- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 2,084
Ses tam olarak nerden geliyor. Yagi degiatrecegi zaman iki tarafida birden degstirmesi gerekirdi. Tek tarafli yaptigi zaman yag farkli oldugundan basinctan dolayi balansinda problem cikartir ama tak tak dye ses yapmaz. Biraz daha anlatirmisin. Ne yapinca geliyor nerdem geliyor?Benim motor ile malum bir ay once kaza yaptim ve on amortisor borulari degisti ilk once sol taraf amortisor yag kacirdi baya ve hep dipte kaliyordu gorevini yapmiyordu amortisor, adam şu gun gel bu gun gel diye diye bizi 2 iki hafta oyaladi neyse yapti simdi yag kacrmiyor ama baska sorun var motor ile en ufak timsekten gecsem motorun tak tak tak diye bir ses cikartiyor on amrtisorden elimiden bile hissediyorum tak sesini yani baska apachelerede baktim o ses var ama cok zorlayinca o ses duyuluyor, bide ön düzende bosluk yok onada baktim sizce nerden geliyor ses,
Sbr basta sen olmak uzere diger butun degerli arkadaslar cevaplarinizi bekliyorum simdiden tşk. Herkese
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------
Öcelikle ismin dikkatimi cekti nerelisin bi soylesene (tù xurtê kudere)
Silindir konusunda arastir doyorsan yarin gidip ayni adamla bi gorusup sana donerim nedersin,







