Lastik PSI degerlerini kitapcigina gore mi uyguluyorsunuz? Artcili/artcisiz kullanim da hangi degerleri onerirsiniz? Tesekkurler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------
Yeni lastik siparisimi verdim. Yarin taktirdikdan sonra performansi soylerim.
Tabi tabi 150-200 km rodaj suresi idi sanirim. Taktirirken ustaya sorarim. Ya ben bunlari nasil goturecem? ip veya agim da yok. Michelin Man gibi lastikleri belime mi dolasam?![]()
Arkadaşlar selam , bir süredir Forumu ziyaretçi olarak takip ediyorum ve Rks Titanic 150 başta olmak üzere , Tvs Apache başlığından 100 sayfalık mesaj okudum.
İlk vitesli Motor deneyimim olacak , uzun süredir Bisiklet kullanıcısıyım.
Araştırmalarım sonucu İki motor'da aynı yumurta ikizi gibiler , aralarında uçurum yaratacak bir fark göremiyorum , ancak 2 motordan hangisini tavsiye etmeliyim ?
Bana Göre Rks Titanic 150'nin artı yanı : Kasa yapısı ve Titreşimin Apache'ye göre daha az olması.
TVS Apache'nin artı yanı : Dijital Kilometre saati ve daha çok olumlu kullanıcı yorumu ve satış piyasası.
Siz ne diyorsunuz arkadaşlar ? Hangisini tercih etmeliyim ?
Ekleme : Yaş 21 , 1.75 Boy ve 67 kiloyum.Titanic 150'nin üzerine oturma şansı buldum , sanki benim için üretilmiş gibi rahattı![]()
Rks Titanic 150 kullanıcısından alıntıdır.Arkadaşlar selam , bir süredir Forumu ziyaretçi olarak takip ediyorum ve Rks Titanic 150 başta olmak üzere , Tvs Apache başlığından 100 sayfalık mesaj okudum.
İlk vitesli Motor deneyimim olacak , uzun süredir Bisiklet kullanıcısıyım.
Araştırmalarım sonucu İki motor'da aynı yumurta ikizi gibiler , aralarında uçurum yaratacak bir fark göremiyorum , ancak 2 motordan hangisini tavsiye etmeliyim ?
Bana Göre Rks Titanic 150'nin artı yanı : Kasa yapısı ve Titreşimin Apache'ye göre daha az olması.
TVS Apache'nin artı yanı : Dijital Kilometre saati ve daha çok olumlu kullanıcı yorumu ve satış piyasası.
Siz ne diyorsunuz arkadaşlar ? Hangisini tercih etmeliyim ?
Ekleme : Yaş 21 , 1.75 Boy ve 67 kiloyum.Titanic 150'nin üzerine oturma şansı buldum , sanki benim için üretilmiş gibi rahattı![]()
Arkadaşlar selam , bir süredir Forumu ziyaretçi olarak takip ediyorum ve Rks Titanic 150 başta olmak üzere , Tvs Apache başlığından 100 sayfalık mesaj okudum.
İlk vitesli Motor deneyimim olacak , uzun süredir Bisiklet kullanıcısıyım.
Araştırmalarım sonucu İki motor'da aynı yumurta ikizi gibiler , aralarında uçurum yaratacak bir fark göremiyorum , ancak 2 motordan hangisini tavsiye etmeliyim ?
Bana Göre Rks Titanic 150'nin artı yanı : Kasa yapısı ve Titreşimin Apache'ye göre daha az olması.
TVS Apache'nin artı yanı : Dijital Kilometre saati ve daha çok olumlu kullanıcı yorumu ve satış piyasası.
Siz ne diyorsunuz arkadaşlar ? Hangisini tercih etmeliyim ?
Ekleme : Yaş 21 , 1.75 Boy ve 67 kiloyum.Titanic 150'nin üzerine oturma şansı buldum , sanki benim için üretilmiş gibi rahattı![]()
Arkadaşlar selam , bir süredir Forumu ziyaretçi olarak takip ediyorum ve Rks Titanic 150 başta olmak üzere , Tvs Apache başlığından 100 sayfalık mesaj okudum.
İlk vitesli Motor deneyimim olacak , uzun süredir Bisiklet kullanıcısıyım.
Araştırmalarım sonucu İki motor'da aynı yumurta ikizi gibiler , aralarında uçurum yaratacak bir fark göremiyorum , ancak 2 motordan hangisini tavsiye etmeliyim ?
Bana Göre Rks Titanic 150'nin artı yanı : Kasa yapısı ve Titreşimin Apache'ye göre daha az olması.
TVS Apache'nin artı yanı : Dijital Kilometre saati ve daha çok olumlu kullanıcı yorumu ve satış piyasası.
Siz ne diyorsunuz arkadaşlar ? Hangisini tercih etmeliyim ?
Ekleme : Yaş 21 , 1.75 Boy ve 67 kiloyum.Titanic 150'nin üzerine oturma şansı buldum , sanki benim için üretilmiş gibi rahattı![]()
Çok açıklayıcı bir yorum olmuş hocam , teşekkür ederim.Bin lira fazladan verip kafanın rahat olması önemli.Rks'ye ne kadar sıcak baksamda , bir türlü güven duygusunu sağlayamadım motora karşı.Yeni kasa Tvs arayışına başlayacağım kısmet olursa.dostum titreşim cızırtı falan bunları kafana takma... ülke şartlarında 4 - 5 bin TL ye alınan motorların verdiği keyfin yanında çok da önemli şeyler değil... rks de dıştan güzel kalıplı bir motor... ben de beğeniyorum onu ama hiç kullanmadığım için birşey diyemeyecem... ama tvsyi 11000 kmdir kullanıyorum sorunsuz makina... bakımını yap gerisi karışma... güven veriyor yani... en elektronik aksamı km saati... o da basınçlı suyla yıkarsan ve su kaçarsa bir iki gün sapıtıyo sonra kendine geliyor... tvs gözü kapalı al... ben cc büyütmek için satıyorum şu an inan kaç sefer ilandan indirdim kıyamadım o derece memnunum ama artık yaz bitmeden büyük cc ile dolaşayım diyorum... ben de 100 sayfa pulsar okudum ondaki sıkıntılardan birisi insanı canından edecek cinsten... bizim motorlarımızda böyle bir sıkıntı yok çok şükür... 150 cc motor... uzun yolu iyi öldürmüyor da güldürmüyor da... yani saatte 100-110 km hız ile bayır yukarı çıkarsın... şehir içi ataklığı iyi... tipi sivrisinek gibi değil aksine gören 300 cc 500 cc diyor... istersen çantala touring yap istersen çanta takma spor motor olsun... varsın titresin önemli değil... arıza çıkartıp yolda bırakmsın da... kaskını montunu eldivenini de düzgünce al keyfine bak...
Tabi tabi 150-200 km rodaj suresi idi sanirim. Taktirirken ustaya sorarim. Ya ben bunlari nasil goturecem? ip veya agim da yok. Michelin Man gibi lastikleri belime mi dolasam?![]()
Arkadaşlar selam , bir süredir Forumu ziyaretçi olarak takip ediyorum ve Rks Titanic 150 başta olmak üzere , Tvs Apache başlığından 100 sayfalık mesaj okudum.
İlk vitesli Motor deneyimim olacak , uzun süredir Bisiklet kullanıcısıyım.
Araştırmalarım sonucu İki motor'da aynı yumurta ikizi gibiler , aralarında uçurum yaratacak bir fark göremiyorum , ancak 2 motordan hangisini tavsiye etmeliyim ?
Bana Göre Rks Titanic 150'nin artı yanı : Kasa yapısı ve Titreşimin Apache'ye göre daha az olması.
TVS Apache'nin artı yanı : Dijital Kilometre saati ve daha çok olumlu kullanıcı yorumu ve satış piyasası.
Siz ne diyorsunuz arkadaşlar ? Hangisini tercih etmeliyim ?
Ekleme : Yaş 21 , 1.75 Boy ve 67 kiloyum.Titanic 150'nin üzerine oturma şansı buldum , sanki benim için üretilmiş gibi rahattı![]()
Merhaba arkadaşlar,
Lastik konusu bir çok kere geçti kusura bakmayın ama. 2012 Model eski kasa TVS için Metzeller ME22 Almak istiyorum. Tubeless olacak. Ölçüleri ne olmalı? Ayrıca nerden alabilirim?
Ayrıca motor 17000 km de şu an. dünden beri manifolt kısmından 5000 devir civarında bir zırıltı gelmeye başladı. Ara ara geliyor ses. Fikri olan varmı?
Teşekkürler.
http://www.motolastik.com/Metzeler-300-17-TT-50P-ME-22-pmu27183
http://www.motolastik.com/Metzeler-350-18-TT-RF-62P-ME-22-pmu27182
Taktırırken lastiklerin yönüne dikkat et. İnternetten de alabilirsin elden de. Ben elden Michelin aldım taktırma parası vermedim.
Zırıltı konusunda da büyük ihtimalle bir yerlerin vidası gevşemiştir. Veya sakal da yapıyor bazen zırıltı.