okey saol.
egzozunda boyası gitmiş. Ben de siyah boya vurdum çalıştırdım ve bir müddet sonra dumanlar çıkmaya başladı. boya yavaş yavaş yanıyo yani. ne yapmalıyım? nikelajcıya mı vereyim (oda pahalıymış galiba) yoksa ısıya dayanan fısfıs boyalar varmış onunlamı boyuyayım. cevaplarınız gerçekten önemli saolun.