TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
Cevaplar için teşekkürler. Yağını ve yağ filtresini değiştirdim. Zincirini ayarlattırdım çok sert ayarlamış. Kızdım kendim açtım yumuşattım ama arka lastik kasıyor bu seferde dönerken. Yanlış ayarladım herhalde. :(. Birde mitas lastikler eski adıyla sava. Tavsiye ederim yeni değiştirdim 2k km oldu. Sadece ön vardı aldığımda iyi yok tutuyor :)
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Motorum satılık arkadaşlar 194252057 ilan no budur sahibinden. bir kaç saate aktif olur ilan.

Temiz kullandim 1100 km de aldim çanakkaledeyim ama yakın illerden gelcek olursa misafirim olabilir
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Benim kafa da artık yavaş yavaş Hyosung GT 250 Comet'e doğru kaymaya başladı. İyi birşey denk gelirse alıp, üzerinde güzel çalışmalar yapacağım.

Şunun gibi birşey, ama mat kamuflaj veya mat haki yeşil olarak düşünün. :D

hyosung-gt-250-comet-9.jpg



Ama ilk gözağrım TVS'den nasıl ayrılırım bilemiyorum, duygusal biriyimdir bir de. :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Selamlar arkadaşlar.. :) Geziden döneli 2 gün oldu.. Toplamda 1600küsür kmlik bi tur oldu.. Marmara bölgesini gezip ordan Gökçeadaya geçtik.. Gezinin Konusunu açıcam akşam linkini atarım..

Bugünde motorun yazlık bakımlarını hallettim.. Yağını zaten değişmiştim.. Zincir gerildi,Subap ayarı yapıldı.. Egzoz katölizör iptali yaptırdım.. Bujiyi değiştirdim Ve genel kontroller.. Ön arka fren balatalarım ve gaz debriyaj tellerim iyi durumda idi değiştirmedik.. motor 18bın kmye geldi .. Yaza hazırız inş :) Herkese kazasız belasız sürüşler..
 
Katılım
1 Eki 2013
Mesajlar
29
Arkadaslar tvs 2014 yeni kasa da arka lastik tanıtım burosurunde 110 80 18 motorun üzerindeki lastik 110 80 17 bilgisi olan varmi
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
Arkadaslar tvs 2014 yeni kasa da arka lastik tanıtım burosurunde 110 80 18 motorun üzerindeki lastik 110 80 17 bilgisi olan varmi

baskı hatası

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------

Arkadaşlar Apache ile 1600+km Gezi fotoğraflarımı burdan takip edebilirsiniz.. Apache ile uzun yol yapılmaz diyenlere kapak olsun.. üstelik 2 kişi fıull yük ile..

http://www.motosiklet.net/forum/etk...haftalik-tatil-fotograflarim.html#post3627844

TVS'Grubunun gurur kaynağı Hoş geldin Enes:thumleft:
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
17
enes süper bi yolculuk olmuş. keşke zamanım olsada bende gezebilsem. allah kaza bela göstermesin. iyi gezmeler...
 
Katılım
11 Ağu 2014
Mesajlar
140
Selamin aleykum , 2012 tvs Apache aldım yeni fakat sürmeyi tam cozemedigimden vites atarken sorun yaşadım bugün tamirciye görürdüm debriyaj ayarı yapması için fakat debriyaj mi bitmiş yoksa bilya kırılmis olabilir dedi o mu oldu bilemedim fakat artik vites atamiyorum neredeyse çok zor 1 den 2 te geçmiyor çok zorlarsam boşa boştan 2 te geçiyor fakat çok zorluyor usta min. 150 fiyat verdi sizce normal mi? Veya sorun başka bir şeyden olabilir mi.
Not:usta güvenilir ve tanıdık.
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Selamin aleykum , 2012 tvs Apache aldım yeni fakat sürmeyi tam cozemedigimden vites atarken sorun yaşadım bugün tamirciye görürdüm debriyaj ayarı yapması için fakat debriyaj mi bitmiş yoksa bilya kırılmis olabilir dedi o mu oldu bilemedim fakat artik vites atamiyorum neredeyse çok zor 1 den 2 te geçmiyor çok zorlarsam boşa boştan 2 te geçiyor fakat çok zorluyor usta min. 150 fiyat verdi sizce normal mi? Veya sorun başka bir şeyden olabilir mi.
Not:usta güvenilir ve tanıdık.

Tamirci güvenilir ve tanıdıksa buradan tamircinin vereceğinden daha doğru bir bilgi edinemezsin dostum. Sonuçta motoru inceleyen tamirci.
 
Katılım
11 Ağu 2014
Mesajlar
140
Tamirci güvenilir ve tanıdıksa buradan tamircinin vereceğinden daha doğru bir bilgi edinemezsin dostum. Sonuçta motoru inceleyen tamirci.

Hocam pek vakti yoktu ayak üstü motora bindi bir baktı , acaba başka bu durumu yaşayan var mı diye sormuştum teşekkür ederim.
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
TVS'nin vites geçişleri serttir biraz. En azından benimki öyle. İsterseniz tamirciden önce eğer yağ eski ise yağ değişimini bir deneyin(ama şanzıman tamirinde bir daha yağ almak zorunda kalablirsiniz). İçindeki yağın değişim zamanı gelmişse vitesler sertleşmeye başlıyor. ama bahsettiğin kadar(vites geçirmeyecek kadar) bir sertlik olacağını zannetmiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst