TVS Apache pert :(

Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
Trafik kazalarında anlamadığım şey şikayetçi olursan masrafını karşılamıyor karşı taraf şikayetçi oluncada uzuyorda uzuyor mahkeme falan. Yaralanmalı kazada yaralayan tarafa niye adam yaralama suçundan dava açılmıyor. Benim parmağım kırıldığın da polisin dediği şey şikayetçi olursan masrafları karşı taraf karşılamaz. Yaralandık mı şöyle bir tercihte kalıyoruz can mı mal mı?

Yine ucuz atlatmışsın ben kırıksz atlatamadım hiç bi kazayı :) karşı taraf kusurlu soldan sağa dönüyor muhtemelen masrafını karşılar fakat manevi masrafın ne olacak işte bu var.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
çok büyük geçmiş olsun Allah korumuş gene bnde 3-4 ay önce motorla çarpıştım köprücük kemiğim kırıldı kazanın ne demek olduğunu iyi bilirim Allah kimseye kaza bela vermesin
 
Katılım
8 Haz 2010
Mesajlar
245
Trafik kazalarında anlamadığım şey şikayetçi olursan masrafını karşılamıyor karşı taraf şikayetçi oluncada uzuyorda uzuyor mahkeme falan. Yaralanmalı kazada yaralayan tarafa niye adam yaralama suçundan dava açılmıyor. Benim parmağım kırıldığın da polisin dediği şey şikayetçi olursan masrafları karşı taraf karşılamaz. Yaralandık mı şöyle bir tercihte kalıyoruz can mı mal mı?

Yine ucuz atlatmışsın ben kırıksz atlatamadım hiç bi kazayı :) karşı taraf kusurlu soldan sağa dönüyor muhtemelen masrafını karşılar fakat manevi masrafın ne olacak işte bu var.

şikayetçi olursan karşı tarafın sigortası karşılıyor işte... olmazsan da kendi aranda çözüyosun.. ama bence şikayetçi olmakta fayda var ki cezasını bulsun şerefsiz... diğer türlü parasıyla adam öldürmeye benziyo... vurdum kırdım ama parasını verdim gitti gibi olur... motor perte çıktıysa sana kasko ederini vercektir sigorta... masrafı karşılayıp şikayetçi olmamak riskli... adam ödeyecem der, sen gider yaptırırsın sonra "niye bu kadar yüksek fiyat ben bu kadar ödeyemem" der kalırsın öyle...şikayet etme hakkı varken, olay tazeyken etsin işini garantiye alsın bence... 2-3 haftada çıkarıyo sigorta parayı... bizim arkadaşın 600f pert olmuştu, 12000 liralık hasar çıktı motorda, karşı tarafın sigortası 10500 gibi bi rakam ödedi arkadaşa 2-3 hafta içinde
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
Büyük geçmiş olsun kardeşim, motoru da yeni almıştın yanlış hatırlamıyorsam. Cana geleceğine mala gelsin... Ama sen tüm haklarını sonuna kadar al. Adamla anlaşırsın sonra başın ağrır.Böyle birkaç şey duymuştum.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
arkadaşım çok geçmiş olsun.üzdün bizi :salut: yinede buraya yazacak kadar iyisin, buda tesellimiz oldu.ben böyle bi kaza geçirsem heralde bi daha vermezler bana motoru...bi an önce iyileşip yeni tvs ile yoluna devam etmen dileğiyle...
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Çok geçmiş olsun üzüldüm gercekten allah beterinen saklasın.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
arkadaş sakın davacı olmaktan vazgeçme ne olursa olsun hakkını ara... çok geçmiş olsun..
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Büyük geçmiş olsun Gürkan.:pale:
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
81
Çok geçmiş olsun gürkan bey, kamyonculardan çok fazla şey beklememek lazım, araba kullanırken dahi sıkıştırabiliyorlar, yapılıyor böyle şeyler, aşağıdaki alıntı gibi daha dikkatli olmak lazım. Vücut bölgelerine göre dikişlerin alınma süresi değişir ancak siz en erken 1 hafta sonra dikişleri aldırmaya gidebilirsiniz. Tıbbi yardım gerekirse özelden ulaşın, tekrar geçmiş olsun...

Çok geçmiş olsun..Öküz Mixerler ve Kamyon Hanedanlarına ben 1-2 Metre uzak durmaya çalışıyorum mümkünse.Allah korusun altında kalmak var..Sinyal verdiğini bile hatta görsem asla sollamıyorum ondan kurtulayımda ne olursa olsun diyorum.

Teşekkürler..
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
830
Motosikleti
Honda sh125
gecmis olsun en kisa zamanda sagligina kavusursun insallah.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun daha yeni izmirden geldim bende marmarise 2 günlük izmir trafiğinden öğrendiğim şey motor kullanıyorsan yol asla senin değil her zaman karşı tarafın hamlesini düşünmek durumunda kalıyorsun.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
geçmiş olsun yav...motor perte çıkar 1 ay sonra piyasa fiyatı üzerinden sigorta hesabına para yatırır...ama her türlü zarar edersin obu biliyorum...
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
Yaralanmalı trafik kazasında, mutlaka mutlaka emniyet bir rapor tutmuştur.
Eğer kaza anlattığın gibi olduysa, asli kusuru mutlaka karşı tarafa vermişlerdir.
Sigortacın ile konuş. Hasarının büyük bir kısmını alırsın...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun bu tür araçların kör noktaları vardır ve sende sinek kadarsın bunu unutmuyarak sür birdaha aracı.Asla araçların kör noktalarına,tam ortalıyarak arkalarına ve sollarına geçmeyin
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
yaa geçmiş olsun öncelikle ama neden şikayetçi olmayacağını söylüyosun ki madem hatalı değilsin ver mahkemeye donuna kadar al şerefsizin...
bak gördün mü ayar oldum akşam akşam yaaa... :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst