Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #21
Abi birde işin "duygusal" tarafından da bahsetsen çok iyi olur:wiinkk:
Kayıt ücreti uçma ücreti vs
olayın duygusal tarafını pek hatırlamak istemiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:22 ----------
irfan kardeş çok güzel,sen bu uçuşun saten ustası olacaksın,hocalarında seni daha kendi yaptığın aramotor'unla uçarrken görecekler,o zamanda 'şu uçan bizim talebeydi derler'![]()
allah kaza keder vermez ise inşallah volkancım sağolasın
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:24 ----------
uçan titan. Hatırladınmı irfan abi?
nasıl unuturum yiğen :cherry:
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:26 ----------
kanka en kısa zamanda alıp bizimkileri bir pazar günü kapını çalarız söz...
her zaman beklerim ramazanım haber eyle ama geleceğin zaman
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:28 ----------
İrfan abi bu işe gönül vermiş hamarat bir abimiz olarak sizi canı gönülden tebrik ediyorum. İçinizdeki yaratıcı, araştırmacı ve bilgili ruhun hiç ölmemesi dileğiyle![]()
teşekkür ederim caner , eksik olmayasın kardeşim sağol
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:30 ----------
irfan abim Rüzgarın eksik olmasın diyeyim,F54 fatih seni aramış uçusum var demişsin yoksa seni kampımıza davet edecektik Çınarçık da kent ormanında kamp attık.. Orada olmasak dediğim gibi benim evim orada ilk atlayışında yanında olmak isterdim.. Neyse sen sertifikanı al bizi arkana artçı alırsın bize de bulaşır belki uçma sevdası..
sağol emrecim aslında aklıma gelmedi değil lakin alınan dersler ve uçuş çalışmaları sırasında pek kimseye zaman ayıramazdım ): ama kurs bittiğinde yine çok gelip gideceğim o zaman buluşur bakarız keyfimize
bu arada artçıyı arkaya değil öne alıyoruz :cherry: