TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Dişli ve hız ile ilgili kendi motorum da ki durum şu şekilde:

Orijinal dişli ile 5. viteste 7.000 devirde hız 90 km/h iken, ön dişliyi 14 yaptığımda 7.000 devirde 100 km/h görüyorum ekranda.Kabataslak 1000 devirde 10 km/h kadar bir artış oldu.
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Benzin filtreni temizle bir elle. Pislik gelmiştir. Bir de o kadar az bırakma benzini herhangi bir araçta. Benzincilerin hepsi helal süt emmiş insanlar değil....
Depoyu doldurdum düzeldi, teşekkürler. Daha önce de bu kadar az kalmıştı ama böyle tepki vermemişti. 14 litre civarı aldı bu arada, yani depo da hali hazır da 2 litre civarı benzin varmış.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
Evet orijinal olması lazım, ustalar da orijinal diyor. Önü de açmıştık temizlemek için, ona da orijinal dedi, arkaya da.
Ben şu bilgiyi vereyim;
5. viteste 6 bin devirin birkaç milim üstünde 90 görüyorum. 9 bin devirde 130'a gelmiş oluyor motor.
valla hocam senin dişliler orjianl dişli hızıyla uymuyo arkadaşımın motorunda 15 ön dişli var 6 bin devirde 90 görüyo ömerfari arkadaşımızında ön dişli 15 miş o da hem 5 vites ölüyo demiş hem 6 bin devirde 90 görüyomuş
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Senin yaptığın oran-orantı hesabı evet ama işin içinde olasılık-istatistik de girer böyle durumlarda. Şöyle ki; yolun eğimi, hava sıcaklığı, yakıtın etkisi... vb çoğaltabilirsin. Ayrıca arkadaşın dediği aşağı yukarı da senin hesaba uyuyo, 0,5 bin devir çoğu zaman hesaba katılmayabilir.

Yolun eğimi hava sıcaklığı yakıtın etkisi yok burda OLMAZ bin arabana 3000 devire getir sabitle yazda kış da yokuş aşagıda yokuş yukarıda , ABD dede sibiryada da ,Sina çölünde de aynı KM yi görürsün görmüyorsan sayaçların bozuktur... Arkadaş dese ki yaptığım işi güzel göstermek için abartım ..

Normalde böyle bir yazı yazana cevap yazmadım ama Profiline baktım mat Ögretmeni yazmışın.. Ögrencilerin için üzüldüm doğru bir şeyler öğretmen için yazdım..
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Peki alt devirlere ne oldu hocam?

Alt devirler haliyle biraz serilikten düşüyor. Yine de çoğu motora göre hala ataklığını sürdürüyor.
Benim gibi motoru çok fazla sıkıştırmadan,genelde sakin kullanan ve de en önemlisi şehir dışı ağırlıklı kullanan birisi için bence 14 dişli çok çok iyi. Ama derseniz ki, 'Ben çok seri ve yüksek devirde kullanırım, ataklık benim için çok çok önemli' O zaman orijinal halini hiç bozmayın derim.
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
Selam arkadaşlar foruma epeydir ugradıgım yok , Motoru alalı 1,5 yılı gecti ve henuz daha ancak 7500 km gezebildim . Son 1000 km kadar oldu sanki motor biraz performans kaybetti gibi henüz hiç subap ayarı yaptırmadım motorunu sıfır alanlar subap ayarını kaç km de yaptırdılar yazarlarsa sevınırım. Ve bi aralar burda egsoz da kat. iptali mevzusu vardı acaba o mu doldu onumu kestirmek gerek bilemedım bilenler bi yardımcı olursa sevınırım tesekkurler
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
128
Yazdıgın bana matamatiksel olarak mantıksız geldi yada devir sayacın arızalı olabilir oran orantı yaparsak 15/14 = 1,0714 eder. 7000/6000=1,16 eder.Eğer dişili yarı çapı orantısal artıyor ise diş boyları eşit ise yani eskiden 90km/7000 devirde ise 1000 devirde 12,8KM/h yapar.

15 dişilde 1000 devirde 12,8*1,0714 =13,775 KM/h eder 90/13,775=6533 devir eder 6000 de olmaz..

orjinal dişli 14lü değil 13 diş var
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Ben bir daha açtırıp ön dişlinin dişlerini sayayım o zaman. :)

Orijinalde 13 diş mi oluyor, tamam.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Dün 3 arkadaş buluşup 65km ötedeki köyümün yaylasına çıkmaya karar verdik.. 3 motor 4 kişi, yarısı asfalt yarısı uçurum ve stabilize yoldan gidip , pikniğimizi yapıp akşamüstü geri döndük..

Yaylada semaverimizden çayımıza kadar şekerine kadar herşey hazırlanıp bırakılmıştı.. köyün samimiliği,insanının sıcaklığı,şehirlerde asla yok..






 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
Dün 3 arkadaş buluşup 65km ötedeki köyümün yaylasına çıkmaya karar verdik.. 3 motor 4 kişi, yarısı asfalt yarısı uçurum ve stabilize yoldan gidip , pikniğimizi yapıp akşamüstü geri döndük..

Yaylada semaverimizden çayımıza kadar şekerine kadar herşey hazırlanıp bırakılmıştı.. köyün samimiliği,insanının sıcaklığı,şehirlerde asla yok..

[url]http://i.hizliresim.com/aD8dX2.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/j2rXBW.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/rVX6Ea.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/d2l8Xp.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/OZ8VVn.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/Yl8qqk.jpg[/url]

koylerde yasıyan ınsanların elı hep acıktır yıcek bı lokma ekmegı olsa onu bıle hıc tanımadıgı ınsanla paylasır tekerınız duz bassın
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Pazartesi CRF259L aldım. Motoru satılığa çıkardım o yüzden. Temiz makinadır. Ufak tefek aksaklıkları var onlarıda makina başında anlatırım bilginiz olsun.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...michelin-lastikli-tvs-apache-229331652/detay/

O yüzden teşekkür ederim forumda şu ana kadar yardımcı olan olmayan herkese. Enes sana ayrıca teşekkür ederim dostum.Sağolasın :)

Rica ederim hocam.. aramızdan iyi biri daha ayrılıyor desene.. Hayırlı uğurlu olsun crf guzel motordur.. resimlerinide bekleriz.. Buralarıda unutma tabi uğra arada :)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Arkadaşlar xmax 250 mi sattım.Param hazır motosiklet ilanlarını inceliyorum. Bursada oturuyorum.

Bana;

- Kazası belası olmayan. Eğer varsada dürüst biçimde anlatacak.
- 7-8 bin kilometreyi geçmemiş. ( km çekildiyse anlarım, eğer öyle bir durum varsa hiç yazmayın.)
- Tercihen kırmızı veya yeşil renk.
- Kesinlikle servis kayıtlı olan ve garantisi devam eden.
- Rodajı bilinçli yapılmış.
- 2013-2014-2015 model.

Bu şartları sağlayan Yeni kasa Tvs apache rtr 150 arıyorum.

Lütfen;

- Aynasını sökmüş arkadaşlar,
- Üstünde sticker yapıştırılmamış yer kalmayan ,
- İsimsiz, ucuz , abartı performans egzoz takılı olan,
- Üstünde kamyon arkası yazılar bulunan,
- Habire redline da gezen,
- Sıfırından fazla fiyat isteyen,
- Yaylarını söküp motoru yere basan,
- Motorun ellenmedik yerini bırakmayan,

Arkadaşlar bana ULAŞMASIN.

Bilinçli bir kullanıcı tarafından sürülmüş, bakımlı yeni kasa tvs apache arıyorum özetle.

Lütfen bu şartları sağlayan arkadaşlar bana buradan mesaj atsın. Gün içinde dönerim. Oradan telefon numaramı vs veririm, konuşuruz.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
433
agalar iyi geceler slmlar
2011 rtr icin karbüratör diyaframi lazim izmirdeyim. servis ve orjinal parca sitesinde yok nerden bulabilirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:05 ----------

Arkadaşlar xmax 250 mi sattım.Param hazır motosiklet ilanlarını inceliyorum. Bursada oturuyorum.

Bana;

- Kazası belası olmayan. Eğer varsada dürüst biçimde anlatacak.
- 7-8 bin kilometreyi geçmemiş. ( km çekildiyse anlarım, eğer öyle bir durum varsa hiç yazmayın.)
- Tercihen kırmızı veya yeşil renk.
- Kesinlikle servis kayıtlı olan ve garantisi devam eden.
- Rodajı bilinçli yapılmış.
- 2013-2014-2015 model.

Bu şartları sağlayan Yeni kasa Tvs apache rtr 150 arıyorum.

Lütfen;

- Aynasını sökmüş arkadaşlar,
- Üstünde sticker yapıştırılmamış yer kalmayan ,
- İsimsiz, ucuz , abartı performans egzoz takılı olan,
- Üstünde kamyon arkası yazılar bulunan,
- Habire redline da gezen,
- Sıfırından fazla fiyat isteyen,
- Yaylarını söküp motoru yere basan,
- Motorun ellenmedik yerini bırakmayan,

Arkadaşlar bana ULAŞMASIN.

Bilinçli bir kullanıcı tarafından sürülmüş, bakımlı yeni kasa tvs apache arıyorum özetle.

Lütfen bu şartları sağlayan arkadaşlar bana buradan mesaj atsın. Gün içinde dönerim. Oradan telefon numaramı vs veririm, konuşuruz.

Toprak iyi geceler izmirde bi arkadasta çok temiz tvs var çok titiz bakiyor orjinal 2.motor aldi gel misafirim ol motoru gör al git mozgur niki ulaş ilan numarasini bilmiyorum bul bi bak bence. Bendede tvs var kiyaslayinca arkadaşin motor 0 gibi.
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Hamza benim o. 3 mesaj yukarı bak :D

Arkadaş yeni kasa arıyor. :)



Enes eyvallah dostum. Bırakmam burayı uzun süre. Sağolsun TVS baya birşey öğretti.Paylaşırım her zaman bildiklerimi. :) Aslında 0 TVS alacaktım tekrar da çok güzel denk geldi bu makina. 10250 TL 2500 km. Resimleri de bunlar. Aydın dan getirirken:

MIXCZy1.jpg

zq43exn.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
433
tlden girince senin mesaji farketmedım temizligini görünce belki karari deyisir grenej dişinda bi fark varmi kasada
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
Mozgur hayırlı olsun üstat bende değiştirirsem alternatiflerim arasındaydı ama malum sele ince uzun yolda biraz sıkıntı yaratır düşüncesindeyim. Bu arada arka pegler azerbülbül hayranı iken tamamen olmasada %70-80 (yani kız en azından şikayet etmiyor) titreşimi kestik. Söktüm demirini düzgünce yerleştirdim yaylı kısmın olduğu kısımada conta koydum mis gibi oldu :D. Bu arada bir şey farkettim motor giderken gırt gırt ses geliyor debriyajı çekince kesiliyor bırakınca devam ediyor. Giderken sanki kasıyor gibi geldi gaz açınca 7-8-9 binlere çıkıyor ama hani önceki gibi değil gazdan çekince elimi hızım çok çabuk düşmeye başlıyor sorun ne olabilir ?
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Dostum 2 saat motorun üzerinde kesintisiz geldim ben Aydın'dan. Selesi yumuşak. Rahat. Abartıldığı kadar yormuyor uzun yolda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst