TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Metzeler den sonra başka lastik denesemmi diyorum ama takacak daha iyi bi lastik göremiyorum.. Tabi daha 2 sezon gider iyi durumda ama o kalitede varmı başka lastik ..

Selamin aleykum , 2012 tvs Apache aldım yeni fakat sürmeyi tam cozemedigimden vites atarken sorun yaşadım bugün tamirciye görürdüm debriyaj ayarı yapması için fakat debriyaj mi bitmiş yoksa bilya kırılmis olabilir dedi o mu oldu bilemedim fakat artik vites atamiyorum neredeyse çok zor 1 den 2 te geçmiyor çok zorlarsam boşa boştan 2 te geçiyor fakat çok zorluyor usta min. 150 fiyat verdi sizce normal mi? Veya sorun başka bir şeyden olabilir mi.
Not:usta güvenilir ve tanıdık.

Şanzumanda sıkıntı varsa hemen yaptırmaya bak daha büyür sıkıntı gittikçe.. belkı basıt bıseydır.. açmadan anlaşılmaz.. Bi arkadaşımın pulsarda aynı şekilde şuan 5.6. viteslerde geçmemeye başladı bugün tamirciye götürmüş sonucu bekliyoruz..

Apachenın vıtesleri şu zamana kadar bindiğim en rahat geçen şanzuman.. Motul koyduğunda özellikle pamuk gibi..
japonlar kadar kemikli yada pulsarlar kadar arası uzun degıl.. gayet ideal..
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Michelin var bende. Çok güzel lastik. Tek kötü tarafı arkaya uygun lastik yok. Bir numara ufağını takmak zorunda kalıyorsun.
 
Katılım
27 May 2014
Mesajlar
19
Arkadaşlar merhaba, siz apache sahipleri olarak gezi etkinlik düzenliyormusunuz? yada birlikte forumdan arkadaşlar ile gezip dolaşmalar oluyormu? eğer oluyorsa bende katılmak isterim tek başına gezmek bi yerden sonra sıkıyor, hatta bu cumartesi biraz yol yapayım diyorum yanıma arkadaşta bulursam tadından yenmez, rotayı beraber planlayabiliriz benim gibi düşünen motosiklet sevenlerle tanışmak birlikte motor sürmek isterim ilgilenen arkadaşlar mesaj yazarsa sevinirim, kazasız belasız sürüşler, tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
11 Ağu 2014
Mesajlar
140
Metzeler den sonra başka lastik denesemmi diyorum ama takacak daha iyi bi lastik göremiyorum.. Tabi daha 2 sezon gider iyi durumda ama o kalitede varmı başka lastik ..



Şanzumanda sıkıntı varsa hemen yaptırmaya bak daha büyür sıkıntı gittikçe.. belkı basıt bıseydır.. açmadan anlaşılmaz.. Bi arkadaşımın pulsarda aynı şekilde şuan 5.6. viteslerde geçmemeye başladı bugün tamirciye götürmüş sonucu bekliyoruz..

Apachenın vıtesleri şu zamana kadar bindiğim en rahat geçen şanzuman.. Motul koyduğunda özellikle pamuk gibi..
japonlar kadar kemikli yada pulsarlar kadar arası uzun degıl.. gayet ideal..

Teşekkürler hocam 2 gündür kullanmiyorum cuma günü goturecegim tamirci de açmadan tam anlaşılmaz dedi ama debriyaj balatasi bittiğini düşünüyorum O ara vites değiştirirken herhalde tam ayrılmadan geçirdim sıkıntısı oldu , bilya kırılmış ta olabilir dedi o hangi bilyadir bilginiz var mi
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Motor sogukken tek marsra calisiyor fakat 2 3 dk gaz vermessem yolda gderken patirtili kasilarak gidiliyo bunun nedeni ve cozumu nedir
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Motor sogukken tek marsra calisiyor fakat 2 3 dk gaz vermessem yolda gderken patirtili kasilarak gidiliyo bunun nedeni ve cozumu nedir

Bu havalarda değil ama genellikle soğuk havalarda yeteri kadar motor ısıtılmazsa belirli bir süre düzensiz çalışıyor ve gaz yemiyor.Bir süre sonra normale dönüyor.

Çözümü: motoru yeteri kadar (gerekirse jikle ile) ısıtarak, sonrasında yola çıkmak. Benim nacizane bilgim bu şekilde.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Arkadaşlar merhaba, siz apache sahipleri olarak gezi etkinlik düzenliyormusunuz? yada birlikte forumdan arkadaşlar ile gezip dolaşmalar oluyormu? eğer oluyorsa bende katılmak isterim tek başına gezmek bi yerden sonra sıkıyor, hatta bu cumartesi biraz yol yapayım diyorum yanıma arkadaşta bulursam tadından yenmez, rotayı beraber planlayabiliriz benim gibi düşünen motosiklet sevenlerle tanışmak birlikte motor sürmek isterim ilgilenen arkadaşlar mesaj yazarsa sevinirim, kazasız belasız sürüşler, tekeriniz düz bassın.

çoğu eski apache sahibi olan bi ekibimiz var zaten istanbulda.. Süreklide geziyoruz paylaşıyorum burda.. İlgilenip bakmadığın için görmemişsindir :)
 
Katılım
1 Eki 2013
Mesajlar
29
Sava hakkında bilgisi olan yokmu arkadaşlar ya mc 18 veya mc 50 hangisini tercih etmeliyim bi yardım lutfen
 
Katılım
27 May 2014
Mesajlar
19
çoğu eski apache sahibi olan bi ekibimiz var zaten istanbulda.. Süreklide geziyoruz paylaşıyorum burda.. İlgilenip bakmadığın için görmemişsindir :)

Fırsat olmadı kardeşim ilgilenip baksam zaten sormazdım :) hergünde takip edemiyoruz malum iş güç, Ekibe bende dahil olmak isterim müsadenizle :thumleft: yakında gezi varmı apacheler ile..
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
'' Sariyerli '' sariyerin neresindensin

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:22 ----------

Okdr isitmadan baska care yokmu
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Sıfır apache alcak arkadaşlar almayın. Motor satılmıyor!

nasip bu işler :) motorun suçu ne

Fırsat olmadı kardeşim ilgilenip baksam zaten sormazdım :) hergünde takip edemiyoruz malum iş güç, Ekibe bende dahil olmak isterim müsadenizle :thumleft: yakında gezi varmı apacheler ile..

Haber veririm hocam sen bana özelden numara bırak istersen :) ufak tefek toplanmalarda olsa haber veririm tanışmış oluruz..
 
Katılım
27 May 2014
Mesajlar
19
Careyi sana anlattim. Surat motor kenan halleder iki dakikada useniyorsan..
kenan abi iyidir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:21 ----------

'' Sariyerli '' sariyerin neresindensin

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:22 ----------

Okdr isitmadan baska care yokmu

Hocam ptt evlerindeyim kozdere diyede geçiyor bilirsin sende tarabya heralde

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:25 ----------

Haber veririm hocam sen bana özelden numara bırak istersen :) ufak tefek toplanmalarda olsa haber veririm tanışmış oluruz..[/QUOTE]


özelden msj attım geldimi hocam?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
266
Merhaba arkadaşlar.

Yakın bir arkadaşıma sıfır TVS Apache aldık.
Lastik tavsiyeleriniz nelerdir? Lastik konusunda masraftan kaçıp güvenlikten ödün vermek istemiyoruz. Hangi lastiği kullanmalıyız? Yağmur ve fren performansı çok önemli bizim için.

Önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst