TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Eki 2014
Mesajlar
73
gecen hafta zincir dişli takimini değiştirmişdin dişli zincir takimini nerden nekadar a tedarik ettin bende filitrelerle beraber dişli zincir seti gazteli ve fren balatalari alicağim. kazasiz belasiz sürüşler herkeze.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Hiç stator ile falan uğraşmaya gerek yok. Ben çözümü buldum :pl:
280520115215.jpg


Alacaksın bundan 1 koli, serpiştireceksin motosikletin üzerine :queen:
 
Katılım
24 Tem 2015
Mesajlar
296
dostlar arka çanta demiri alcam güvenilir bi satıcı önerebilir misiniz? birde yeni kasayla eski kasaların demirleri aynı mı?
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Lastik PSI degerlerini kitapcigina gore mi uyguluyorsunuz? Artcili/artcisiz kullanim da hangi degerleri onerirsiniz? Tesekkurler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------

Yeni lastik siparisimi verdim. Yarin taktirdikdan sonra performansi soylerim.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Lastik PSI degerlerini kitapcigina gore mi uyguluyorsunuz? Artcili/artcisiz kullanim da hangi degerleri onerirsiniz? Tesekkurler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------

Yeni lastik siparisimi verdim. Yarin taktirdikdan sonra performansi soylerim.

Ben 28-32 (ön-arka) psi basıyorum havayı.Yalnız hatırlatmakta fayda var ; lastikler soğukken hava basın.
Bu arada Traveler , yeni lastiklerle çok performanslı bir sürüş yapma hemen. Lastik rodajı denen birşey var :mrgreen:
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Tabi tabi 150-200 km rodaj suresi idi sanirim. Taktirirken ustaya sorarim. Ya ben bunlari nasil goturecem? ip veya agim da yok. Michelin Man gibi lastikleri belime mi dolasam? :D
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Tabi tabi 150-200 km rodaj suresi idi sanirim. Taktirirken ustaya sorarim. Ya ben bunlari nasil goturecem? ip veya agim da yok. Michelin Man gibi lastikleri belime mi dolasam? :D

Artçı olarak birini bulacaksın o tutacak sen kullanacaksın. Lastik rodajında genelde 500km baz alan çoğunlukta.
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
8
Arkadaşlar selam , bir süredir Forumu ziyaretçi olarak takip ediyorum ve Rks Titanic 150 başta olmak üzere , Tvs Apache başlığından 100 sayfalık mesaj okudum.

İlk vitesli Motor deneyimim olacak , uzun süredir Bisiklet kullanıcısıyım.

Araştırmalarım sonucu İki motor'da aynı yumurta ikizi gibiler , aralarında uçurum yaratacak bir fark göremiyorum , ancak 2 motordan hangisini tavsiye etmeliyim ?

Bana Göre Rks Titanic 150'nin artı yanı : Kasa yapısı ve Titreşimin Apache'ye göre daha az olması.
TVS Apache'nin artı yanı : Dijital Kilometre saati ve daha çok olumlu kullanıcı yorumu ve satış piyasası.

Siz ne diyorsunuz arkadaşlar ? Hangisini tercih etmeliyim ?

Ekleme : Yaş 21 , 1.75 Boy ve 67 kiloyum.Titanic 150'nin üzerine oturma şansı buldum , sanki benim için üretilmiş gibi rahattı :)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Arkadaşlar selam , bir süredir Forumu ziyaretçi olarak takip ediyorum ve Rks Titanic 150 başta olmak üzere , Tvs Apache başlığından 100 sayfalık mesaj okudum.

İlk vitesli Motor deneyimim olacak , uzun süredir Bisiklet kullanıcısıyım.

Araştırmalarım sonucu İki motor'da aynı yumurta ikizi gibiler , aralarında uçurum yaratacak bir fark göremiyorum , ancak 2 motordan hangisini tavsiye etmeliyim ?

Bana Göre Rks Titanic 150'nin artı yanı : Kasa yapısı ve Titreşimin Apache'ye göre daha az olması.
TVS Apache'nin artı yanı : Dijital Kilometre saati ve daha çok olumlu kullanıcı yorumu ve satış piyasası.

Siz ne diyorsunuz arkadaşlar ? Hangisini tercih etmeliyim ?

Ekleme : Yaş 21 , 1.75 Boy ve 67 kiloyum.Titanic 150'nin üzerine oturma şansı buldum , sanki benim için üretilmiş gibi rahattı :)

Cevabı kendiniz vermişsiniz zaten. Kullanıcılar daha memnun ise gerisi teferruat. Rks yi yakından gördüm. Dediğiniz gibi çok benziyor. Ama parça kalitesi olarak tvs kadar mıdır bilemicem
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
Arkadaşlar selam , bir süredir Forumu ziyaretçi olarak takip ediyorum ve Rks Titanic 150 başta olmak üzere , Tvs Apache başlığından 100 sayfalık mesaj okudum.

İlk vitesli Motor deneyimim olacak , uzun süredir Bisiklet kullanıcısıyım.

Araştırmalarım sonucu İki motor'da aynı yumurta ikizi gibiler , aralarında uçurum yaratacak bir fark göremiyorum , ancak 2 motordan hangisini tavsiye etmeliyim ?

Bana Göre Rks Titanic 150'nin artı yanı : Kasa yapısı ve Titreşimin Apache'ye göre daha az olması.
TVS Apache'nin artı yanı : Dijital Kilometre saati ve daha çok olumlu kullanıcı yorumu ve satış piyasası.

Siz ne diyorsunuz arkadaşlar ? Hangisini tercih etmeliyim ?

Ekleme : Yaş 21 , 1.75 Boy ve 67 kiloyum.Titanic 150'nin üzerine oturma şansı buldum , sanki benim için üretilmiş gibi rahattı :)
Rks Titanic 150 kullanıcısından alıntıdır.
Motosikletin titreşim konusunda fena olmadığını okumuştum konuda. Ancak ben titreşimi hiç bu kadar beklemiyordum . Tvs Apachi ile aynı. Ya ben çok abartıyorum Ya da aldığım motosiklette sorun var. Bide o cızırtı bundada var, sanki önden geliyormuş gibi.
Hayırlısı bakalım
menşeyi ile ilgili alıntıdır.
KEEWAY avrupa tescilli bir ÇİNLİ şirketler grubuna ait. bu grubun motosiklet ürünlerinin merkezi MACARİSTANDA. ülkemizdeki bazı modelleri, RKS ismi ile geliyor. yani RKS=KEEWAY= ÇİNLİ
kısacası sözde balansör var seramik piston azot gazlı vs,vs,vs hepsi hikaye tvs den şaşma kafan rahat olsun...
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
230
Arkadaşlar selam , bir süredir Forumu ziyaretçi olarak takip ediyorum ve Rks Titanic 150 başta olmak üzere , Tvs Apache başlığından 100 sayfalık mesaj okudum.

İlk vitesli Motor deneyimim olacak , uzun süredir Bisiklet kullanıcısıyım.

Araştırmalarım sonucu İki motor'da aynı yumurta ikizi gibiler , aralarında uçurum yaratacak bir fark göremiyorum , ancak 2 motordan hangisini tavsiye etmeliyim ?

Bana Göre Rks Titanic 150'nin artı yanı : Kasa yapısı ve Titreşimin Apache'ye göre daha az olması.
TVS Apache'nin artı yanı : Dijital Kilometre saati ve daha çok olumlu kullanıcı yorumu ve satış piyasası.

Siz ne diyorsunuz arkadaşlar ? Hangisini tercih etmeliyim ?

Ekleme : Yaş 21 , 1.75 Boy ve 67 kiloyum.Titanic 150'nin üzerine oturma şansı buldum , sanki benim için üretilmiş gibi rahattı :)

Rks markasının kalitesini bilmiyorum ama bence en önemlisi iki markanın ve dolayısıyla motosikletin kaletisini karşılaştırman lazım. Tvs de bi hondayla bi yamahayla yarışıyosa...
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
324
Arkadaşlar selam , bir süredir Forumu ziyaretçi olarak takip ediyorum ve Rks Titanic 150 başta olmak üzere , Tvs Apache başlığından 100 sayfalık mesaj okudum.

İlk vitesli Motor deneyimim olacak , uzun süredir Bisiklet kullanıcısıyım.

Araştırmalarım sonucu İki motor'da aynı yumurta ikizi gibiler , aralarında uçurum yaratacak bir fark göremiyorum , ancak 2 motordan hangisini tavsiye etmeliyim ?

Bana Göre Rks Titanic 150'nin artı yanı : Kasa yapısı ve Titreşimin Apache'ye göre daha az olması.
TVS Apache'nin artı yanı : Dijital Kilometre saati ve daha çok olumlu kullanıcı yorumu ve satış piyasası.

Siz ne diyorsunuz arkadaşlar ? Hangisini tercih etmeliyim ?

Ekleme : Yaş 21 , 1.75 Boy ve 67 kiloyum.Titanic 150'nin üzerine oturma şansı buldum , sanki benim için üretilmiş gibi rahattı :)

dostum titreşim cızırtı falan bunları kafana takma... ülke şartlarında 4 - 5 bin TL ye alınan motorların verdiği keyfin yanında çok da önemli şeyler değil... rks de dıştan güzel kalıplı bir motor... ben de beğeniyorum onu ama hiç kullanmadığım için birşey diyemeyecem... ama tvsyi 11000 kmdir kullanıyorum sorunsuz makina... bakımını yap gerisi karışma... güven veriyor yani... en elektronik aksamı km saati... o da basınçlı suyla yıkarsan ve su kaçarsa bir iki gün sapıtıyo sonra kendine geliyor... tvs gözü kapalı al... ben cc büyütmek için satıyorum şu an inan kaç sefer ilandan indirdim kıyamadım o derece memnunum ama artık yaz bitmeden büyük cc ile dolaşayım diyorum... ben de 100 sayfa pulsar okudum ondaki sıkıntılardan birisi insanı canından edecek cinsten... bizim motorlarımızda böyle bir sıkıntı yok çok şükür... 150 cc motor... uzun yolu iyi öldürmüyor da güldürmüyor da... yani saatte 100-110 km hız ile bayır yukarı çıkarsın... şehir içi ataklığı iyi... tipi sivrisinek gibi değil aksine gören 300 cc 500 cc diyor... istersen çantala touring yap istersen çanta takma spor motor olsun... varsın titresin önemli değil... arıza çıkartıp yolda bırakmsın da... kaskını montunu eldivenini de düzgünce al keyfine bak...
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
8
dostum titreşim cızırtı falan bunları kafana takma... ülke şartlarında 4 - 5 bin TL ye alınan motorların verdiği keyfin yanında çok da önemli şeyler değil... rks de dıştan güzel kalıplı bir motor... ben de beğeniyorum onu ama hiç kullanmadığım için birşey diyemeyecem... ama tvsyi 11000 kmdir kullanıyorum sorunsuz makina... bakımını yap gerisi karışma... güven veriyor yani... en elektronik aksamı km saati... o da basınçlı suyla yıkarsan ve su kaçarsa bir iki gün sapıtıyo sonra kendine geliyor... tvs gözü kapalı al... ben cc büyütmek için satıyorum şu an inan kaç sefer ilandan indirdim kıyamadım o derece memnunum ama artık yaz bitmeden büyük cc ile dolaşayım diyorum... ben de 100 sayfa pulsar okudum ondaki sıkıntılardan birisi insanı canından edecek cinsten... bizim motorlarımızda böyle bir sıkıntı yok çok şükür... 150 cc motor... uzun yolu iyi öldürmüyor da güldürmüyor da... yani saatte 100-110 km hız ile bayır yukarı çıkarsın... şehir içi ataklığı iyi... tipi sivrisinek gibi değil aksine gören 300 cc 500 cc diyor... istersen çantala touring yap istersen çanta takma spor motor olsun... varsın titresin önemli değil... arıza çıkartıp yolda bırakmsın da... kaskını montunu eldivenini de düzgünce al keyfine bak...
Çok açıklayıcı bir yorum olmuş hocam , teşekkür ederim.Bin lira fazladan verip kafanın rahat olması önemli.Rks'ye ne kadar sıcak baksamda , bir türlü güven duygusunu sağlayamadım motora karşı.Yeni kasa Tvs arayışına başlayacağım kısmet olursa.
 
Katılım
5 Şub 2014
Mesajlar
122
ARKADAŞLAR MOTORA 4'LÜ DÜĞMESİ YAPTIM ÇOK GÜZEL OLDU TAVSİYE EDERİM, YAPILIŞINIDA ANLATTIM PAYLAŞIYORUM BELKİ BİRİNE FAYDASI OLUR

http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/150993-4%27lu-baglama.html

 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
142
Tabi tabi 150-200 km rodaj suresi idi sanirim. Taktirirken ustaya sorarim. Ya ben bunlari nasil goturecem? ip veya agim da yok. Michelin Man gibi lastikleri belime mi dolasam? :D

motorun arkasına çapraz bağla sıkıntı olmaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------

Arkadaşlar selam , bir süredir Forumu ziyaretçi olarak takip ediyorum ve Rks Titanic 150 başta olmak üzere , Tvs Apache başlığından 100 sayfalık mesaj okudum.

İlk vitesli Motor deneyimim olacak , uzun süredir Bisiklet kullanıcısıyım.

Araştırmalarım sonucu İki motor'da aynı yumurta ikizi gibiler , aralarında uçurum yaratacak bir fark göremiyorum , ancak 2 motordan hangisini tavsiye etmeliyim ?

Bana Göre Rks Titanic 150'nin artı yanı : Kasa yapısı ve Titreşimin Apache'ye göre daha az olması.
TVS Apache'nin artı yanı : Dijital Kilometre saati ve daha çok olumlu kullanıcı yorumu ve satış piyasası.

Siz ne diyorsunuz arkadaşlar ? Hangisini tercih etmeliyim ?

Ekleme : Yaş 21 , 1.75 Boy ve 67 kiloyum.Titanic 150'nin üzerine oturma şansı buldum , sanki benim için üretilmiş gibi rahattı :)

7 aydır kullanıyorum +şekil +atik +yakıt tas. +piyasası +parça ucuz -100ün üzerine çıkınca basamaklardan kıpraştırmaya başlıyor
gerçi eksi olaya çözüm bulanı görmüştüm forumda..
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
32
Merhaba arkadaşlar,

Lastik konusu bir çok kere geçti kusura bakmayın ama. 2012 Model eski kasa TVS için Metzeller ME22 Almak istiyorum. Tubeless olacak. Ölçüleri ne olmalı? Ayrıca nerden alabilirim?

Ayrıca motor 17000 km de şu an. dünden beri manifolt kısmından 5000 devir civarında bir zırıltı gelmeye başladı. Ara ara geliyor ses. Fikri olan varmı?

Teşekkürler.
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Merhaba arkadaşlar,

Lastik konusu bir çok kere geçti kusura bakmayın ama. 2012 Model eski kasa TVS için Metzeller ME22 Almak istiyorum. Tubeless olacak. Ölçüleri ne olmalı? Ayrıca nerden alabilirim?

Ayrıca motor 17000 km de şu an. dünden beri manifolt kısmından 5000 devir civarında bir zırıltı gelmeye başladı. Ara ara geliyor ses. Fikri olan varmı?

Teşekkürler.

http://www.motolastik.com/Metzeler-300-17-TT-50P-ME-22-pmu27183

http://www.motolastik.com/Metzeler-350-18-TT-RF-62P-ME-22-pmu27182

Taktırırken lastiklerin yönüne dikkat et. İnternetten de alabilirsin elden de. Ben elden Michelin aldım taktırma parası vermedim.

Zırıltı konusunda da büyük ihtimalle bir yerlerin vidası gevşemiştir. Veya sakal da yapıyor bazen zırıltı.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
15w50 motul deneyimim 200km oldu motora binemiyorm sadece işe gidip gelirken 5 km fln toplam.. haliyle motor isinmiyo bile nerdeyse stop ettigimde..
Bana soracak olursaniz,şehir ici kisa mesafe yapiyosaniz 10w40 daha iyi.. 15w50de motor isinana kadar saçmaliyor gitmiyor.. ama isindiktan sonra uzun yolda daha iyi diye dusunuyorm.. kontak actiginizda 20km ustu yapmiyosaniz 15w50 şahsen tavsiye etmiyorm.. ^^
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
32
http://www.motolastik.com/Metzeler-300-17-TT-50P-ME-22-pmu27183

http://www.motolastik.com/Metzeler-350-18-TT-RF-62P-ME-22-pmu27182

Taktırırken lastiklerin yönüne dikkat et. İnternetten de alabilirsin elden de. Ben elden Michelin aldım taktırma parası vermedim.

Zırıltı konusunda da büyük ihtimalle bir yerlerin vidası gevşemiştir. Veya sakal da yapıyor bazen zırıltı.

Teşekkür ederim. Bu iki linkteki üründe aynı gözüküyor. Ön arka lastik ebatları farklı diye biliyorum. Yanılıyormuyum?

Ayrıca zırıltı konusunda sürat motor egzoz içi dagılmış dedi. Egzozcuya yönlendirdi. Egzozcu ise sesi duyamayıp ses oldugunda gel bakalım dedi.
Enteresan bir şekilde zırıltı yola cıktıktan 3-4 km sonra başlıyor ve durduktan 1-2 dk sonra kesiliyor.. gaz verdikçe zırıltı oluyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst