- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
ağzı laf yapmıyor aga ağzından bal damlıyor...Bilmeyen arkadaşlar kim bu adam diyecekler.. Bir bardak çaylarını içmeleri lazım anlatılmaz o adam muahbbet etmek lazım..
aynen.................................
ağzı laf yapmıyor aga ağzından bal damlıyor...Bilmeyen arkadaşlar kim bu adam diyecekler.. Bir bardak çaylarını içmeleri lazım anlatılmaz o adam muahbbet etmek lazım..
sedat dostum merhaba küs değiliz dimi :silent:
Sorun edecek biri değilim ama yalan yok lafın ağrıma gitmedi değil..Olur böyle anlayışsızlık önemli olan iki teker gerisi hikaye :rendeer:küsmez ama geçen yaptığım bir espiri yüzünden alındı bana tavır yaptı
bende onun kırıldığını anlayarak kusura bakma kırdıysam dedim ama geri dönüş yapmadı ...
Sorun edecek biri değilim ama yalan yok lafın ağrıma gitmedi değil..Olur böyle anlayışsızlık önemli olan iki teker gerisi hikaye :rendeer: