TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Yağ değişimim yaklaştı, geçen sefer usta aldığım yağdan bi tane almamı tavsiye etti. Motora 1100 ml. koymamı önerdi. Yani 1 litre+100 ml.

Sizler nasıl yapıyorsunuz, bunu yapmanın yararı nedir?
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Yağ değişimim yaklaştı, geçen sefer usta aldığım yağdan bi tane almamı tavsiye etti. Motora 1100 ml. koymamı önerdi. Yani 1 litre+100 ml.

Sizler nasıl yapıyorsunuz, bunu yapmanın yararı nedir?

TVS'nin alıdığı yağ miktarı 900 cc +- 100 ml(İçerideki yağın ne kadarının boşaldığına ve filtrenin değişip değişmediğine bağlı). 1100 fazla gelir gibi.
 
Katılım
11 Ağu 2014
Mesajlar
140
TVS'nin alıdığı yağ miktarı 900 cc +- 100 ml(İçerideki yağın ne kadarının boşaldığına ve filtrenin değişip değişmediğine bağlı). 1100 fazla gelir gibi.

Benim ustamda 1200 koyuyordu motora ama motorun fazla yağı attığını hiç görmedim.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Yahu motorun üzerinde 1LT diye kocaman yazıyor.. hala ustam 1100 koydu 1200 koydu diyosunuz.. o yazıyı göre göre fazla yada eksik koyan ustaya ustada demeyin motoruda emanet etmeyin.. sonra motor 20bınde dökülünce apache kötü oluyor..
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
39
arkadaşlar bakım ile ilgili bi kılavuz varmı? hangi parça kaç binde değişmeli hangi bakım ne zaman yapılıcak vb.
bide marmaristen olanınız var mı acaba?
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Yahu motorun üzerinde 1LT diye kocaman yazıyor.. hala ustam 1100 koydu 1200 koydu diyosunuz.. o yazıyı göre göre fazla yada eksik koyan ustaya ustada demeyin motoruda emanet etmeyin.. sonra motor 20bınde dökülünce apache kötü oluyor..
Teşekkür ettim hocam.

Bir sorum daha olacaktı.Fren balataları değişme süresi nedir? Motor şuan 4500 de. Orjinal mi yoksa tecrübe ettiğiniz daha iyi bir markanın mı tercih edilir? Ön diskden gıcırdama sesi geliyor, yağına baktırdım hala devam ediyor. Üzeri temiz.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Teşekkür ettim hocam.

Bir sorum daha olacaktı.Fren balataları değişme süresi nedir? Motor şuan 4500 de. Orjinal mi yoksa tecrübe ettiğiniz daha iyi bir markanın mı tercih edilir? Ön diskden gıcırdama sesi geliyor, yağına baktırdım hala devam ediyor. Üzeri temiz.

Benim ön balatam daha yarıya yaklaştı motor 21binde.. arka balatada yarıdadır en fazla.. kullanımına bağlı.. Apachenın en kaliteli parçalarından zinciri ve fren balataları.. oejinalden şaşma bunlarda.. ön balataya bak ztn erimişse görürsün.. Arka balatada 10-15cm gerilmişse fren ayarı bitmeye yaklaşmıştır.. hidrolik 3 4 senede bir değişir azalmamışsa gerekmez..
 
Katılım
15 Eyl 2015
Mesajlar
9
Yarın sava mc25 lastik sipariş edecem son kez sorayım sizlere. Ne dersiniz bu lastik için.stok lastiklerin kuru havadaki performansından oldukça memnunum.Bana ıslak zeminde de performanslı bir lastik lazım.Arka mc25 ön Michelin falanda olabilir.Ne önerirsiniz? (yeni kasa için)
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Yarın sava mc25 lastik sipariş edecem son kez sorayım sizlere. Ne dersiniz bu lastik için.stok lastiklerin kuru havadaki performansından oldukça memnunum.Bana ıslak zeminde de performanslı bir lastik lazım.Arka mc25 ön Michelin falanda olabilir.Ne önerirsiniz? (yeni kasa için)

Dostum defalarca yazıldı çizildi bu başlık altında.İki lasitk var sorunsuz olan. Michelin veya Metzeler. Sava mava takacaksan sen bilirsin. Kimse olur veya olmaz demez. Ama iki ayrı markadan lastik takmak çok mantıklı gelmiyor bana. Hadi ön michelin, arka kıytırık bişey taktın. Ön tuttu ama arka o direnci karşılayamayıp yana kaymaya başladığında ne yapacaksın?
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Merhabalar. Daha öncedende yazdım fakat dönen olmadı. Tekrar yazayım.
Param hazır motosiklet ilanlarını inceliyorum. Bursada oturuyorum.

Bana;

- Kazası belası olmayan. Eğer varsada dürüst biçimde anlatacak.
- 7-8 bin kilometreyi geçmemiş. ( km çekildiyse anlarım, eğer öyle bir durum varsa hiç yazmayın.)
- Tercihen kırmızı veya yeşil renk.
- Kesinlikle servis kayıtlı olan ve garantisi devam eden.
- Rodajı bilinçli yapılmış.
- 2013-2014-2015 model.

Bu şartları sağlayan Yeni kasa Tvs apache rtr 150 arıyorum.

Lütfen;

- Aynasını sökmüş arkadaşlar,
- Üstünde sticker yapıştırılmamış yer kalmayan ,
- İsimsiz, ucuz , abartı performans egzoz takılı olan,
- Üstünde kamyon arkası yazılar bulunan,
- Habire redline da gezen,
- Sıfırından fazla fiyat isteyen,
- Yaylarını söküp motoru yere basan,
- Motorun ellenmedik yerini bırakmayan,

Arkadaşlar bana ULAŞMASIN.

Bilinçli bir kullanıcı tarafından sürülmüş, bakımlı yeni kasa tvs apache arıyorum özetle.

Lütfen bu şartları sağlayan arkadaşlar bana buradan mesaj atsın. Gün içinde dönerim. Oradan telefon numaramı vs veririm, konuşuruz.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
Merhabalar. Daha öncedende yazdım fakat dönen olmadı. Tekrar yazayım.
Param hazır motosiklet ilanlarını inceliyorum. Bursada oturuyorum.

Bana;

- Kazası belası olmayan. Eğer varsada dürüst biçimde anlatacak.
- 7-8 bin kilometreyi geçmemiş. ( km çekildiyse anlarım, eğer öyle bir durum varsa hiç yazmayın.)
- Tercihen kırmızı veya yeşil renk.
- Kesinlikle servis kayıtlı olan ve garantisi devam eden.
- Rodajı bilinçli yapılmış.
- 2013-2014-2015 model.

Bu şartları sağlayan Yeni kasa Tvs apache rtr 150 arıyorum.

Lütfen;

- Aynasını sökmüş arkadaşlar,
- Üstünde sticker yapıştırılmamış yer kalmayan ,
- İsimsiz, ucuz , abartı performans egzoz takılı olan,
- Üstünde kamyon arkası yazılar bulunan,
- Habire redline da gezen,
- Sıfırından fazla fiyat isteyen,
- Yaylarını söküp motoru yere basan,
- Motorun ellenmedik yerini bırakmayan,

Arkadaşlar bana ULAŞMASIN.

Bilinçli bir kullanıcı tarafından sürülmüş, bakımlı yeni kasa tvs apache arıyorum özetle.

Lütfen bu şartları sağlayan arkadaşlar bana buradan mesaj atsın. Gün içinde dönerim. Oradan telefon numaramı vs veririm, konuşuruz.

öyle motor bulman zor imkansız değil aramanda sadece bursa olarak şartlama ben şuan aldığım motoru geçen sene çok istemiştim onun için izmirden yalavoya gitcektim o da hiç vitesli tecrübem yoktu ama geçen sene taklaya geldim geçen ay aldım


benim yağ filtresi hakkında bi sorum olcak geçen bi video izledim filtreyi değiştirirken yeni filtreyi takmadan önce yağ dökün hava kalmasın içinde dedi ama uygulamayı göstermedi nasıl olcak anlamadım filtreyi sökerkende göstermedi....filtrenin kabı filanmı var onlamı takılıyo yada hadi yağı döktük diyelim içinde yağ varken onu yerine nasıl takcaz yağ dökülür bilenlerin aydınlatmasını bekliyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
Merhabalar. Daha öncedende yazdım fakat dönen olmadı. Tekrar yazayım.
Param hazır motosiklet ilanlarını inceliyorum. Bursada oturuyorum.

Bana;

- Kazası belası olmayan. Eğer varsada dürüst biçimde anlatacak.
- 7-8 bin kilometreyi geçmemiş. ( km çekildiyse anlarım, eğer öyle bir durum varsa hiç yazmayın.)
- Tercihen kırmızı veya yeşil renk.
- Kesinlikle servis kayıtlı olan ve garantisi devam eden.
- Rodajı bilinçli yapılmış.
- 2013-2014-2015 model.

Bu şartları sağlayan Yeni kasa Tvs apache rtr 150 arıyorum.

Lütfen;

- Aynasını sökmüş arkadaşlar,
- Üstünde sticker yapıştırılmamış yer kalmayan ,
- İsimsiz, ucuz , abartı performans egzoz takılı olan,
- Üstünde kamyon arkası yazılar bulunan,
- Habire redline da gezen,
- Sıfırından fazla fiyat isteyen,
- Yaylarını söküp motoru yere basan,
- Motorun ellenmedik yerini bırakmayan,

Arkadaşlar bana ULAŞMASIN.

Bilinçli bir kullanıcı tarafından sürülmüş, bakımlı yeni kasa tvs apache arıyorum özetle.

Lütfen bu şartları sağlayan arkadaşlar bana buradan mesaj atsın. Gün içinde dönerim. Oradan telefon numaramı vs veririm, konuşuruz.


Dediklerine uyan 2014 model, mayıs 2015 trafik çıkışlı beyaz Apache var. Arkadaşım satıyor. 2 gün önce satıyorum demişti. Eğer satmadıysa sabah ilk iş arayacağım onu.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Dediklerine uyan 2014 model, mayıs 2015 trafik çıkışlı beyaz Apache var. Arkadaşım satıyor. 2 gün önce satıyorum demişti. Eğer satmadıysa sabah ilk iş arayacağım onu.

Sahibinden.com da var beyaz dediğiniz gibi belki bahsettiğiniz ilan o olabilir.

İlan istanbul gözüküyordu, sahibini aradım bursaya getirme şansınız varmı, gerekirse masrafları ben karşılarım dedim. Vaktim yok dedi. Açıkçası bana Bursada gerekiyor motor. Normalde adanadan bile gider alırım fakat şu sıralar hiç vaktim yok o yüzden Bursadan almak zorundayım.
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
Sahibinden.com da var beyaz dediğiniz gibi belki bahsettiğiniz ilan o olabilir.

İlan istanbul gözüküyordu, sahibini aradım bursaya getirme şansınız varmı, gerekirse masrafları ben karşılarım dedim. Vaktim yok dedi. Açıkçası bana Bursada gerekiyor motor. Normalde adanadan bile gider alırım fakat şu sıralar hiç vaktim yok o yüzden Bursadan almak zorundayım.

Evet hocam İstanbul. Arkadaşın gerçekten vakti yok. Nasip değilmiş sağlık olsun. Seni üzmeyecek bir motordu
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
öyle motor bulman zor imkansız değil aramanda sadece bursa olarak şartlama ben şuan aldığım motoru geçen sene çok istemiştim onun için izmirden yalavoya gitcektim o da hiç vitesli tecrübem yoktu ama geçen sene taklaya geldim geçen ay aldım


benim yağ filtresi hakkında bi sorum olcak geçen bi video izledim filtreyi değiştirirken yeni filtreyi takmadan önce yağ dökün hava kalmasın içinde dedi ama uygulamayı göstermedi nasıl olcak anlamadım filtreyi sökerkende göstermedi....filtrenin kabı filanmı var onlamı takılıyo yada hadi yağı döktük diyelim içinde yağ varken onu yerine nasıl takcaz yağ dökülür bilenlerin aydınlatmasını bekliyorum


Küçük bir kabın dibine yeni aldığınız yağdan az bir şey dökün. Parmaklarınızı bu yağa batırarak yağ filtresinin dış kısmına bu yağdan sürün ve sonra filtreyi yerine takın. Kabın içinde kalan bu az miktardaki yağı da yeni yağ ile birlikte motora doldurun ki,ziyan olmasın.
 
Katılım
12 May 2015
Mesajlar
10
Merhabalar. Daha öncedende yazdım fakat dönen olmadı. Tekrar yazayım.
Param hazır motosiklet ilanlarını inceliyorum. Bursada oturuyorum.

Bana;

- Kazası belası olmayan. Eğer varsada dürüst biçimde anlatacak.
- 7-8 bin kilometreyi geçmemiş. ( km çekildiyse anlarım, eğer öyle bir durum varsa hiç yazmayın.)
- Tercihen kırmızı veya yeşil renk.
- Kesinlikle servis kayıtlı olan ve garantisi devam eden.
- Rodajı bilinçli yapılmış.
- 2013-2014-2015 model.

Bu şartları sağlayan Yeni kasa Tvs apache rtr 150 arıyorum.

Lütfen;

- Aynasını sökmüş arkadaşlar,
- Üstünde sticker yapıştırılmamış yer kalmayan ,
- İsimsiz, ucuz , abartı performans egzoz takılı olan,
- Üstünde kamyon arkası yazılar bulunan,
- Habire redline da gezen,
- Sıfırından fazla fiyat isteyen,
- Yaylarını söküp motoru yere basan,
- Motorun ellenmedik yerini bırakmayan,

Arkadaşlar bana ULAŞMASIN.

Bilinçli bir kullanıcı tarafından sürülmüş, bakımlı yeni kasa tvs apache arıyorum özetle.

Lütfen bu şartları sağlayan arkadaşlar bana buradan mesaj atsın. Gün içinde dönerim. Oradan telefon numaramı vs veririm, konuşuruz.

226959779 ilan işini görür sanırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst