Rolantiyi 1400 devire ayarladım ama motoru isitmam uzun sürüyor ve farları kapatıp motoru çalıştırmam gerekiyor ve devir 1200 yada 1100 lerde duruyor diyorum ha stop etti ha edecek , farları motor iyice isinmadan actiysam tam 1000 devir de duruyor ve çoğu zaman stop ediyor ayrıca devir 1100lerdeyken far güçsüz yanıyor gaz verip deviri yükselttiğimde far duzeliyor acaba normal mi yoksa akümde sorun mu var motorum 2012 model neredeyse 28 bin km olacak benden önceki sahibi aküye müdahale etti mi bilmiyorum.
Ayrıca tvs parça sitesinde gezinirken zincir muhafazası gördüm stokta yoktu acaba yağmur için kullanışlı olur mu?
Ve motorum la iki defa kaza yaptım bunlar da frenlemeden kaynaklı sağ yatmasiydi motoru benden başka kullanan yok ve park ettiğim yerde sola düşmesinin imkânı ve düşürecek kimse yok , geçen genel bakım icin servise götürmüştüm ama alırken bir ahmaklık ettim ve motorun etrafına bakmadim bir değişiklik var mı diye 3,4 gün sonra Sol koruma demirinde göçüklük ve boya atması gordum sonra bir baktım ön koruma , orta koruma , zincirin yanındaki eteklik bunların hepsinde göçüklük gördüm motorum sola yatmış ama bunu servis mi yaptı başka bir şekilde mi oldu bilemiyorum ama sadece düşmeden olacak birşey değil sürüklenme gibi düşünüyorum , servise gidip siz yaptınız da diyemiyorum bir daha bu yetkili servise gitmeli miyim sizce?