TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Motorun suçu değil bir ybr yada cbf olsaydi aninda satilirdi şuan resmen soğudum motordan 3 aydir satilmiyor 4300 istiyorum 11bin kmde yeni kasa apache. Napayim 4e mi vereyim?!!!
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Motorun suçu değil bir ybr yada cbf olsaydi aninda satilirdi şuan resmen soğudum motordan 3 aydir satilmiyor 4300 istiyorum 11bin kmde yeni kasa apache. Napayim 4e mi vereyim?!!!

Hocamın cbfsını 12 saat olmadan 5400e sattım geçen ay.. 5000e almıştık 1 hafta öncesinde.. piyasası sağlam evet.. bu bilinen bişey.. Apachenın piyasasının nasıl olduğuda bilinen bişey.. bilen alır kullanan alır herkesin motoru değil apache.. Bunu bilerek almış olman lazım seninde.. kar etmek yada 2.eli canlı bı motor almak ıstıyosan yanlış seçim yapmışsn.. bu motorun kusuru değildir.. piyasa böyle oluşmuş
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
266
Merhaba arkadaşlar.

Yakın bir arkadaşıma sıfır TVS Apache aldık.
Lastik tavsiyeleriniz nelerdir? Lastik konusunda masraftan kaçıp güvenlikten ödün vermek istemiyoruz. Hangi lastiği kullanmalıyız? Yağmur ve fren performansı çok önemli bizim için.

Önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
Merhaba arkadaşlar.

Yakın bir arkadaşıma sıfır TVS Apache aldık.
Lastik tavsiyeleriniz nelerdir? Lastik konusunda masraftan kaçıp güvenlikten ödün vermek istemiyoruz. Hangi lastiği kullanmalıyız? Yağmur ve fren performansı çok önemli bizim için.

Önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler


beyaz apachı nın üzerinde ki lastikler varsa kalsın yok ise ne takarsan tak ondan iyidir.
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
Bizim lastikler üstteki resimdekinden hocam.
İyi lastik kullananların tavsiyelerini bekliyorum.
IRC den daha iyi lastikleri tavsiye ederseniz memnun olurum.


http://www.motolastik.com/continental-110-80-17-57s-contigo-pmu28396
arka lastik
http://www.motolastik.com/continental-100-80-17-52p-contigo-pmu28392
ön lastik

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:35 ----------


lastik ebatı normlara uygun ve orijinale nerdeyse bire bir yakın olan lastiktir
Tabloda gördüğün gibi 90/90-17 ve 100/80-17
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2014
Mesajlar
73
İlk muayenesi geldi ve tüvtürk (doğuş) e randevulu gittim

Kucuk lambalarin biri yanmiyormuş bu farlarin ustunde sağli sollu olan park lambasi diye geciyormuş ağir kusurlu sayip gecirmedi muayeneden park lambasi olmadiğini park edince motoru tüm lambalarin kapandiğini soylesemde nafile laf anlamiyor kinyas efendi neyse cantayi söküp gittim muayeneye kesin agir kusur sayardi cantayida benden önceki motorcuda cantayi sokmuş du simdi gene gideceğim minik lambadan sebep yaptirip tabi 15 tl lamba.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Kucuk lambalarin biri yanmiyormuş bu farlarin ustunde sağli sollu olan park lambasi diye geciyormuş ağir kusurlu sayip gecirmedi muayeneden park lambasi olmadiğini park edince motoru tüm lambalarin kapandiğini soylesemde nafile laf anlamiyor kinyas efendi neyse cantayi söküp gittim muayeneye kesin agir kusur sayardi cantayida benden önceki motorcuda cantayi sokmuş du simdi gene gideceğim minik lambadan sebep yaptirip tabi 15 tl lamba.

Üsküdara yakınsan gel ben takayım yedek var orjinali sana ücretsiz :)
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
84
Arkadaşlar hindistandan kafaladiginiz adam varmı ? 180 cclik parçalar falan kargodan gönderebilir mi? Bir aralar yanlış hatirlamiyorsam selim bulmuştu birilerini . velhasıl kelam orada parçalar ucuz olduğu için boyle şeyler düşünüyorum.
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Motorun rolanti sorununa cozum ariyorum bilgisi olan varmi 2 kere soktum topladim karbratoru 1500 de dursuramiorum 2 de duruo ama 1500 de drmyo hava ayaryla oybatncada surekli dalgalanma yapiyo caresi varmi bilen varni
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Motorun rolanti sorununa cozum ariyorum bilgisi olan varmi 2 kere soktum topladim karbratoru 1500 de dursuramiorum 2 de duruo ama 1500 de drmyo hava ayaryla oybatncada surekli dalgalanma yapiyo caresi varmi bilen varni

Hacı götürsene sürat motora.. ayarlasınlar 2 dk.. bnmkı 1100 1500 arasıında duruyor soguk ve sıcakken..

Arkadaşlar hindistandan kafaladiginiz adam varmı ? 180 cclik parçalar falan kargodan gönderebilir mi? Bir aralar yanlış hatirlamiyorsam selim bulmuştu birilerini . velhasıl kelam orada parçalar ucuz olduğu için boyle şeyler düşünüyorum.

sbr vardı bu işle uğraşan zamanında .. Kafayı takmıştı.. sabriyi bulup bi konuş istersen sana bilgi verir..
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Eyvallah kardeşim. Sbr di selim diliyorum bende :)

Sorma birader kanser ederler adami. Cok ugrastim zamaninda. Adamlara diorum ki once parayi gondereyim sen sonra git parcalati alip kargoya ver. Hatta parayi fazla fazla gondereyim diyorum. Yapmiyorlar. Yurtdisi oldugu icin tirsiyorlar. Kimisi dolandirici saniyor vs vs.. Tam hatirlayamiyorum ama 1000 kusur tl ye silindir piston krank karburator kapak ve egzozu alabiliyordum.
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Arkadaşlar hindistandan kafaladiginiz adam varmı ? 180 cclik parçalar falan kargodan gönderebilir mi? Bir aralar yanlış hatirlamiyorsam selim bulmuştu birilerini . velhasıl kelam orada parçalar ucuz olduğu için boyle şeyler düşünüyorum.

Bizim burdaki serviste (g.antep) gordum 200 cc miydi yoksa 180 cc miydi tam hatirlayamadim simdi silindir takimi var demisti adam bana orjinalmi dedim orjinal dedi bana adam pek ilgilenmemeistim,

Sb
Arkadaşlar hindistandan kafaladiginiz adam varmı ? 180 cclik parçalar falan kargodan gönderebilir mi? Bir aralar yanlış hatirlamiyorsam selim bulmuştu birilerini . velhasıl kelam orada parçalar ucuz olduğu için boyle şeyler düşünüyorum.

Bizim burdaki serviste (g.antep) gordum 200 cc miydi yoksa 180 cc miydi tam hatirlayamadim simdi silindir takimi var demisti adam bana orjinalmi dedim orjinal dedi bana adam pek ilgilenmemeistim,


sbr burdamisin sana bisey sorucam buarada
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2015
Mesajlar
209
Bizim burdaki serviste (g.antep) gordum 200 cc miydi yoksa 180 cc miydi tam hatirlayamadim simdi silindir takimi var demisti adam bana orjinalmi dedim orjinal dedi bana adam pek ilgilenmemeistim,

Sb

Bizim burdaki serviste (g.antep) gordum 200 cc miydi yoksa 180 cc miydi tam hatirlayamadim simdi silindir takimi var demisti adam bana orjinalmi dedim orjinal dedi bana adam pek ilgilenmemeistim,


sbr burdamisin sana bisey sorucam buarada

drej bana numaranı yaz işim var seninle
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Benim motor ile malum bir ay once kaza yaptim ve on amortisor borulari degisti ilk once sol taraf amortisor yag kacirdi baya ve hep dipte kaliyordu gorevini yapmiyordu amortisor, adam şu gun gel bu gun gel diye diye bizi 2 iki hafta oyaladi neyse yapti simdi yag kacrmiyor ama baska sorun var motor ile en ufak timsekten gecsem motorun tak tak tak diye bir ses cikartiyor on amrtisorden elimiden bile hissediyorum tak sesini yani baska apachelerede baktim o ses var ama cok zorlayinca o ses duyuluyor, bide ön düzende bosluk yok onada baktim sizce nerden geliyor ses,

Sbr basta sen olmak uzere diger butun degerli arkadaslar cevaplarinizi bekliyorum simdiden tşk. Herkese

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------

drej bana numaranı yaz işim var seninle

Öcelikle ismin dikkatimi cekti nerelisin bi soylesene (tù xurtê kudere)

Silindir konusunda arastir doyorsan yarin gidip ayni adamla bi gorusup sana donerim nedersin,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst