TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Benim motor ile malum bir ay once kaza yaptim ve on amortisor borulari degisti ilk once sol taraf amortisor yag kacirdi baya ve hep dipte kaliyordu gorevini yapmiyordu amortisor, adam şu gun gel bu gun gel diye diye bizi 2 iki hafta oyaladi neyse yapti simdi yag kacrmiyor ama baska sorun var motor ile en ufak timsekten gecsem motorun tak tak tak diye bir ses cikartiyor on amrtisorden elimiden bile hissediyorum tak sesini yani baska apachelerede baktim o ses var ama cok zorlayinca o ses duyuluyor, bide ön düzende bosluk yok onada baktim sizce nerden geliyor ses,

Sbr basta sen olmak uzere diger butun degerli arkadaslar cevaplarinizi bekliyorum simdiden tşk. Herkese

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------



Öcelikle ismin dikkatimi cekti nerelisin bi soylesene (tù xurtê kudere)

Silindir konusunda arastir doyorsan yarin gidip ayni adamla bi gorusup sana donerim nedersin,
Ses tam olarak nerden geliyor. Yagi degiatrecegi zaman iki tarafida birden degstirmesi gerekirdi. Tek tarafli yaptigi zaman yag farkli oldugundan basinctan dolayi balansinda problem cikartir ama tak tak dye ses yapmaz. Biraz daha anlatirmisin. Ne yapinca geliyor nerdem geliyor?
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Sabri kardesim sana soyle anlatim motorun iki amaortisor borusuda degisti benim tahminim bizim serviste bir serefsizlik var ilk basta amortisor hep dipte kaliyordu adama zorla yaptirdik yayin altina parca attim dedi yay sertlesti dedi artik amortisor dipte kalmaz dedi, ilk basta bana amortisorun kovani egrilmis dedi onu yaptim demisti zaten, soyle biseyde var orjinal iki apacheye baktim motoru calitirmadan hizlica yitin motoru ön freni ani tutun tık diye bir ses geliyor zaten iste o ses cok artti
 
Katılım
26 Nis 2015
Mesajlar
209
Benim motor ile malum bir ay once kaza yaptim ve on amortisor borulari degisti ilk once sol taraf amortisor yag kacirdi baya ve hep dipte kaliyordu gorevini yapmiyordu amortisor, adam şu gun gel bu gun gel diye diye bizi 2 iki hafta oyaladi neyse yapti simdi yag kacrmiyor ama baska sorun var motor ile en ufak timsekten gecsem motorun tak tak tak diye bir ses cikartiyor on amrtisorden elimiden bile hissediyorum tak sesini yani baska apachelerede baktim o ses var ama cok zorlayinca o ses duyuluyor, bide ön düzende bosluk yok onada baktim sizce nerden geliyor ses,

Sbr basta sen olmak uzere diger butun degerli arkadaslar cevaplarinizi bekliyorum simdiden tşk. Herkese

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------



Öcelikle ismin dikkatimi cekti nerelisin bi soylesene (tù xurtê kudere)

Silindir konusunda arastir doyorsan yarin gidip ayni adamla bi gorusup sana donerim nedersin,

kuro kay tu na Goyi'yi
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296

Yoldaş için uzun yol hazırlıkları başlamıştır.

lastik tamir kiti bir tupun içindeki hava 30 psı basıyor umarım gerek kalmaz.

su gecirmez sigortalı :)ve acıp kapatma düğleli çakmaklık ve usb

yan cantası devamı gelecek...
enes sen yan canta demirini nasıl yaptın ?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
benım çantalarda kendi imalatım :D Çantalara göre demiri de bi abime yaptırdım .. Basit ama pratik güçlü bi demir oldu.. hala motorun üstünde çantaları aldım demır duruyo ..

O tüpleri zorda kalmadıkca kullanma pert edıyor lastiği.. Ben pompa taşıyorm ufak yanımda.. her türlü işimi görüyor.. :)

Çakmaklık uzun ylda en cok lazım olan şey.. Elektrık varken başka bişey istemiyo insan..
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
benım çantalarda kendi imalatım :D Çantalara göre demiri de bi abime yaptırdım .. Basit ama pratik güçlü bi demir oldu.. hala motorun üstünde çantaları aldım demır duruyo ..

O tüpleri zorda kalmadıkca kullanma pert edıyor lastiği.. Ben pompa taşıyorm ufak yanımda.. her türlü işimi görüyor.. :)

Çakmaklık uzun ylda en cok lazım olan şey.. Elektrık varken başka bişey istemiyo insan..
demirin fotosunu gonderirmisin nereden bağlantı yaptın merak ediyorum enes .
8 aydır kullandığım far ampulü var sıkıntı yapmadı sadece yanıkken sinyalı acıp frene bastığında kırpma yapıyor onun haricinde cok süper bir aydınlatması var eskisine oranla en az 2 kat aydınlatıyor urun bu inçele bir istersen
http://oleep.com/osram-night-break-plus-h4-bulbs-twin-pack.html
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
demirin fotosunu gonderirmisin nereden bağlantı yaptın merak ediyorum enes .
8 aydır kullandığım far ampulü var sıkıntı yapmadı sadece yanıkken sinyalı acıp frene bastığında kırpma yapıyor onun haricinde cok süper bir aydınlatması var eskisine oranla en az 2 kat aydınlatıyor urun bu inçele bir istersen
http://oleep.com/osram-night-break-plus-h4-bulbs-twin-pack.html

Tamam yarın ilk iş çeker resim atarım hacıabi..

Benim motorda baya bi elektrik tesisatı var.. Bunu da takarsam kaldırmaz artık motor.. Orjınali ile aynı voltaja sahip bişey lazım..
ORjınal elektrık sıstemı olsa takardm bunu ama şuan zor yani..
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
link at dedık atmadn o kdr.. olanlarda 30 dolar.. babayı verırım 30 dolar.. xenon mu alıyorum

attım ya hacı iki kere özelden benim aldığım adam trye kargolamayı kesmiş eğer o gönderse sana ondan alırdık adamla konuştum senin için 30 dolara olanı s.et denk gelince yine atıcam evdekiphilips kutusunu bulayım tam model ismiyle aratırım ama xenon gibi beyaz değil haberin olsun 5000 kelvin mi 5300 kelvin mi neydi özelden bir link attım yine %99 aynı ampul

lastiğin içine tüpü sakın sıkma yada büyük tüpte olanları onun yerine ya fitil yap yanına birde çakmaklıktan güç alan pompa al yada lastikçiye kadar idare edip içeriden yama yaptır ama yama balans yapabilir
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Ampül dedinde 12v 35w35w beyaz ampülü hala bulamadık:D

hiç sorma bende aynı durumdayım
yurtdışından nasıl sipariş vercezkine onuda hiç yapmadım bilmiyorum ama bu aliexpress te çok çeşit varmış yaa,

sipariş verirseniz 2 tane söleyinde birini biz alalım bari,

http://www.aliexpress.com/af/h4-led.html?ltype=wholesale&SearchText=h4+led&d=y&origin=n&initiative_id=AS_20150602224440&isViewCP=y&catId=200003683

ha bide benimde yan çanta demiri çalışmam var isterseniz size foto atarım kullanıyorum şuan
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
attım ya hacı iki kere özelden benim aldığım adam trye kargolamayı kesmiş eğer o gönderse sana ondan alırdık adamla konuştum senin için 30 dolara olanı s.et denk gelince yine atıcam evdekiphilips kutusunu bulayım tam model ismiyle aratırım ama xenon gibi beyaz değil haberin olsun 5000 kelvin mi 5300 kelvin mi neydi özelden bir link attım yine %99 aynı ampul

lastiğin içine tüpü sakın sıkma yada büyük tüpte olanları onun yerine ya fitil yap yanına birde çakmaklıktan güç alan pompa al yada lastikçiye kadar idare edip içeriden yama yaptır ama yama balans yapabilir

Tamamdır hacı sağolasın .. :) şimdi oldu

hiç sorma bende aynı durumdayım
yurtdışından nasıl sipariş vercezkine onuda hiç yapmadım bilmiyorum ama bu aliexpress te çok çeşit varmış yaa,

sipariş verirseniz 2 tane söleyinde birini biz alalım bari,

http://www.aliexpress.com/af/h4-led.html?ltype=wholesale&SearchText=h4+led&d=y&origin=n&initiative_id=AS_20150602224440&isViewCP=y&catId=200003683

ha bide benimde yan çanta demiri çalışmam var isterseniz size foto atarım kullanıyorum şuan

Ledler bi halta yaramaz boşa alıp parayı çöpe atma :) Düzgün bi marka halogen bulmadıktan sonra orjınalı en iyisi..


Benim demirler bu şekilde.. Sinyallere değmemesi için bükerek taktık o bölümü biraz.. Ama çantalar ile en ufak sorun yok.. artçıda ayağını koyabılıyor basamaklara zararı yok..

NoT: Motor kirden görünmüyor hala yıkıyacam kaldı öyle ona takılmayın ^^




 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
Tamamdır hacı sağolasın .. :) şimdi oldu



Ledler bi halta yaramaz boşa alıp parayı çöpe atma :) Düzgün bi marka halogen bulmadıktan sonra orjınalı en iyisi..


Benim demirler bu şekilde.. Sinyallere değmemesi için bükerek taktık o bölümü biraz.. Ama çantalar ile en ufak sorun yok.. artçıda ayağını koyabılıyor basamaklara zararı yok..

NoT: Motor kirden görünmüyor hala yıkıyacam kaldı öyle ona takılmayın ^^

[url]http://i.hizliresim.com/RYGQaZ.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/YBV41A.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/DMG3LZ.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/j5ABE9.jpg[/url]
sağ olasın enes sana da zahmet verdim.
arka canta demirine sabitlemişsin. bende maalesef arka canta demiri yok :farao:
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
buda benim yan çanta çaılışması
e2

http://hizliresimyukle.com/image/e2
http://hizliresimyukle.com/image/ef
ef

burda stop lambasının altına bakın iki çanta demirinin arasında bağlantı var sallanınca çanta motora deymesin diye
eo

http://hizliresimyukle.com/image/eo

ha bide bu çantayı çanta demiri olmadanda kullanabilirsiniz heybe gibi:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
buda benim yan çanta çaılışması
http://hizliresimyukle.com/image/e2
http://hizliresimyukle.com/image/e2
http://hizliresimyukle.com/image/ef
http://hizliresimyukle.com/image/ef
burda stop lambasının altına bakın iki çanta demirinin arasında bağlantı var sallanınca çanta motora deymesin diye
http://hizliresimyukle.com/image/eo
http://hizliresimyukle.com/image/eo

ha bide bu çantayı çanta demiri olmadanda kullanabilirsiniz heybe gibi:cat:

senin demirde güzel olmuş.. işlevsel olsn yeter, kaba durmasın.. gerisi çokta önemli değil ztn portatif bişey söküp takılıyor..

sağ olasın enes sana da zahmet verdim.
arka canta demirine sabitlemişsin. bende maalesef arka canta demiri yok :farao:

Arka çanta demiri olmadan yapman için baya yaratıcı olman lazım hacıabı :) nasıl olur bende merak ediyorum :) bnmki dediğim gibi basit bi yöntem.. 2 civata tutuyor diş attık çıkarıp takabılıyorum..
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Arkadaslar benim abimde renault trafik minibus var onun far ampulu bizimkilerle ayni sekli sadece, ama cok daha beyaz yaniyor arabada ampul ayni sekil ama rengi mavi acaba bizm motorlara taksak olmazmi tesisata zarar verirmi sizce
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Arkadaslar benim abimde renault trafik minibus var onun far ampulu bizimkilerle ayni sekli sadece, ama cok daha beyaz yaniyor arabada ampul ayni sekil ama rengi mavi acaba bizm motorlara taksak olmazmi tesisata zarar verirmi sizce

Hacıabi şeklinin aynı olması yetmez.. bir sürü faktör var.. Hem bizim far tasına oturmaz hem woltaj yuksektır vs vs.. Ben sana bi kaç link atayım bunlar bizim motorla uyumlu olanlar. Herhangı birini alıp takabilirsin..

http://www.ebay.com/itm/1X-XENCN-HS...amp-/261589657268?hash=item3ce7f566b4&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/1X-New-XENC...amp-/251702139556?hash=item3a9a9ddaa4&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/Xenon-HID-H..._DefaultDomain_15&hash=item3f46d42cd6&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/MOTORCYCLE-...H_DefaultDomain_3&hash=item23464b1523&vxp=mtr

Kalitesini bilmem tabi :) şansına kalmış yada philips osram fln araman lazım oda yok gibi piyasada..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst