Çok güzel bir çalışmaydı.Unuttuklarımızı hatırlatan,yenilere çok şey ifade edebilecek ve ortak paydaları olan 100 den fazla insanın birarada olduğu bir seminerdi,devamını bekliyoruz.
Not:Bir kaç fotoyu Bursa MT sayfasına koydum.Altınızdan sele eksik olmasın.:cat: