- Katılım
- 29 Tem 2013
- Mesajlar
- 4
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Merhaba,
Daha aranızda yeniyim, motorsiklet dünyasında da yeniyim tabiki. Aylardır bir motor sevdası sardı sonunda motor almaya karar verdim. Öncelikle gidip ehliyet için bir kursa yazıldım. 17-18 ağustosta sınav yapılacak. Ağustos sonu da Allah nasip ederse a2 ehliyetimi almış olucam. Ondan sonrada motor alıcam ama Apache rtr 150 ile suzuki inazuma arasında karar vermem gerekiyor. Farklı klasmanda motorlar biri 150 cc biri 250 cc biliyorum. Kıyaslamak belkide çok doğru da olmayacak ama seçim yapmam gerekiyor. Daha önce hiç motorum olmasını bırakın bikaç sefer artçı olmanın dışında motor kullanmışlığım da yok. Bu durumda motoru aldıktan sonra tahmin edersiniz ki bol bol düşüceğimi düşünüyorum. Motorlara gelince gönlüm inazumadan yana tabiki bunun için şartları zorlamam gerekecek maddi olarak. ikinci eli deseniz pek yok piyasada gördüğüm olanlarda 11000 civarı bir rakam istiyolar. Sıfır alınca aksesuar falan 13000 cıvarına geliceğinden ikinci eli pek mantıklı gelmiyor. ama sık sık düşüceğimi de düşününce sıfıra da o paraya da yazık diyorum. Apache ye gelince sıfırı 5000 - 6000 arası bir rakama geliyor anahtar teslim. bu rakamı rahat verebilirim. düşme durumlarında da tahminime göre inazumadan daha ucuz bir rakama halledebilicem hasarı. arada kaldım böyle işte. üstadlarımdan yardım ve fikir bekliyorum.
Bu arada, evimle işim arası kısa mesafe olduğundan motoru gelen olarak işe giderken arada da gezmek için alıcam. Ayrıca boyum 186 cm kilom 112 kg. Fiziki şartları da düşününce daha büyük cc daha makul gibi geliyor.
Daha aranızda yeniyim, motorsiklet dünyasında da yeniyim tabiki. Aylardır bir motor sevdası sardı sonunda motor almaya karar verdim. Öncelikle gidip ehliyet için bir kursa yazıldım. 17-18 ağustosta sınav yapılacak. Ağustos sonu da Allah nasip ederse a2 ehliyetimi almış olucam. Ondan sonrada motor alıcam ama Apache rtr 150 ile suzuki inazuma arasında karar vermem gerekiyor. Farklı klasmanda motorlar biri 150 cc biri 250 cc biliyorum. Kıyaslamak belkide çok doğru da olmayacak ama seçim yapmam gerekiyor. Daha önce hiç motorum olmasını bırakın bikaç sefer artçı olmanın dışında motor kullanmışlığım da yok. Bu durumda motoru aldıktan sonra tahmin edersiniz ki bol bol düşüceğimi düşünüyorum. Motorlara gelince gönlüm inazumadan yana tabiki bunun için şartları zorlamam gerekecek maddi olarak. ikinci eli deseniz pek yok piyasada gördüğüm olanlarda 11000 civarı bir rakam istiyolar. Sıfır alınca aksesuar falan 13000 cıvarına geliceğinden ikinci eli pek mantıklı gelmiyor. ama sık sık düşüceğimi de düşününce sıfıra da o paraya da yazık diyorum. Apache ye gelince sıfırı 5000 - 6000 arası bir rakama geliyor anahtar teslim. bu rakamı rahat verebilirim. düşme durumlarında da tahminime göre inazumadan daha ucuz bir rakama halledebilicem hasarı. arada kaldım böyle işte. üstadlarımdan yardım ve fikir bekliyorum.
Bu arada, evimle işim arası kısa mesafe olduğundan motoru gelen olarak işe giderken arada da gezmek için alıcam. Ayrıca boyum 186 cm kilom 112 kg. Fiziki şartları da düşününce daha büyük cc daha makul gibi geliyor.