Peki Enes kardeşim kusura bakmazsan bu dediklerinin ayrı ayrı masraflarını yazabilir misin? yaklaşık olarak tabi..
-Hava ayarı? -Subap ayarı? -Egzantirik zincir ayarı? -Orijinal yağ filtresi-yan sanayi yağ filtresi?
Bunları şundan dolayı istiyorum, Ankara dayım ve içim rahat gidebileceğim bi ustam yok. Ayrıca 3-4 ustaya gittim (ki 2 si tvs servisi diye geçiyo, zaten Ankara da hepi topu 3 servisi var.) ya çakal çukal ya işten anlamıyo ya da ne itelersem kar mantığıyla bakıyolar. En azından fiyatları aşağı yukarı bilerek gidersem belki daha az kazık yerim diye ümid ediyorum

Bu arada motorum 3700 km de falan ama dediğim ses senin de bahsettiğin gibi özellikle motor ısınınca ve devir yükselince geliyor fakat öyle aşırı bi ses değil, sürüş esnasında gaz verince hissediliyor..