TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
arkadaşlar motorun 10bin bakımı geldi.Zincir değiştirmeyi düşünüyorum.ucuz olarak ne tavsiye edersiniz?
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
142
Bende de yapıyordu, vites kolunu biraz daha sert kullan yapmaz.

önerin için sağol deneyeceğim bunu ama kafama takılan konu bu sorun yan ayaklık taktırmıştım yay vites kolundaki demir çubuğa sürtüyordu servise
anlattım ve biraz yayı törpülerseniz olur dedim tarif ettim onlar abi biz hallederiz dediler ve bu aksama çıktı ortaya..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:36 ----------

Tasarım fena büyük bir ihtimal bir sonraki motorum 200 olacak inşallah fiyat düzgün olur ulaşılabilir bir model olur :)
 
Katılım
10 Ocak 2014
Mesajlar
47
Merhaba arkadaşlar
Zincir ve dişliyi degiştirecegim orjinalmi almalıyım yoksa orjinalden daha iyi zincir markası ve dişli varsa yazarsanız sevinirim. bir de dişli boyutları nasıl olmalı boyut olarak lastik olarakta inova 90/90/18 buldum arka için 80 tl almalımıyım uygunmudur.
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
Merhaba arkadaşlar
Zincir ve dişliyi degiştirecegim orjinalmi almalıyım yoksa orjinalden daha iyi zincir markası ve dişli varsa yazarsanız sevinirim. bir de dişli boyutları nasıl olmalı boyut olarak lastik olarakta inova 90/90/18 buldum arka için 80 tl almalımıyım uygunmudur.

sen boş ver orjinal zincir dişli setinin bir kaç tık üstünü ona vereceğin parayı alacağın lastiğin üstüne koy daha iyi bir lastik
al arkadaşım...
 
Katılım
10 Ocak 2014
Mesajlar
47
Kış lastigi metzeler me 22 var nasıl onumu almalıyım 90/90/18 boyut 120 tl fiyatı var. onu alsam yazın sıkıntı yaşarmıyım.
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
Kış lastigi metzeler me 22 var nasıl onumu almalıyım 90/90/18 boyut 120 tl fiyatı var. onu alsam yazın sıkıntı yaşarmıyım.

kış lastikleri silika hamur karışımı ile yapılır(5 derece altında ısınma özelliği) yazın kullanımda aşırı ısınmadan dolayı lastiğin dişleri çabuk biter ve ses yapar gerçi bu sesi motorlarda pek duymazsın karar senin.
 
Katılım
10 Ocak 2014
Mesajlar
47
senin bana önere bilecegin bir lastik varmı varsa link ve bilgilerini verebilirmisin
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
Katılım
10 Ocak 2014
Mesajlar
47
çok tşkr ederim kardeşim ilginden dolayı yazın gönül rahatlıgı ile kullana bilirmiyim birde tubeless mi bu lastik
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
çok tşkr ederim kardeşim ilginden dolayı yazın gönül rahatlıgı ile kullana bilirmiyim birde tubeless mi bu lastik

lastik açılımında TL ibaresi var (Tubeless)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------

heç korkma gözün kapalı kullanabilirsin :cat:
 
Katılım
10 Ocak 2014
Mesajlar
47
tamam kardeşim çok sagol.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------

kardeşim dişli boyutları kaç olursa iyi olur birde zincir orjinalmi takayım?
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
76
Merhaba arkadaslar. 2. El aldigim yeni kasa tvs apache motorumun uzerinde arka canta ve canta demiri mevcut. Fakat canta demirini cikardigimizda takilacak olan artci icin tutamak yokmus yeni farkettim. Elinde fazla olup ucretini verip alabilecegim arkadas varmi. Yardimci olabilirmisiniz tesekkurler.
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
Merhaba arkadaslar. 2. El aldigim yeni kasa tvs apache motorumun uzerinde arka canta ve canta demiri mevcut. Fakat canta demirini cikardigimizda takilacak olan artci icin tutamak yokmus yeni farkettim. Elinde fazla olup ucretini verip alabilecegim arkadas varmi. Yardimci olabilirmisiniz tesekkurler.

türkmen kardeşim o parcayı sana kimse satmaz,camiye lazım olan mescite haramdır derler.
sen iyisi mi yenisini al aaşağıda ki link de firma sağlamdır gözün kapalı alışveriş yapabilirsin. fiyatı da 50 tl
http://www.suratmotor.com/tvs-apache-rtr-arka-yolcu-tutacagi
pahalı gelirse bi ustamız var motoru parca olarak satıyor ondan tedarik ederiz ama kac lira der bilmiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------

bu da tvs ni kendi sitesi 37 tl
http://www.tvsparca.com/yolcu-tutacagi-titan-sol
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
tamam kardeşim çok sagol.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------

kardeşim dişli boyutları kaç olursa iyi olur birde zincir orjinalmi takayım?

Hocam orjinali en iyisi bence. Öne 14 taktım alt devirler ölüyor biraz. Sen orjinal oringli zincir setini taktır. Gözün kapalı bin
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
76
İlgilendigin tesekkur ederim hocam. Bu sayfayi demin bende gordum fakat evet ucretten dolayi buradaki arkadaslar belki yardimci olur diye sormak istedim. Motoru yeni aldim biraz maddi skinti var o yuzden. İkinci elde olsa olur benim icin hic sorun degil. O parca satan abiye nasil ulasabiliriz ben Kayseri deyim
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
İlgilendigin tesekkur ederim hocam. Bu sayfayi demin bende gordum fakat evet ucretten dolayi buradaki arkadaslar belki yardimci olur diye sormak istedim. Motoru yeni aldim biraz maddi skinti var o yuzden. İkinci elde olsa olur benim icin hic sorun degil. O parca satan abiye nasil ulasabiliriz ben Kayseri deyim

Türkmen kardeşim az önce fiyatını sormak için ustayı aradım cevap vermedi müsait deyildi herhalde.
bende formdan biliyorum bir ara ilan vermişti yedek parca olarak ben sana telefon numarasını vereyim sen kendin görüşürsun artık.
ustanın ismi Serkan dı 0535 939 20 86
Şimdilik elimden gelen bu kardeşim ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------

Hocam orjinali en iyisi bence. Öne 14 taktım alt devirler ölüyor biraz. Sen orjinal oringli zincir setini taktır. Gözün kapalı bin

altına adımı yazdım Ercan
imzamı attım ::plus1::
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
arkadaşlar motorun 10bin bakımı geldi.Zincir değiştirmeyi düşünüyorum.ucuz olarak ne tavsiye edersiniz?

Angara lı hemşerim 10000 km de değişim kullanmaya bağlı olarak (yüksek devirlerde fazla kullanmadıysan) erken sayılır o yüzden istersen usta bir baksın ona göre değiştir boştan yere masraf etme :pale:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------

Hocam tesekkur ederim Bende irtibata gecerim insallah elinde vardir

inşaallah vardır kardeşim yalnız kargo ücretini de hesaba kat...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst