TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2013
Mesajlar
128
Şu soruma bi diyeceği olan yok mu?

tvs nin sitesinde tek satıyorlar da stokta yokmuş 150 liradansa kırılma riski göze alınır bence

mühendis arkadaşlar burda kimin çok bildiğini tartışmayı bırakıp uzmanlıklarını konuştursalar da yararlı modifikasyonlar yapsalar bizde engin bilgilerinden faydalansak
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
tvs nin sitesinde tek satıyorlar da stokta yokmuş 150 liradansa kırılma riski göze alınır bence

mühendis arkadaşlar burda kimin çok bildiğini tartışmayı bırakıp uzmanlıklarını konuştursalar da yararlı modifikasyonlar yapsalar bizde engin bilgilerinden faydalansak

Demi :)

Dostum açıkçası eğer ustalar kırılır dediyse muhtemelen kırılır. Çünkü malzeme alüminyum veya çok da yumuşak bir malzeme değil. O riske girmektense parça gelene kadar beklemek veya hindistandan sipariş etmek daha mantıklı. O zamana kadar çok da sorun çıkarmaz tahminimce. Gördüğüm enduroların bir çoğunda gidon yamuktu. 1 -2 hafta kadar ben de o şekilde kullandım bir sıkıntı olmadı.
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
230
Demi :)

Dostum açıkçası eğer ustalar kırılır dediyse muhtemelen kırılır. Çünkü malzeme alüminyum veya çok da yumuşak bir malzeme değil. O riske girmektense parça gelene kadar beklemek veya hindistandan sipariş etmek daha mantıklı. O zamana kadar çok da sorun çıkarmaz tahminimce. Gördüğüm enduroların bir çoğunda gidon yamuktu. 1 -2 hafta kadar ben de o şekilde kullandım bir sıkıntı olmadı.

Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar. Zaten 3000 km den fazladır kullanıyorum :cherry: bi manisi yok alıştım da, ama satabilirsem satmayı düşünüyorum kışın kullanmayacağım için (gerçi Ankara da işimiz zir ama :)) sağı solu düzgün olsun millet pimpiriklenmesin dediydim ama bakalım artık..
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar. Zaten 3000 km den fazladır kullanıyorum :cherry: bi manisi yok alıştım da, ama satabilirsem satmayı düşünüyorum kışın kullanmayacağım için (gerçi Ankara da işimiz zir ama :)) sağı solu düzgün olsun millet pimpiriklenmesin dediydim ama bakalım artık..

Dostum satacağın zaman pm ile ulaş bana gidon bulamazsan hala. Sorarım olmadı bende burada, yollarım kargoyla.
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Hayırlısı olsun. Ankarada kışın zor motor işi. 6 sene kaldım orada yayan bile çekilmiyordu soğuğu karı buzu :)
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
230
Yağmuru çamuru bile mafediyor, karı buzu soğuğu ne olur kim bilir :) Ben aklımdan bile geçirmiyorum zaten kışın sürmeyi, Allah burdaki kuryelerin yardımcısı olsun.
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
39
bugün sağanak yağmurda bi su birikintisinden geçtim .. sonra ışıklarda durunca motor stop etti bi sürede çalışmadı . . kısa bi uğraştan sonra çalıştırabildim. . neresine nerden su kaçmıştır yada ne olmuştur sizce?
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
bugün sağanak yağmurda bi su birikintisinden geçtim .. sonra ışıklarda durunca motor stop etti bi sürede çalışmadı . . kısa bi uğraştan sonra çalıştırabildim. . neresine nerden su kaçmıştır yada ne olmuştur sizce?

Buji ıslanmıştır muhtemelen. Dostum aklında bulunsun her daim yanında yedek buji ve buji anahtarı bulundur sana tavsiyem
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
39
Buji ıslanmıştır muhtemelen. Dostum aklında bulunsun her daim yanında yedek buji ve buji anahtarı bulundur sana tavsiyem

evet bujiyi cıkardık kuruladık kabloyu buji kontrol ettik tamam taktık çalıştı. . 20 metre gittim tık yine stop. . çalıştır biraz git tık yine stop. . anlamadım ne iştir ustaya götürcem yağmur kesilince
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
230
Arkadaşlar sizce bu motora verdiğim fiyat fazla mı? Kimse arayıp sormuyor da? Motorumda hiçbir sorun yok, hala uzun yola çıkıyorum.
Hyosung GT 250 Naked alcağım, adamla anlaştım beni bekliyor. :) Motor satılmadığı ben de adam da bekliyoruz bakalım.


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-bilincli-kullanicidan-orijinal-tvs-ekim-2013-cikisli-222824914/detay/

Düşüncelerinizi alabilir miyim?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-bakimli-uygun-fiyata-ekstrali-238333515/detay

Bu da benim ilan. Senin düşmen kalkman yoksa aşağı yukarı normal gibi ama tok satıcı değilsen az daha uygun olabilir belki fiyatı. Bi de bulunduğun ildeki hem motosiklet hem de bizim motorun piyasasına da bağlı alıcı çıkıp çıkmaması bence.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:24 ----------

Adana daki ilanlara baktım da şimdi sanki bi nebze pahalı gibi seninki :)
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
264
eski kasa için istediğiniz fiyatlar çok yüksek ;) O fiyatlara çok rahat yeni kasa bulanabiliyor.
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Arkadaşlar sizce bu motora verdiğim fiyat fazla mı? Kimse arayıp sormuyor da? Motorumda hiçbir sorun yok, hala uzun yola çıkıyorum.
Hyosung GT 250 Naked alcağım, adamla anlaştım beni bekliyor. :) Motor satılmadığı ben de adam da bekliyoruz bakalım.


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-bilincli-kullanicidan-orijinal-tvs-ekim-2013-cikisli-222824914/detay/

Düşüncelerinizi alabilir miyim?

Eski kasa en son sıfırı 4600 TL ye satılıyordu 4-5 ay önce. Bir fikir verebilir sanırım nedeni hakkında :)
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Buji konusu açılmış madem ben de iki gündür yağmurun altın da sürüyorum gık bile demedi motor.
 
Katılım
3 Kas 2011
Mesajlar
318
çok fazla bende 2014 kasa var satsam herhalde 4500 isterim 6100 km de lastik çanta koruma demiri vs var
 
Katılım
11 Ağu 2014
Mesajlar
140
Rolantiyi 1400 devire ayarladım ama motoru isitmam uzun sürüyor ve farları kapatıp motoru çalıştırmam gerekiyor ve devir 1200 yada 1100 lerde duruyor diyorum ha stop etti ha edecek , farları motor iyice isinmadan actiysam tam 1000 devir de duruyor ve çoğu zaman stop ediyor ayrıca devir 1100lerdeyken far güçsüz yanıyor gaz verip deviri yükselttiğimde far duzeliyor acaba normal mi yoksa akümde sorun mu var motorum 2012 model neredeyse 28 bin km olacak benden önceki sahibi aküye müdahale etti mi bilmiyorum.

Ayrıca tvs parça sitesinde gezinirken zincir muhafazası gördüm stokta yoktu acaba yağmur için kullanışlı olur mu?

Ve motorum la iki defa kaza yaptım bunlar da frenlemeden kaynaklı sağ yatmasiydi motoru benden başka kullanan yok ve park ettiğim yerde sola düşmesinin imkânı ve düşürecek kimse yok , geçen genel bakım icin servise götürmüştüm ama alırken bir ahmaklık ettim ve motorun etrafına bakmadim bir değişiklik var mı diye 3,4 gün sonra Sol koruma demirinde göçüklük ve boya atması gordum sonra bir baktım ön koruma , orta koruma , zincirin yanındaki eteklik bunların hepsinde göçüklük gördüm motorum sola yatmış ama bunu servis mi yaptı başka bir şekilde mi oldu bilemiyorum ama sadece düşmeden olacak birşey değil sürüklenme gibi düşünüyorum , servise gidip siz yaptınız da diyemiyorum bir daha bu yetkili servise gitmeli miyim sizce?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-bakimli-uygun-fiyata-ekstrali-238333515/detay

Bu da benim ilan. Senin düşmen kalkman yoksa aşağı yukarı normal gibi ama tok satıcı değilsen az daha uygun olabilir belki fiyatı. Bi de bulunduğun ildeki hem motosiklet hem de bizim motorun piyasasına da bağlı alıcı çıkıp çıkmaması bence.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:24 ----------

Adana daki ilanlara baktım da şimdi sanki bi nebze pahalı gibi seninki :)

Fazla veya az demek bana düşmez mal senin malın ,ama ben yeni sattım (2 hafta önce) fiyatı sana söyleyim 2014 model ,2015 trafiğe çıkışlı 5500 Km de çok temiz bir moturdu 4250 anlaştık satış anında 4200 veriyim dedi bende sesimi çıkarmadım,hadi öyle olsun dedim, yani 4250 ..Lastikleri IRC idi başka bir artısıda(çanta ıvır zıvır gibi) yoktu ..Satış yeri istanbul..Buna göre kendi fiyatını kıyasla az çok kendin karar ver..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst