Tvs Apache 150 stop etme sorunu

Katılım
8 Eyl 2012
Mesajlar
27
2012 model 0 Apache aldım. 500 kmde bakımları yapıldı. Şuan 1000 kmde. Fakat motora yüklenince özellikle 5. vitese attıktan snra debriyaja bastığımda motor stop ediyor ve 30 40 saniye çalışmıyor. Daha sonra çalıştıktan sonra motor kesik yapıyor bir süre sonra düzeliyor. Kafayı yiyicem 0 motor aldım ama bu kafama takıldı sorun ne olablir acaba. Yardımlarını bekliyorum. Teşekkürler..
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hava ayarı bozuk. Ya yaptır, ya yap. Kendin yapacaksan forumdan hava ayarı yaz tarat, hatta google amcama şunu yaz=motosiklet.net hava ayarı. Dünya kadar bilgi serilecek önüne. Oku ve uygula :cat:
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
kardeş deponun musluğunu rezerv konumuna al birde öyle dene sorun kalkacaktır...
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
amaç sıkıntı o muslukta on konumunda iken 90/100 km üzeri hıza çıktığımda (kendi adıma konuşuyorum) musluktan yeterince benzin gönderemiyor motor tekleme yapıyor hatta stop ediyor on onbeş kere falan marşa bastığım halde bile zor çaılşıyordu rezerv konumunu denedim 127 km hıza çıktım sorun yok hatta siteden EROL arkadaşımda kullandı oda on konumunda bir sorun var musluğu değişmek lazım dedi bende rezerv de kullanıyorum bişey olmaz dedim şuan öyle devam ediyorum.

sen deneme yaptın mı?
 
Katılım
8 Eyl 2012
Mesajlar
27
hava ayarı bozuk. Ya yaptır, ya yap. Kendin yapacaksan forumdan hava ayarı yaz tarat, hatta google amcama şunu yaz=motosiklet.net hava ayarı. Dünya kadar bilgi serilecek önüne. Oku ve uygula :cat:
Teşekkürler hocam araştırdım okudum deniycem bunu da.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:52 ----------

amaç sıkıntı o muslukta on konumunda iken 90/100 km üzeri hıza çıktığımda (kendi adıma konuşuyorum) musluktan yeterince benzin gönderemiyor motor tekleme yapıyor hatta stop ediyor on onbeş kere falan marşa bastığım halde bile zor çaılşıyordu rezerv konumunu denedim 127 km hıza çıktım sorun yok hatta siteden EROL arkadaşımda kullandı oda on konumunda bir sorun var musluğu değişmek lazım dedi bende rezerv de kullanıyorum bişey olmaz dedim şuan öyle devam ediyorum.

sen deneme yaptın mı?

Hocam henüz deneme şansım olmadı motor yanımda değil. Dediğinizi şimdi anladım. İlk bunu deniyeceğim. Servise gittiğimde de söylerim değiştirirler belki musluğu. Teşekkür ederim. Sonucu da buraya yazarım.
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
dostum aldıgın benzine dikkat et diyaframda sorun yaratmış olabilir hava ayarı büyük bir ihtimal arkadaşların dedigi gibi fazla sıkıştırıyorsan devir kesici devreye girebilir
 
Katılım
8 Eyl 2012
Mesajlar
27
dostum aldıgın benzine dikkat et diyaframda sorun yaratmış olabilir hava ayarı büyük bir ihtimal arkadaşların dedigi gibi fazla sıkıştırıyorsan devir kesici devreye girebilir
Bu sorunu yaşadığımda devir 8 - 9bini gçmedi 105 kusur km gördüğümde, trafik ışıklarında yavaşlayınca stop etti. Daha öncede olmuştu aynı şey yine buna benzer bi durumda ama sadece 5. viteste yüksek hızdayken oluyor.
 
Katılım
8 Eyl 2012
Mesajlar
27
Hava ayarı yaparken şimdi iyice kaçırdım ayarı arkadaşlar. Apachesi olanlar acaba vida kapandıktan sonra kaç tam tur dönüyor?
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
herkes hava ayarı demiş ama kimse bobin dememiş... bence servise bırakın motoru garantili alet yapsınlar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst