Ücretsiz Motosiklet Eğitim Semineri / 25 Şubat 2007

Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Sanirim benim ist daki evime donme zamanim geldi burda istedigim hic bir sey yok
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
ya abi şansa bak istanbulda olmak vardı şimdi.... ben arkadaşların yerinde olsam birdakika durmam:cat:
 
Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende katılmak istiyorum çokta ihtiyacım çünkü yeniyim fakat nekadar uğraşsamda özel msj yollayamadım.:pr:


eğer oluyorsa bende bende...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
1- Devamı gelecek mi ?
2- İstanbul dışından üyeler katılabilir mi ?
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaa bu gelişim sürücü kursunun yerini bi tarif edin :) plsss

Ben avrupa yakasından gelcemde vapurla geççem kadıköye

iskeleden doğru biri anlatırsa bana sevinirim
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
yaa bu gelişim sürücü kursunun yerini bi tarif edin :) plsss

Ben avrupa yakasından gelcemde vapurla geççem kadıköye

iskeleden doğru biri anlatırsa bana sevinirim


İskeleden Altıyola doğru (boğa heykeline doğru) gidiyorsun.Garanti bankasından sola dön vergi dairesinin hemen karşısı.


Mavi çatılı binanın olduğu sokak :)
maps
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Seminer kontenjanı dolmuştur.
İlerleyen zamanlarda seminerlerimiz devam edicektir.​
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadasşlar haftaya pazar seminerde görüşmek üzere
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Mad Bike - Doruk ILGIN yoğun iş tempom yüzünden seminere katılamayacağını belirtiği için 1 kişilik kontenjan açılmıştır. Seminere katılmak isteyen arkadaşlar Ad Soyad ve Telefon numaralarını bana özel mesaj yolu ile iletebilirler.
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
388
Şu ek kontenjandan giren arkadaşın durumu nedir? Msj attık ama,şanslı motorcunun kim olduğunu bilmediğimizden gidipte haftasonu kapıda birikmeyelim
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
BESTAPO listeye eklendin pazar günü görüşmek üzere
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
erhan yaw sana uğrayayım da bana bir kartvizitini ver
25inde kapıda "Hamili Yakinimdir." kartını gösterir girerim içeriye belki
:mrgreen: :cherry: :queen:
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
388
Teşekkür ettim arkadaşlar.Valla listeye piyangodan girdim.Umarim pazar hava güzel olur da motorlarla geliriz
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
çok faydalı bir iş işallah devamı gelir. öncelikle Erhana daha sonra İbrahime böle hayırlı bir işe el attıklarından dolayı teşekkür ederim
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
388
Umarım en kısa sürede devamı gelir.Çünkü yakınlarım bile bizi niye götürmüyosun diyerek homurdanmaya başladı.Bunun bir gezi değil eğitim olduğunu söylesemde BANANE BANANE diyerek çeşitli psikolojik yıldırma taktikleri uygulayanlar da yok değil :)
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Umarım en kısa sürede devamı gelir.Çünkü yakınlarım bile bizi niye götürmüyosun diyerek homurdanmaya başladı.Bunun bir gezi değil eğitim olduğunu söylesemde BANANE BANANE diyerek çeşitli psikolojik yıldırma taktikleri uygulayanlar da yok değil :)

Tabi ki devamı gelicek pazar günü gorusmek uzere.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Ben bişi söylicem döveceksiniz:)

Pazar sabahı tam 12'de Kenan'ın yarışı var ve ben bir yarış manyağıyım.Ve Kenan'ın kazanma olasılığı da oldukça yüksek.Ne yapsak? :pale:

Öteki taraftan kursa da katılmak istiyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst