ücretsiz sürüş eğitimi herkesi bekliyoruz.

Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
213
arkadaşlar şu etkinlikleri bide istanbul tarafına çeksek en çok benim için iyi olucak heralde...kuzenim motor öğret diye başımın etini yiyor...benim aletde 400kilo üzerinde duramaz anlatamıyorum
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Çok güzel bir çalışmaydı.Unuttuklarımızı hatırlatan,yenilere çok şey ifade edebilecek ve ortak paydaları olan 100 den fazla insanın birarada olduğu bir seminerdi,devamını bekliyoruz.

Not:Bir kaç fotoyu Bursa MT sayfasına koydum.Altınızdan sele eksik olmasın.:cat:
 
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
161
Hayranlıkla tebirk ediyorum.Bursa Belediye'sinin motorcu olan saygısını gösteriyor.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Hele bir kurumsallaşalım.
Bakın o zaman neler oluyor.
Toplantı var dersin BB solonlarını kullanırsın,imkanlarından faydalanırsın.
 
Katılım
22 Şub 2004
Mesajlar
18
kahretmesin vben niye bu ucretsiz egitimi yeni duyuyorum
zaten bursaya gidicektim bir gün erken giderdim ya

bi daha olurmu bole bir olay
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
valla kacirilmayacak bir organizasyon ama gelemeyecegim :pr:

ana gecmis bile seneye insallah :)
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
can-ı gönülden destekliyorum. takdir edilecek bir olay diğer illere de örnek olur umuduyla.
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
Bursa belediyesini tebrik ediyoruz.Çok güzel bir çalışma.Umarım diğer beledilerde bu tip çalışmalarda bulunur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst