TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
15
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım adım Serdar 22 yaşındayım.Sizlere birkaç kafama takılan sorum olacak.

Ben motoru 4 bindeyken aldım.Şuan 7 binde.
1)Şu aralar motorun sesinde bir boğukluk var.Sanki zorlanıyormuş gibi.Kalın çıkıyor sesi.Bu neden kaynaklanıyor ?
2)3 viteste 6 bin devirde 55-60 görüyorum.Yani 4.viteste 7 bin devirde 75-80 görüyorum.Bu normal mi ?
3)Siperlikten gelen sesi kesmek istiyorum.Bunun için sökmem gerekiyor.Kapı aralarına koyulan süngerlerden yapıştıracağım.Nerelerden sökmem gerek ?

Yardımcı olabilirseniz çok teşekkür ederim.
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
1) Egzosun yapısı öyle. Güzel bir sestir o. Düşük devirlerde normaldir o sesi vermesi.
2) Normal
3) Sünger değilde tampon var zaten. Ama illa açıp değiştireceğim diyorsan ön panelin sağsında ve solunda iki vida, bir de kafanın altında, çamurluğun üzerinde tam ortada iki anahtarla açılabilecek bir vida var, üsttekileri çıkartıp alttakini gevşetirsen kafa eline gelir. Sonra siperliğie ulaşmak için içerde 4 vida daha var onları da sökmelisin. Yalnız siperliği çıkartması bela, takması daha da bela. Ayrıca siperlikte o süngeri sıkıştıracak kadar pay yok.

Vidaları sökünce anlarsın ne dediğimi.
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Ses tam olarak nerden geliyor. Yagi degiatrecegi zaman iki tarafida birden degstirmesi gerekirdi. Tek tarafli yaptigi zaman yag farkli oldugundan basinctan dolayi balansinda problem cikartir ama tak tak dye ses yapmaz. Biraz daha anlatirmisin. Ne yapinca geliyor nerdem geliyor?

bugün bişey daha fark ettim benim amortisöre adam normalden daha katı yağ koyduğunu söylemişti ve bugün fark ettimki benim amortisör orjinale göre çok sert ondamıdır acaba ses yapması, en ufak çukura girsem amortisör hem girerken tak diyor hemde çıkarken tak diyor:silent:
 
Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
15
1) Egzosun yapısı öyle. Güzel bir sestir o. Düşük devirlerde normaldir o sesi vermesi.
2) Normal
3) Sünger değilde tampon var zaten. Ama illa açıp değiştireceğim diyorsan ön panelin sağsında ve solunda iki vida, bir de kafanın altında, çamurluğun üzerinde tam ortada iki anahtarla açılabilecek bir vida var, üsttekileri çıkartıp alttakini gevşetirsen kafa eline gelir. Sonra siperliğie ulaşmak için içerde 4 vida daha var onları da sökmelisin. Yalnız siperliği çıkartması bela, takması daha da bela. Ayrıca siperlikte o süngeri sıkıştıracak kadar pay yok.

Vidaları sökünce anlarsın ne dediğimi.

Cevapladığınız için teşekkürler.Anladım o zaman sökme işini erteleyeceğiz veya servise gittiğimiz zaman deneyeceğiz.:)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
bugün bişey daha fark ettim benim amortisöre adam normalden daha katı yağ koyduğunu söylemişti ve bugün fark ettimki benim amortisör orjinale göre çok sert ondamıdır acaba ses yapması, en ufak çukura girsem amortisör hem girerken tak diyor hemde çıkarken tak diyor:silent:
Kalin yag koyduysa amortisor sertlesmistir. Sesi ondan yapiyordur.
 
Katılım
27 Eki 2014
Mesajlar
73
Canta ve usb liği nereden aldin link verebilirmisin bana birde alarm lazim tavsiye edebilenvarmi tvs ye alarm kazasiz belasiz sürüşler.
 
Katılım
1 Eki 2013
Mesajlar
29
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım adım Serdar 22 yaşındayım.Sizlere birkaç kafama takılan sorum olacak.

Ben motoru 4 bindeyken aldım.Şuan 7 binde.
1)Şu aralar motorun sesinde bir boğukluk var.Sanki zorlanıyormuş gibi.Kalın çıkıyor sesi.Bu neden kaynaklanıyor ?
2)3 viteste 6 bin devirde 55-60 görüyorum.Yani 4.viteste 7 bin devirde 75-80 görüyorum.Bu normal mi ?
3)Siperlikten gelen sesi kesmek istiyorum.Bunun için sökmem gerekiyor.Kapı aralarına koyulan süngerlerden yapıştıracağım.Nerelerden sökmem gerek ?

Yardımcı olabilirseniz çok teşekkür ederim.

On sperlik ten geliyo sandığın ses bazen yan grenaj lardan geliyo olabilir. Dikkatlice dinlemelisin.
Bende aynı dertten muzdariptip sol yan grenaj dan geliyormuş bilgine.
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
324
1) Egzosun yapısı öyle. Güzel bir sestir o. Düşük devirlerde normaldir o sesi vermesi.
2) Normal
3) Sünger değilde tampon var zaten. Ama illa açıp değiştireceğim diyorsan ön panelin sağsında ve solunda iki vida, bir de kafanın altında, çamurluğun üzerinde tam ortada iki anahtarla açılabilecek bir vida var, üsttekileri çıkartıp alttakini gevşetirsen kafa eline gelir. Sonra siperliğie ulaşmak için içerde 4 vida daha var onları da sökmelisin. Yalnız siperliği çıkartması bela, takması daha da bela. Ayrıca siperlikte o süngeri sıkıştıracak kadar pay yok.

Vidaları sökünce anlarsın ne dediğimi.

ses bende en çok sinyaller ve km saatinden geliyor...
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Kalin yag koyduysa amortisor sertlesmistir. Sesi ondan yapiyordur.

teşekkürler sbr kardeşim, kusura bakmazsan bişey daha soracam :):) benim ön fren balatasınıda değiştirdim bazen fren koluna basınca sonuna kadar geliyor adam ucuz balata taktın diyor ondanmıdır, bazende normal çelışıyor hava yapma falanda yok içinde kaç defa havasını oldım olmadı yağını değiştirdim yine aynı, kaza anında fren kolu yere değmişti ondanmıdır acaba.
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
Katılım
1 Eki 2013
Mesajlar
29
Çakmaklık için bahaus ta gemi malzemeleri standında gemi içim şu geçirmeyen Çakmak var 10 lira onu alıp bi yere monte edebilirsiniz araya bi sigorta ve aç kapa düğme is görür gayet kullanışlı oluyor.malzeme 5 metre kablo 5 tane dişi fiş bir tane sigorta. Sigorta için yine şu geçirmeyen sigorta var gemi malzemeleri bölümde bunlarla yapabilirsiniz maximum 20 tl ye biter
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
230
Arkadaşlar herkese merhaba.
Öncelikle mitas (eski adı sava heralde) lastikleri aldım ve yaklaşık 200 km falan oldu takalı. Bence motorun orijinal lastiklerine göre çok çok fark var onu herkes gibi ben de farkettim :cherry: Özellikle ıslak performansıyla aralarında uçurum var. Kuru zeminde de yol tutuşu, viraj performansı ve fren mesafesi falan gerçekten farketti. Lastikler tubeless, subapları işçiliği falan dahil 300 liraya patladı. Orijinal lastikleri de işimi görüyo bi sıkıntı yaşamadım diyen arkadaşlar varsa lastiklerinin kalitesini ölçecek bi durum (bundan kastım kazaya sebebiyet verebilecek bi durum) yaşamamışlar demektir. Ben şahsen iki kere düştükten sonra borç harç gittim aldım :mrgreen: 2 kere ani fren yaptım eski lastiklerle önümdeki araçlar saolsun ikisi de önüme kırdı ikisinde de yapıştım yere ama şimdiki lastikler daha zor kilitliyor özellikle ön teker. Bu lastikler olsa %80 düşmeden kurtarırdım büyük ihtimal :) Şimdi gelelim sorularıma :cherry:

1- Elimde üzerinde zincir spreyi yazan bi sprey var best marka, zincir bakımı için işimi görür mü acaba? Önerileriniz varsa zincir bakımı için marka, link vs. atabilirseniz sevinirim.
2- Şehir içinde 14 kuruş falan yakıyo motor, sizce normal mi?
3- Sanırım motordan zırıltıyla şırıltı arası bi ses geliyor yani şşşııırrrr gibi :mrgreen:, yorumunu olan?
4- Motoru aldığımda yağını değiştirmiştim, yaklaşık 1500 km olacak, yakın zamanda tekrar değiştiriyim diyorum yağ filtresini de değiştirmeme gerek var mı?
Cevaplar için şimdiden teşekkürler, herkese keyifli kazasız belasız sürüşler..
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
çakmaklığı alixpressten 6 dolara aldım ben.. sen hesap et işte..

Yan çantalarda şirinevlerde 110tl aldık 2 arkadaşa.. bence fiyatlar gayet pahalı arkadaşın attığı ^^
Enes hayırlı akşamlar...

http://www.aliexpress.com/item/Moto...rcycle-Cigarette-Lighter-Car/32332756777.html
Aldığım cakmaklık bu bire bir aynısı.
Haklısın yurt dışı alışveriş coğu parcada cok hesaplı ama kimisi alt yapısı olmadığından kimisi de riske girmek istemediğinden bu tür alışverişleri tercih etmiyor.
sen ve M.balibey arkadaşımız elinizden geldiğinden fazlasıyla bizlere yardımcı olmaya calışıyorsunuz bu yuzden kendi adıma sizlere teşekkür ederim.
Sizler bu tur sitelerden devamlı alışveriş yapıyorsunuz Benim sizlere nacizane fikrim bizler size urunun linkine versek ve parasını kargo üçreti de dahil olmak üzere göndersek sizler bize bu konuda da yardımcı olurmusunuz.
 
Katılım
1 Eki 2013
Mesajlar
29
2gWyvv.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Arkadaşlar herkese merhaba.
Öncelikle mitas (eski adı sava heralde) lastikleri aldım ve yaklaşık 200 km falan oldu takalı. Bence motorun orijinal lastiklerine göre çok çok fark var onu herkes gibi ben de farkettim :cherry: Özellikle ıslak performansıyla aralarında uçurum var. Kuru zeminde de yol tutuşu, viraj performansı ve fren mesafesi falan gerçekten farketti. Lastikler tubeless, subapları işçiliği falan dahil 300 liraya patladı. Orijinal lastikleri de işimi görüyo bi sıkıntı yaşamadım diyen arkadaşlar varsa lastiklerinin kalitesini ölçecek bi durum (bundan kastım kazaya sebebiyet verebilecek bi durum) yaşamamışlar demektir. Ben şahsen iki kere düştükten sonra borç harç gittim aldım :mrgreen: 2 kere ani fren yaptım eski lastiklerle önümdeki araçlar saolsun ikisi de önüme kırdı ikisinde de yapıştım yere ama şimdiki lastikler daha zor kilitliyor özellikle ön teker. Bu lastikler olsa %80 düşmeden kurtarırdım büyük ihtimal :) Şimdi gelelim sorularıma :cherry:

1- Elimde üzerinde zincir spreyi yazan bi sprey var best marka, zincir bakımı için işimi görür mü acaba? Önerileriniz varsa zincir bakımı için marka, link vs. atabilirseniz sevinirim.
2- Şehir içinde 14 kuruş falan yakıyo motor, sizce normal mi?
3- Sanırım motordan zırıltıyla şırıltı arası bi ses geliyor yani şşşııırrrr gibi :mrgreen:, yorumunu olan?
4- Motoru aldığımda yağını değiştirmiştim, yaklaşık 1500 km olacak, yakın zamanda tekrar değiştiriyim diyorum yağ filtresini de değiştirmeme gerek var mı?
Cevaplar için şimdiden teşekkürler, herkese keyifli kazasız belasız sürüşler..

Zinciri iyice temizledikten sonra iş görür hocam.. Mazot yada gazyağı ile temizleyebilirsin.
12 14 kuruş arası kullanıma göre normaldir.. Çok agresif kullanmıorsan bi hava ayarına baktır (subap ayarı da keza)
Bahsettiğin ses subap sesi .. Çok fazla ise ısınınca özellikle geliyosa subap ayarı yaptır.. motorun kaç kmde tabi onu bilmiyorum..17binde ilk kez yaptırdım ben.. Ses egzantirik zincirinden de geliyor olabilir onuda gerdir arada gerdirmek lazım..
Yağını 2000km de bir değiştiriyorum.. Yağ filresi orjinal ise 2 yağ değişiminde 1 filtre .. filtre yan sanayi ise her yağ değişiminde 1 filtre değişiyorum..


Enes hayırlı akşamlar...

http://www.aliexpress.com/item/Moto...rcycle-Cigarette-Lighter-Car/32332756777.html
Aldığım cakmaklık bu bire bir aynısı.
Haklısın yurt dışı alışveriş coğu parcada cok hesaplı ama kimisi alt yapısı olmadığından kimisi de riske girmek istemediğinden bu tür alışverişleri tercih etmiyor.
sen ve M.balibey arkadaşımız elinizden geldiğinden fazlasıyla bizlere yardımcı olmaya calışıyorsunuz bu yuzden kendi adıma sizlere teşekkür ederim.
Sizler bu tur sitelerden devamlı alışveriş yapıyorsunuz Benim sizlere nacizane fikrim bizler size urunun linkine versek ve parasını kargo üçreti de dahil olmak üzere göndersek sizler bize bu konuda da yardımcı olurmusunuz.

Ben teşekkür ederim..böyle düşünenler varsa ne mutlu bize.. Elimizden geldiğince bildiklerimizi paylaşmaya çalışıyoruz..

Hocam öncelikle yurtdışı alışverişlerinde satıcının yorumlarına bakıp güvenilirse sipariş aşamasına geçmek lazım, ztn sipariş aşaması normal bi Türk sitesinden alır gibi alıyosun kredi kartın ile.. Alımda zor bi durum yok yani..

Diğer türlü tanıdık dükkanlarda olan uygun ürünler , yan çanta gibi , alıp gönderirim tabii ki müsait oldukça.. Elimden geldiğince yardımcı olmak isterim sıkıntı deıgl..
 
Katılım
1 Eki 2013
Mesajlar
29
Yukarda bahsettiğin çakmaklık arkadaşlar eski motorum yapmıştım bakabilirsiniz yapmak isteyenler

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------

5dE22z.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
31 Ara 2014
Mesajlar
156
Arkadaşlar 2015 modelin 2014 model ile arasında fark var mı? 300 lira civarı zamlanmış bu farkı ne için vereceğiz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst