- Katılım
- 24 Tem 2012
- Mesajlar
- 1,315
merhaba arkadaşlar
tvs apache 2012 model motosikletim 33.000 km ye geldi. Daha önce debriyaj balatasını falan degiştirmedim şimdi yaz için komple genel bir bakım yapmak istiyorum . tvs apache için daha önce debriyaj balatasını degiştirenler oldumu olduysa nelere dikkat etmem gerek. ne kadara mal olur bana.birde orjinal lastikler halen üzerinde duruyor bana öne bu lastigi bu boyutta takarsın bu markayı kullanırsın arka lastigide aynı şekilde marka boyut bilgisi verirseniz sevinirim .
Merhaba kardeşim.
Benim motor henüz 15.000 km civarlarında.Bu sebeple henüz debriyaj balatası değiştirmeye gerek olmadı,bu konuda bilgim yok. Lastik olarak kimisi sava, kimisi metzeler takıp kullanmıştı. Kullanan arkadaşlar yorum yazarlar sanırım.Yazılmazsa sayfaları geriye dönük okursan,soruna cevap bulabilirsin. Bu arada orijinal lastikleri 33.000 km
iyi kullanmışsın.