- Katılım
- 12 Haz 2013
- Mesajlar
- 737
Motorun suçu değil bir ybr yada cbf olsaydi aninda satilirdi şuan resmen soğudum motordan 3 aydir satilmiyor 4300 istiyorum 11bin kmde yeni kasa apache. Napayim 4e mi vereyim?!!!
Motorun suçu değil bir ybr yada cbf olsaydi aninda satilirdi şuan resmen soğudum motordan 3 aydir satilmiyor 4300 istiyorum 11bin kmde yeni kasa apache. Napayim 4e mi vereyim?!!!
Motorun suçu değil bir ybr yada cbf olsaydi aninda satilirdi şuan resmen soğudum motordan 3 aydir satilmiyor 4300 istiyorum 11bin kmde yeni kasa apache. Napayim 4e mi vereyim?!!!
Merhaba arkadaşlar.
Yakın bir arkadaşıma sıfır TVS Apache aldık.
Lastik tavsiyeleriniz nelerdir? Lastik konusunda masraftan kaçıp güvenlikten ödün vermek istemiyoruz. Hangi lastiği kullanmalıyız? Yağmur ve fren performansı çok önemli bizim için.
Önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler


[url]http://i.hizliresim.com/kk9EaA.png[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/g5rXD3.png[/url]
beyaz apachı nın üzerinde ki lastikler varsa kalsın yok ise ne takarsan tak ondan iyidir.
Bizim lastikler üstteki resimdekinden hocam.
İyi lastik kullananların tavsiyelerini bekliyorum.
IRC den daha iyi lastikleri tavsiye ederseniz memnun olurum.

Kucuk lambalarin biri yanmiyormuş bu farlarin ustunde sağli sollu olan park lambasi diye geciyormuş ağir kusurlu sayip gecirmedi muayeneden park lambasi olmadiğini park edince motoru tüm lambalarin kapandiğini soylesemde nafile laf anlamiyor kinyas efendi neyse cantayi söküp gittim muayeneye kesin agir kusur sayardi cantayida benden önceki motorcuda cantayi sokmuş du simdi gene gideceğim minik lambadan sebep yaptirip tabi 15 tl lamba.
Motorun rolanti sorununa cozum ariyorum bilgisi olan varmi 2 kere soktum topladim karbratoru 1500 de dursuramiorum 2 de duruo ama 1500 de drmyo hava ayaryla oybatncada surekli dalgalanma yapiyo caresi varmi bilen varni
Arkadaşlar hindistandan kafaladiginiz adam varmı ? 180 cclik parçalar falan kargodan gönderebilir mi? Bir aralar yanlış hatirlamiyorsam selim bulmuştu birilerini . velhasıl kelam orada parçalar ucuz olduğu için boyle şeyler düşünüyorum.
Demesi kolayda firsat yoh haci o yuzden kendim yapmayi yegliorumHacı götürsene sürat motora.. ayarlasınlar 2 dk.. bnmkı 1100 1500 arasıında duruyor soguk ve sıcakken..
sbr vardı bu işle uğraşan zamanında .. Kafayı takmıştı.. sabriyi bulup bi konuş istersen sana bilgi verir..
Eyvallah kardeşim. Sbr di selim diliyorum bende![]()
Arkadaşlar hindistandan kafaladiginiz adam varmı ? 180 cclik parçalar falan kargodan gönderebilir mi? Bir aralar yanlış hatirlamiyorsam selim bulmuştu birilerini . velhasıl kelam orada parçalar ucuz olduğu için boyle şeyler düşünüyorum.
Arkadaşlar hindistandan kafaladiginiz adam varmı ? 180 cclik parçalar falan kargodan gönderebilir mi? Bir aralar yanlış hatirlamiyorsam selim bulmuştu birilerini . velhasıl kelam orada parçalar ucuz olduğu için boyle şeyler düşünüyorum.
Bizim burdaki serviste (g.antep) gordum 200 cc miydi yoksa 180 cc miydi tam hatirlayamadim simdi silindir takimi var demisti adam bana orjinalmi dedim orjinal dedi bana adam pek ilgilenmemeistim,
Sb
Bizim burdaki serviste (g.antep) gordum 200 cc miydi yoksa 180 cc miydi tam hatirlayamadim simdi silindir takimi var demisti adam bana orjinalmi dedim orjinal dedi bana adam pek ilgilenmemeistim,
sbr burdamisin sana bisey sorucam buarada
drej bana numaranı yaz işim var seninle