ücretsiz sürüş eğitimi herkesi bekliyoruz.

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
178
BURSA'DA OLAN VE OLMAYAN TÜM MOTOSİKLET SEVERLERİ BEKLİYORUZ

surus.jpg

YERELGÜNDEM21 MOTOSİKLETLİ ÇALIŞMA GRUBU OLUŞTURULDU

Bursa'da motosiklete gönül vermiş kişilerin oluşturduğu, zamanla yeni üyelerin katılımıyla büyüyerek gelişmesi amaçlanan, motosiklet severlerin birbirleriyle tanışabileceği ve bilgilerini kamuoyu ile paylaşabileceği bir çalışma grubudur. Başlangıçta en temel görevi ‘’Motosiklet Bilinci’’nin geliştirilmesi ile trafikte can kaybının önlenmesi amaçlanmaktadır.

Bilinçli Motosiklet Kullanımı İçin Yeni Bir Başlangıç

Bursa Büyükşehir Belediyesi Yerel Gündem 21 çatısı altında kurulan Motosikletli Çalışma Grubu bilinçli motosiklet kullanımı için kolları sıvadı.



Türkiye'de 2006 yılı içerisinde motosiklet kullanımının katlanarak artması beraberinde yeni oluşumlara ve sorumluluklara sahne olmaktadır. Trafiğe yoğun bir şekilde giren yeni motosiklet kullanıcıları, bilinçsiz kullanım neticesinde ölümlere ve yaralanmalara varan motosiklet kazalarının artmasına neden olmuştur.



Sürücülerin bu kazaları ;



1) Motosiklet hakkında yeterli bilgiye sahip olmaması

2) Sürücünün güvenliği için koruyucu aparatlarını kullanmaması,

3) Trafik kural ve kanunlarına uygun sürüş yapmaması,

4) Yol şartları’nın uygunsuzluğu ,


gibi sebeplerden dolayı, riskli kullanım ile mal ve canlarına zarar vermektedirler.

Motosikletli Çalışma Grubu bilinçli motosiklet kullanımını aşılamak için;


1) Motosiklet kullanım teknikleri

2) Güvenli sürüş teknikleri

3) Sürücülerin korunma yöntemleri

4) Trafik kuralları ve yönetmeliklerine uygun kullanım

5) Motosiklet satıcılarının eğitimi ,

6) Kamuoyunda oluşmuş olan kötü motosiklet imajının, örnek motosiklet sürücüleri ile ortadan kaldırılmasını sağlamak,

hakkında motosiklet kullanıcılarını bilinçlendirme amaçlı çalışmalara başlamıştır.

Tüm motosiklet kullanıcıları, eğitimsiz ve bilinçsiz kullanıcıların oluşturdukları tablodan rahatsız olmaktadır. Bu tablonun ortaya çıkması ve halkımızın motosikletlere olan bakış açısının bu kullanıcılar tarafından kötü bir izlenim oluşturmasını engellemek için kurulan Motosikletli Çalışma Grubu, küçük bir kitle de olsa, büyüyen bu sektörde yeni kullanıcılara bilinç aşılamak ve motosiklet kullanımının ayrıcalığının aynı zamanda bazı sorumluluklar getirdiğini insanların görmesini sağlaması amacındadır. Ayrıca bu grup zamanla katılımın artmasıyla Bursa'nın kültürel ve sosyal değerlerine sahip çıkmak adına da çalışmalar yapacaktır.

www.enduroturkiye.com

www.motosikletkulubu.com
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
196
Waybe güsel çalışma yapmışlar adamlar bu ist dede olsa çok güsel olur ama nerdeeee :)
Emeği geçen herkese tşkler ...
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
101
keşke İstanbul belediyeside böyle bi şey yapsa ama nerdeeeee...
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
çok güzel bir uygulama tebrik ederiz duyurulara taşınmıştır ...vakti olan gitsin ..olmayanda vakit yaratsın
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
20
Tebrikler

BURSA'DA OLAN VE OLMAYAN TÜM MOTOSİKLET SEVERLERİ BEKLİYORUZ

surus.jpg

YERELGÜNDEM21 MOTOSİKLETLİ ÇALIŞMA GRUBU OLUŞTURULDU

Bursa'da motosiklete gönül vermiş kişilerin oluşturduğu, zamanla yeni üyelerin katılımıyla büyüyerek gelişmesi amaçlanan, motosiklet severlerin birbirleriyle tanışabileceği ve bilgilerini kamuoyu ile paylaşabileceği bir çalışma grubudur. Başlangıçta en temel görevi ‘’Motosiklet Bilinci’’nin geliştirilmesi ile trafikte can kaybının önlenmesi amaçlanmaktadır.

Bilinçli Motosiklet Kullanımı İçin Yeni Bir Başlangıç

Bursa Büyükşehir Belediyesi Yerel Gündem 21 çatısı altında kurulan Motosikletli Çalışma Grubu bilinçli motosiklet kullanımı için kolları sıvadı.



Türkiye'de 2006 yılı içerisinde motosiklet kullanımının katlanarak artması beraberinde yeni oluşumlara ve sorumluluklara sahne olmaktadır. Trafiğe yoğun bir şekilde giren yeni motosiklet kullanıcıları, bilinçsiz kullanım neticesinde ölümlere ve yaralanmalara varan motosiklet kazalarının artmasına neden olmuştur.



Sürücülerin bu kazaları ;



1) Motosiklet hakkında yeterli bilgiye sahip olmaması

2) Sürücünün güvenliği için koruyucu aparatlarını kullanmaması,

3) Trafik kural ve kanunlarına uygun sürüş yapmaması,

4) Yol şartları’nın uygunsuzluğu ,


gibi sebeplerden dolayı, riskli kullanım ile mal ve canlarına zarar vermektedirler.

Motosikletli Çalışma Grubu bilinçli motosiklet kullanımını aşılamak için;


1) Motosiklet kullanım teknikleri

2) Güvenli sürüş teknikleri

3) Sürücülerin korunma yöntemleri

4) Trafik kuralları ve yönetmeliklerine uygun kullanım

5) Motosiklet satıcılarının eğitimi ,

6) Kamuoyunda oluşmuş olan kötü motosiklet imajının, örnek motosiklet sürücüleri ile ortadan kaldırılmasını sağlamak,

hakkında motosiklet kullanıcılarını bilinçlendirme amaçlı çalışmalara başlamıştır.

Tüm motosiklet kullanıcıları, eğitimsiz ve bilinçsiz kullanıcıların oluşturdukları tablodan rahatsız olmaktadır. Bu tablonun ortaya çıkması ve halkımızın motosikletlere olan bakış açısının bu kullanıcılar tarafından kötü bir izlenim oluşturmasını engellemek için kurulan Motosikletli Çalışma Grubu, küçük bir kitle de olsa, büyüyen bu sektörde yeni kullanıcılara bilinç aşılamak ve motosiklet kullanımının ayrıcalığının aynı zamanda bazı sorumluluklar getirdiğini insanların görmesini sağlaması amacındadır. Ayrıca bu grup zamanla katılımın artmasıyla Bursa'nın kültürel ve sosyal değerlerine sahip çıkmak adına da çalışmalar yapacaktır.

www.enduroturkiye.com

www.motosikletkulubu.com

BU OLUSUMDA BULUNAN TUM ARKADASLARI CANI GONULDEN TEBRIK EDIYORUM HIC BIR CIKAR GOZETMEKSIZIN GECESINI GUNDUZUNE KATIP BU AMAC ICIN DIDINIP DURUYORLAR BURDAN BASTA HUSEYIN DILEK OLMAK UZERE BU OLUSUMU HAZIRLAYAN TUM ENDUROTURKIYE EKIBINE SEVGI VE SAYGILARIMI ILETIYORUM UMARIM EN KISA SURE ICINDE ISTANBUL BELEDIYESIYLE BIZDE BOYLE BIR CALISMA ICINE GIRERIZ
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
mükemmel gerçekten başkaları için de örnek olur umarım
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
:) abi adamlar 1 sene boyunca hergün istanbulda böle bir seminer verseler gene bitmez ki :D
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Arkadaslar bursadan giden yokmu bu seminere...Ben motorsuz olmamam rağmen gidiyorm.Yane inş gideceğim aksilik olmazsa.Ve güzel bir gün geçireceğimi düşünüyorum..Bursalı arkadaslar umarım bu semineri es geçmezler...Eminim bütün motorsiklet sürücülerine faydalı olacaktır...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
178
Katılımlarınızı bekliyoruz arkadaşlar ayrıca sosyal aktivitelerde olacak saygılar.
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
58
Herkes Gİbİ Ben De Bu GÜzel Faalİyet İÇİn Cani GÖnÜlden Tebrİklerİmİ Sunuyor Ve BaŞarilarinizin Devamini Dİlİyorum. Uzakta Olan Bİzlerİn De İstİfadesİ İÇİn Semİner Notlarini Forumda Yayinlamaniz İÇİn Beklİyoruz, Hatta MÜmkÜnse Sunumlarda Kullanilan EĞİtİm Vİdeolarini, Kolay Gelsİn, Tekrar Tebrİkler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst