Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım adım Serdar 22 yaşındayım.Sizlere birkaç kafama takılan sorum olacak.
Ben motoru 4 bindeyken aldım.Şuan 7 binde.
1)Şu aralar motorun sesinde bir boğukluk var.Sanki zorlanıyormuş gibi.Kalın çıkıyor sesi.Bu neden kaynaklanıyor ?
2)3 viteste 6 bin devirde 55-60 görüyorum.Yani 4.viteste 7 bin devirde 75-80 görüyorum.Bu normal mi ?
3)Siperlikten gelen sesi kesmek istiyorum.Bunun için sökmem gerekiyor.Kapı aralarına koyulan süngerlerden yapıştıracağım.Nerelerden sökmem gerek ?
Yardımcı olabilirseniz çok teşekkür ederim.
Ben motoru 4 bindeyken aldım.Şuan 7 binde.
1)Şu aralar motorun sesinde bir boğukluk var.Sanki zorlanıyormuş gibi.Kalın çıkıyor sesi.Bu neden kaynaklanıyor ?
2)3 viteste 6 bin devirde 55-60 görüyorum.Yani 4.viteste 7 bin devirde 75-80 görüyorum.Bu normal mi ?
3)Siperlikten gelen sesi kesmek istiyorum.Bunun için sökmem gerekiyor.Kapı aralarına koyulan süngerlerden yapıştıracağım.Nerelerden sökmem gerek ?
Yardımcı olabilirseniz çok teşekkür ederim.