Uçuyorum...tutmayın beniiiiii

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
11
Uçuyooooor...tutmayın sakın...

 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
121
abooo..:cyclopsan
gerçekten uçuyosun abi:mrgreen:
allah iniş takımlarına zeval vermesin:queen::queen:
 
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
732
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayrola, korkmus gibi bir halin var ... :mrgreen:
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
11
O uçan arkadaşım...Ben değilim ... Evet biraz korkmus gibi ama iniş takımları inişte gayet iyiymiş...:queen::queen::cherry::cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
xlr125 diilmi o motor?....Düşüşte kapanmıştır amortisörleri.....Biraz fazla esner süspansiyonu.....
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
vay be harıka bısı tebrık edıyorum ucan arkadası:mrgreen:
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
fılakları aç sert iniş olucak meydey ney dey :queen:
+meydey
-ben meydey, ney dey
+ağbi meydey
-tamam anladık ney dey
+acil iniş istiyorum
-aha oraya in :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
iyi uçmuş.inişide uçuşu kadar güzel olmuştur inşallah:queen::cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst