek köprünün tam yanına çıkan bir yol vardır. Gece 10 suları motorumla giderken kaldırıma çekip motoru durdum ve köprünün tam altından fotoğraf çekicektim. Tripdumu kurdum (üç ayak) Makinamı taktım ve arkamda bir kıprtı olduğunu farkettim. Roaf diye bi garip havlama sesi duydum sanki. Arkama bi döndüm 15 tane köpek EN AZ 15 köpek 2side kangal ve gözü bana dikmiş saldırcak yer bekliyorlar:mrgreen: İçimden bildiğim bütün duaları ederek çömeldim :mrgreen: aramızda bir adet demir bariyer var ve oda hemen sağ tarafımda köpeklerin geçebilceği şekilde bitiyor. Sol aşşağı tarafımda polis sosyal tesisleri var. O an anladım amaç Köpeklerin sağa gitmesini engelleyerek sola doğru sosyal tesislere girebilmek. Cross botlarım ayağımda ve koşmak imkansız gibi :mrgreen: Ölüme bu kadar yakın olduğumu hatırlamıyorum :mrgreen: bi adım sola ve çömel biadım sola çömel. Sağa gitmek isteyen 1-2 köpek oldu hemen elime taş alıyo gibi onlarıda benimle sola doğru getirdim. Resmen köpek çobanlığı yaptım :p sonra baktım aşağı taraftan halk otobüsü geliyor. Bana yaklaştığı anda o koca botlarla demir bariyeri zıpladım ve koşmaya başladım. Ben arkamı döndüğümde onlar bariyeri çoktan atlamış geliyorlardı. Aramıza halk otobüsü girdiğinden biraz geciktiler ben direk sosyal tesise girdim kestane çizilmeden :mrgreen::mrgreen: İçeri giren siyah koca botlu kafasında siyah maske olan arkasında koca çantalı bi tipi tabiki polisler garip karşılayıp coplara hareketlendiler. "KÖPEKLER" dedim :mrgreen: kameranın başındaki kadın gülmeye başladı. " sabahtan beri kameradan seni izliyorum bu kadar başarılısını görmedim dedi :mrgreen: motoru tripodu kamerayı orda bırakmıştım gittim polislerle aldım hepsini. Köpekler motora kadar aynı hizzada bizi takip etti. Aşşaya kadar motorla bidaha kovalandım ama tövbeliyim o yola bidah ne çıkarıım ne orda fotoğraf çekerim çok korkunçbi deneyimdi::saad:::mrgreen:

çayı üstüme döktüğüm an bu satırları okumaktandır:queen:

büyük geçmiş olsun,soğukkanlılık işe yaramış:cat:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
geçmiş olsun , köpekler çok tehlikeli hele benim gibi sürekli dağlarda geziyorsanız .
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
Gecmis olsun banada 2 tane saldırdı 3 gün önce onlar üstüme havlayarak koştular bende deneyimliyim bu konuda o cesaretle bağıra bağıra üstlerine koştum kaçtılar ilk sonra üstüme koştular sırtımda cantayla bi koştum kaçtım kurtuldum ama bı sonraki gün 3 arkadas öcümü aldım sopalarla :D
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
bu hayvanseveler bu kadar düşünüyorlar bu hayvanları alıp evlerinde bahçelerinde besleseler ya...
her sokakta 5-6 tane var en azından...
bıkkınlık geldi artık...
geçen sabah işe giderken kadına saldırıyorlardı..
sözde küpeliller...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
öncelikle geçmiş olsun ...
ölümden dönmüşsün ama kafama takıldı ..acaba son sözün ne olurdu??:cherry:
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
öncelikle geçmiş olsun ...
ölümden döndüm demişsin ya kafama takıldı ..acaba son sözün ne olurdu??:cherry:

Beni barınağa gömün :mrgreen: kötü yanı okulumuz yeni çıktı star tv de tuzla barınağını ziyarete falan gitmiştik topluca hayvan severlikte fena drumda değil yani :mrgreen:
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Geçmiş olsun. Senin yerinde olsan polislerden kamera kaydını isterdim. 4 ayak aşiretinden tek diş bile yemeden nasıl kurtulduğumu cümle aleme göstermek için.

Bence bütün iki tekerciler yanında köpek kovucu taşımalı. Geçen hafta bir köpekle aramızda tatsız bir hadise oldu. Motordan inip ben köpeğe saldırınca köpek bu duruma bayağı içerlemiş olacak ki bir gün sonra yanına bir köpek daha alıp karşıma çıktı. Tabii bu sefer köpek kovucu yanımdaydı. Elimde köpek kovucu ikisinin peşine düştüm. Sıktıkça sıktım garipler kendilerini veliefendi hipodromunda zannettiler. Artık köpek kovucusu her gün yanımda. Tek korkum tam kabadayılık yapacağım bir anda pilinin bitmesi.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
ehehehe..Eğlenceli olmuş, okuması tabii :)
O an ki korkunu anlyabiliyorum :)

Şehirlerde köpeklerle birlikte yaşadığımızı unutmamak lazım..
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Öncelikle geçmiş olsun.. Takıldığım bir nokta var polislerin kameradan seni bayağı bir süre izlediğini yazmışsın;hiç akıllarına gelmemişmi, şu çocuğa köpekler saldırabilir gidip bir yardım edelim dememişlermi?
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Geçmiş olsun güzel ve bir o kadarda fantastik bir olay geçirmişsiniz bundan sonra daha dikkatli olursunuz artık :D :D
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Öncelikle geçmiş olsun.. Takıldığım bir nokta var polislerin kameradan seni bayağı bir süre izlediğini yazmışsın;hiç akıllarına gelmemişmi, şu çocuğa köpekler saldırabilir gidip bir yardım edelim dememişlermi?

saatte bir öyle olaylar olduğundan köpeklerle ilgili bi konu hakkında sosyal tesisi bırakıp yardıme etmelerinin yasaklandığını söylediler. Her saldırana çıkabilcekleri bir nokta değilmiş çünki stratejik defans noktası olduğundan terkedilemiyomuş tam köprünün altı ya
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
882
Öncelikle geçmiş olsun.. Takıldığım bir nokta var polislerin kameradan seni bayağı bir süre izlediğini yazmışsın;hiç akıllarına gelmemişmi, şu çocuğa köpekler saldırabilir gidip bir yardım edelim dememişlermi?

Yanlış anlaşılmasın ama o konumdaki hiçbir polisin gelipte yardım edeceğini sanmıyorum.İstisnalar kaideyi bozmaz,yani yardım etmesi için daha önce de aynı durumun kendi başına da gelmiş olan bir polis olması yada forumdaki polis arkadaşlardan birisi olması falan gerekir.:silent:
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
arkadaş ben sürekli motorda kurusıkı taşıyorum buradaki köpekler senin anlattığın kadar sakin değiller
üstüne üstüne ateş ettiğim halde kaçmayıp saldıran ve egzostumu ısırıp ağzı yanan köpeklerle uğraşıyorum
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
arkadaş ben sürekli motorda kurusıkı taşıyorum buradaki köpekler senin anlattığın kadar sakin değiller
üstüne üstüne ateş ettiğim halde kaçmayıp saldıran ve egzostumu ısırıp ağzı yanan köpeklerle uğraşıyorum

ordakiler köpek değil vahşi hayvan zaten :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst