Ücretsiz Motosiklet Eğitim Semineri / 25 Şubat 2007

Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
avrupa yakasından gidicek arkadaslar ben saat 10:00 gibi sirkeci arabalı vapur iskelesinde olucam motorize deli ile birlikte
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
gelemeyecek olan var mı? varsa öğleden sonraki seansa gelebilirim o kişinin yerine aslında gündüz de olur biraz erken kalkarız bir saatlik yol ne de olsa.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Neyse yarışın tekrarı varmış pazartesi günü.Bu kadar yakındayken caymak ayıp olur bu saatten sonra :)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
avrupa yakasından gidicek arkadaslar ben saat 10:00 gibi sirkeci arabalı vapur iskelesinde olucam motorize deli ile birlikte

sabaha kadar rüya gördüm arabanın lastiği patlak inşaallah gerçek değildir
saat 10 yetişicem inşaallah

mt yönetiminin organize ettiği gelişim sürücü kursunda olan seminere gittik benim için çok önemli bilgiler edindim özellikle hocamız kemal beyin akıcı anlatımıyla örneklerle vs vs MT'YE GELİŞİM SÜRÜCÜ KURSUNA KEMAL HOCA'YA ayrı ayrı teşekkür ederim saygılarımla
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
emegi gecen herkese teşekkürler bu tür organizsayonların artmasını diliyorum hatta belli gruplar olusturup kemal bey den motosiklet ile de egitim alabiliriz
 

TNT

Katılım
3 Mar 2006
Mesajlar
181
Çok güzel bir eğitimdi. Herkesin bildiği fakat yanlış uyguladığı birçok şeyler konuşuldu. İsmini listeye yazdırıp gelmeyenler çok şey kaybettiler ve bu eğitimi almak isteyenlere de çok şeyler kaybettirdiler.
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
228
Eğitim çok guzel ve yararlıydı..Kemal Hoca ya sahsen teşekkur edemedim ama burdan sukranlarımı sunuyorum bizi aydınlattı..

ayrıca özur diliyorum çıkışta işim olduğundan ve kamera karşısına geçip konuşmak fikri hoşuma gitmediğinden resmen ortamdan sıvıştım..:)

Umarım projesini gerçekleştirebilirde motosiklet suruculerininde normal insanlar olduğu daha net anlasılır..

Saygılar Sevgiler
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
125
Motosikleti
Honda Forza
MT'ye, Gelişim Sürücü Kursuna , Kemal Beker'e ve emeği geçen herkese çok teşekkürler.
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
23
İşin açıkçası bu kadar iyi bir seminer beklemiyoerdum. Tek kelime ile harikaydı emeği geçen herkezin eline sağlık. Herkeze teşekkürler hcocam seninde diline ve bilgine sağlık.
 
Katılım
4 May 2006
Mesajlar
74
eğitim şart

Organizasyonda bizlere bu imkanı sağlayan mt nete,gelişim sürücü kursuna ve anlatımıyla keyifli bir eğitim semineri geçirmemizi sağlağan kemal hocamıza burdan çok teşekkür ederim.Ellerinize sağlıkkk.:rendeer:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Eğitimi düzenleyen ve emeği geçen herkese teşekkürler(Erhan-ibrahim gelişim sürücü kursu).Kemal BERKER hocam ağzına sağlık bizi aydılatıp bilgiendirdiğin için çok teşekkür ederim.Katılmayıpta kaçıran arkadaşlar çok şey kaybetmiş sayılmaz bundan sonra olacak eğitimleri kaçırmasınlar bence.Katkısı olan herkese tekrar teşekkürler.::tutkuy:: ::thanks:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bende geldim sonlara doğru...beleş kola envayi çeşit kuru pasta yedim...kesene bereket ipraam abi...:)


abi kardeşin sana hiç benzemiyor ya...:mrgreen: bu işte bir terslik var...:queen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Seminer katılan tüm arkadaşlara Kemal hocamıza ve organisazyonda bize destek olan Gelişim Sürücü Kursundan İbrahim beye çok teşekkürler.
Umarım katılan herkes için faydalı bir çalışma olmuştur.

resim026na4.jpg


resim018yg1.jpg


resim043bo1.jpg


resim034xa0.jpg


resim015jx7.jpg


resim033ug1.jpg


resim020lh9.jpg


resim024wq6.jpg


resim029vn2.jpg


resim046rh3.jpg


resim043ug9.jpg


resim002nd6.jpg


resim003kk2.jpg


resim006pb1.jpg


resim007ps0.jpg


resim008av3.jpg


resim009rm4.jpg


resim013aq0.jpg


Seminer listesini adını yazdıran ama seminere katılmayan üyeler
Kılbaz - Hasan Gazali GÜRÜRYILMAZ
mesen52 - Murat EVSEN
victor54 - Utku KAYNAR
alderney - Adnan ERKURT
tears - M.Erkan KİLCİ
kassam - Ahmet ŞAHİN
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Cok Güzeldi. Emegi Gecen Gelişim Sürücü Kursuna, Motosiklet.net 'e ve Kemal BERKER'e çok teşekkür ederim.

Yüreginize Bilginize Sağlık...
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yapımda ve yayında emeği geçen herkese cok teşşekkürler hem eğitim açısından çok güzel hemde sosyalleşme tanışma adına harika bi organizasyondu dewamını bekliyoruz. :cat:

Bu arada deer_152 kardeşima teşekkür ediyorum artcı aldığı için beni :rendeer:

gelmeyenler yada gelemeyenler cok şey kacırdı işallah daha büyük organızasyonlarda bir arada olmak dileğiyle esen kalın :cherry: (sipiker gibi oldu beaaa:queen: )

bu arada fragrance_chaplin seninde eline sağlık kurabiyeler nefisti kalpli kutu falan :cherry::cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lafı bile olmaz fırat müsait oldugum sürece her artcıyı alırız motorumuza
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
19
ben de vardım seminer de güzel ve fadalıydı emeği geçenlere teşekkürler
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
bu semineri düzenlenmesinde emegi gecen herkese teşekkür ederim ... faydali bilgiler aldıgıma inanıyorum ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst