- Katılım
- 31 Mar 2010
- Mesajlar
- 292
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar,
20 Ağustos Cuma akşamı saat 20:00'da bostancı minübüs yolundan maltepe tarafına doğru sametagir ve forumdan bir kaç arkadaşımızla daha buluşmak için gidiyordum. O caddeyi bilenler bilir minübüs şöförleri oranın korsanlarıdır. Normal iki şeritli yolda ben sağ şeritteydim ve tam solumda ise bir minübüs vardı beraber güzergahı seyrederken hiç olmadık ve durulması yasak olan bir yerde minübüs şöförü frene asıldı, ben ne olduğunu anlamadım ve sol tarafım minübüs yüzünden kapalıydı göremiyordum. minübüsün frenlemesiyle sol taraftan önüme kıran bir aracı farketmem 0.5 saniye kadar sürdü ve ben çarpışma şiddetini azaltmak amacıyla frenlere asılarak yolun boş olan tarafına kendimi yatırdım hafiften ancak ön teker aracın altına vurarak girdi ve ben sol şerite fırladım.
O sırada neremi nasıl vurduğumu hatırlayamıyorum fakat sağ kaval kemiğimde büyük bir acı ve sıyrıklar vardı, sonrasında şişti ve ağrısı hala yoğun olarak devam ediyor, sıcağı sıcağına anlayamadım fakat ertesi gün farkettiğimde kalçamın sağ tarafı ve boynumunda sağ tarafı ezilmişti. Verilmiş sadakam varmış ki öyle bir kazadan bu kadar az hasarla kurtulabildim, kaskım ve montum üzerimdeydi ikisininde büyük yararını gördüm, frenleme zamanlamam yanlış olsaydı daha farklı bir şekilde sonuçlanacaktı kaza.
Motora bir gün öncesinde taktırdığım koruma demiri sayesinde sadece aracın altına giren ön teker yüzünden çamurluk kırıldı ve vites pedalı yerinden oynayarak bollaştı, koruma demiri de haliyle motorun yattığı yöne doğru yamuldu..
Geçmiş olsun dilekleri ve ilgisinden dolayı "sametagir" arkadaşıma çok teşekkür ediyorum. Siz siz olun minübüs caddesinde minübüslere yaklaşmayın:rendeer:
20 Ağustos Cuma akşamı saat 20:00'da bostancı minübüs yolundan maltepe tarafına doğru sametagir ve forumdan bir kaç arkadaşımızla daha buluşmak için gidiyordum. O caddeyi bilenler bilir minübüs şöförleri oranın korsanlarıdır. Normal iki şeritli yolda ben sağ şeritteydim ve tam solumda ise bir minübüs vardı beraber güzergahı seyrederken hiç olmadık ve durulması yasak olan bir yerde minübüs şöförü frene asıldı, ben ne olduğunu anlamadım ve sol tarafım minübüs yüzünden kapalıydı göremiyordum. minübüsün frenlemesiyle sol taraftan önüme kıran bir aracı farketmem 0.5 saniye kadar sürdü ve ben çarpışma şiddetini azaltmak amacıyla frenlere asılarak yolun boş olan tarafına kendimi yatırdım hafiften ancak ön teker aracın altına vurarak girdi ve ben sol şerite fırladım.
O sırada neremi nasıl vurduğumu hatırlayamıyorum fakat sağ kaval kemiğimde büyük bir acı ve sıyrıklar vardı, sonrasında şişti ve ağrısı hala yoğun olarak devam ediyor, sıcağı sıcağına anlayamadım fakat ertesi gün farkettiğimde kalçamın sağ tarafı ve boynumunda sağ tarafı ezilmişti. Verilmiş sadakam varmış ki öyle bir kazadan bu kadar az hasarla kurtulabildim, kaskım ve montum üzerimdeydi ikisininde büyük yararını gördüm, frenleme zamanlamam yanlış olsaydı daha farklı bir şekilde sonuçlanacaktı kaza.
Motora bir gün öncesinde taktırdığım koruma demiri sayesinde sadece aracın altına giren ön teker yüzünden çamurluk kırıldı ve vites pedalı yerinden oynayarak bollaştı, koruma demiri de haliyle motorun yattığı yöne doğru yamuldu..
Geçmiş olsun dilekleri ve ilgisinden dolayı "sametagir" arkadaşıma çok teşekkür ediyorum. Siz siz olun minübüs caddesinde minübüslere yaklaşmayın:rendeer:
Son düzenleme: