- Katılım
- 8 Eyl 2012
- Mesajlar
- 27
- Konu Yazar
- #1
2012 model 0 Apache aldım. 500 kmde bakımları yapıldı. Şuan 1000 kmde. Fakat motora yüklenince özellikle 5. vitese attıktan snra debriyaja bastığımda motor stop ediyor ve 30 40 saniye çalışmıyor. Daha sonra çalıştıktan sonra motor kesik yapıyor bir süre sonra düzeliyor. Kafayı yiyicem 0 motor aldım ama bu kafama takıldı sorun ne olablir acaba. Yardımlarını bekliyorum. Teşekkürler..