TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
https://www.youtube.com/watch?v=0fmAcp4VUUE&feature=youtu.be

istanbuldan kapaklar :bounce:

Gösterge arada bir saçmalayıp max speed 160kmh gösteriyor.. bu senin yaptığın hız değil.. Hatta geçen gün max speed denediğimde 142ye kdr çıktım kaydetti diye seviniyodum baktım 160kmh.. sıfırladım 2 kişiyle 140kmh kadar çıkabildim o kayıtlıydı en son.. Bu durumu 3 5 ay apache kullanan herkes bilir.. sanırım videoyuda şaka olarak çektin ama altına belirt şaka olduğunu :)
 
Katılım
27 Ocak 2014
Mesajlar
270
Gösterge arada bir saçmalayıp max speed 160kmh gösteriyor.. bu senin yaptığın hız değil.. Hatta geçen gün max speed denediğimde 142ye kdr çıktım kaydetti diye seviniyodum baktım 160kmh.. sıfırladım 2 kişiyle 140kmh kadar çıkabildim o kayıtlıydı en son.. Bu durumu 3 5 ay apache kullanan herkes bilir.. sanırım videoyuda şaka olarak çektin ama altına belirt şaka olduğunu :)

ben rüya gördüm herhalde kadranda 155-56-57-58-59-160 olarak zaten susturucu düştü o hızda neyse ne rodajı güzel yapılan her motor basar tabi bak düz de demedim hatırlatim tekrar cevap vermicem selametle.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
ben rüya gördüm herhalde kadranda 155-56-57-58-59-160 olarak zaten susturucu düştü o hızda neyse ne rodajı güzel yapılan her motor basar tabi bak düz de demedim hatırlatim tekrar cevap vermicem selametle.

İStersen uçurumdan at.. Hem bildiğimiz bişeyle bize yalan söylemeye çalışıyorsun.. ayıptır.. Bilmeyende gelip inanacak, hakka girmeyin bu kadar basit şeylere.. 160 değil, 155 ile video çek koy buraya benim motoruda sana vereyım.. madem o kadar iyi makinan.. yapma böyle :)
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Ben 1 yıldır sürekli aktif kullanıyorum ama son hız göstergesi hiç sapıtmadı bende?

------

Ayrıca, rüzgarlı havalarda düz yolda 100'ü geçememek normal mi acaba?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Ben 1 yıldır sürekli aktif kullanıyorum ama son hız göstergesi hiç sapıtmadı bende?

------

Ayrıca, rüzgarlı havalarda düz yolda 100'ü geçememek normal mi acaba?

gösterge sapıtmaz ön jantın ortasındaki km okuyucusu sapıtıyor benim bozulmadan önce birinci viteste 160 gösteriyordu rüzgar karşıdansa normal ama arkadansa diaframı kontrol et bence
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Günaydın arkadaşlar.. Erkenden motoru hazırladım bugün.. Kısmet olursa İğneada-Çanakkale- Gökçeada- Bozcaada-Asos-Bursa-Yalova ve tekrar istanbul olmak üzere 7 günlük ve 1800km yakın bir rota belirledik ..Haftasonu için iğneadaya gidip 5 motor kamp atıcaz öncelikle..
Sonrasında ben kız arkadaşımla yalnız devam edicem..
Motorun bakımınıda yolda yapıcam yağını fıltresını ve alet takımını aldım. genel kontroller yapıldı.. inş yine sıkıntısız bi gezi olur.. :) Şimdilik 2 resim paylaşayım.. bi süre buralarda olamam..
Dönüşte görüşmek üzre.. Tekeriniz düz bassın..







NOT: Çanta demirleri ve çantalar kendi imalatım :p
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
230
Günaydın arkadaşlar.. Erkenden motoru hazırladım bugün.. Kısmet olursa İğneada-Çanakkale- Gökçeada- Bozcaada-Asos-Bursa-Yalova ve tekrar istanbul olmak üzere 7 günlük ve 1800km yakın bir rota belirledik ..Haftasonu için iğneadaya gidip 5 motor kamp atıcaz öncelikle..
Sonrasında ben kız arkadaşımla yalnız devam edicem..
Motorun bakımınıda yolda yapıcam yağını fıltresını ve alet takımını aldım. genel kontroller yapıldı.. inş yine sıkıntısız bi gezi olur.. :) Şimdilik 2 resim paylaşayım.. bi süre buralarda olamam..
Dönüşte görüşmek üzre.. Tekeriniz düz bassın..

[url]http://i.hizliresim.com/VVEokR.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/1yN18b.jpg[/url]




NOT: Çanta demirleri ve çantalar kendi imalatım :p

Hayırlı yolculuk, Allah kaza bela vermesin..:king: :) Bu arada çantalar falan mükemmel olmuş :mrgreen:

Sonunda lastik alıcam motora ama arka lastik için orijinal boyutları 100-80-18, 110-80-18 alıyım dedim sizce çekiş, yakıt, hız vs. nasıl olur? Yol tutuşu açısından daha iyi olur diye daha geniş lastik alıyım dedim, sizce gerek var mı yoksa orjnal boyutları yeterli olur mu?
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
Cümleten selamlar motor 15 bine yaklaşıyor. Haliyle bakım zamanı geldi. Kitapçıkta ki prosedürümü uygulamalıyım yoksa aman şunu yaptırma buna dokundurma dediğiniz kısımlar var mı ? Servisler çok para istiyor uygun güvenilir bir motorcuya yaptırmayı düşünüyorum açıkçası. Birde sormak istediğim şu iki yağ arasında ne fark var ?
5100_15w50_1l.jpg
images
kahverengi olanı almayı düşünüyorum uygun mu :)
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Günaydın arkadaşlar.. Erkenden motoru hazırladım bugün.. Kısmet olursa İğneada-Çanakkale- Gökçeada- Bozcaada-Asos-Bursa-Yalova ve tekrar istanbul olmak üzere 7 günlük ve 1800km yakın bir rota belirledik ..Haftasonu için iğneadaya gidip 5 motor kamp atıcaz öncelikle..
Sonrasında ben kız arkadaşımla yalnız devam edicem..
Motorun bakımınıda yolda yapıcam yağını fıltresını ve alet takımını aldım. genel kontroller yapıldı.. inş yine sıkıntısız bi gezi olur.. :) Şimdilik 2 resim paylaşayım.. bi süre buralarda olamam..
Dönüşte görüşmek üzre.. Tekeriniz düz bassın..

[url]http://i.hizliresim.com/VVEokR.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/1yN18b.jpg[/url]




NOT: Çanta demirleri ve çantalar kendi imalatım :p

Motosiklete kat çıkmışsın resmen Enes :queen:
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
https://www.youtube.com/watch?v=0fmAcp4VUUE&feature=youtu.be

istanbuldan kapaklar :bounce:

YEyUWsJ.jpg



Heee feci kapak olmuş. :bounce: Çok utandım şimdi. Salak yerine koydurdum kendimi.

3 kere başıma geldi hatırlatta 4. sü olursa tekrar sapıttığında videosunu (çalışanından) çekip yollayayım sana nasıl 160km/h oluyormuş gösterge ;)

TVS Apache 160km/h basıp duruken millet boşuna alıyor zaten 250 cc ((:)

Hey Allahım ya.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:36 ----------

Ben 1 yıldır sürekli aktif kullanıyorum ama son hız göstergesi hiç sapıtmadı bende?

------

Ayrıca, rüzgarlı havalarda düz yolda 100'ü geçememek normal mi acaba?

Benim 3 kere başıma geldi kontağı çevirdiğimde açılışta. Çok umursanacak birşey değil.

Ve evet rüzgarda 100'ü geçememek normal/olası. Naked motor bu. Ve 150 cc. Anca bu kadar nefesi.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Cümleten selamlar motor 15 bine yaklaşıyor. Haliyle bakım zamanı geldi. Kitapçıkta ki prosedürümü uygulamalıyım yoksa aman şunu yaptırma buna dokundurma dediğiniz kısımlar var mı ? Servisler çok para istiyor uygun güvenilir bir motorcuya yaptırmayı düşünüyorum açıkçası. Birde sormak istediğim şu iki yağ arasında ne fark var ? http://www.shorrocks.co.uk/images/5100_15w50_1l.jpghttps://encrypted-tbn0.gstatic.com/...h_KRZ9t5V3ZQfVpxL4qPxX_7brkpik2GEPc1Jc_sQrNYg kahverengi olanı almayı düşünüyorum uygun mu :)

birinde fazladan ester katkısı var diğerinde yok sanırım küçük olduğundan seçemedim yana biri eski seri diğeri yeni seri etiketi değiştirmişler
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
motorum 7500 kmye geldi.sanki biraz performans düşüklüğü var gibi.Garantisi de bitti servisinden hiç memnun değildim yeni usta buldum ona yaptıracam.

İnternetten sbr abinin önerisi üzerine Castrol Power1 4T 10W-40 yağ alacam.7500 bakımı için başka ne önerirsiniz?
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
birinde fazladan ester katkısı var diğerinde yok sanırım küçük olduğundan seçemedim yana biri eski seri diğeri yeni seri etiketi değiştirmişler
üzerinde ester yazıyordu gördüm kadarıyla aradaki tek fark buysa ambalaj değişmiş demekki

motorum 7500 kmye geldi.sanki biraz performans düşüklüğü var gibi.Garantisi de bitti servisinden hiç memnun değildim yeni usta buldum ona yaptıracam.

İnternetten sbr abinin önerisi üzerine Castrol Power1 4T 10W-40 yağ alacam.7500 bakımı için başka ne önerirsiniz?

Ben motul deneyeceğim isterseniz sizde deneye bilirsiniz. Çok sıcak memleket mi ankara bilemiyorum ama izmir için 15w-50 öneriyorlar.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
motorum 7500 kmye geldi.sanki biraz performans düşüklüğü var gibi.Garantisi de bitti servisinden hiç memnun değildim yeni usta buldum ona yaptıracam.

İnternetten sbr abinin önerisi üzerine Castrol Power1 4T 10W-40 yağ alacam.7500 bakımı için başka ne önerirsiniz?

10w50 al yaz kış kullan benim gibi

vlm akü nasıldır bilen var mı iki yıl kadar idare eder mi
 
Katılım
1 Eki 2013
Mesajlar
29
2014 apache 1300 km de sibop sesleri gelmeye başladı şıkır şıkır bu normal mi sizce. Artı egzos da patlıyor
 
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
175
2014 apache 1300 km de sibop sesleri gelmeye başladı şıkır şıkır bu normal mi sizce. Artı egzos da patlıyor

MOTORUNUZDA PERFORMANS DÜŞÜKLÜĞÜ YOKSA SUBAPLARA ELLETME.GELEN SES NORMAL.AYNI DURUM BENDEDE VAR SUBAP SESİ OLUYOR.SUBAP SESİNE ALIŞŞAN IYI EDERSIN ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------

YAZ KIŞ MOTUL 5100 10/40 KULLANYORUM.CASTROL ALDIM YAKLASIK 1000 KM SONRA VİTESLER SERTLEŞTİ VE TİTRESİM ARTTI BIDAHA CASTROL KULLANMADIM MOTUL DAN MEMNUNUM

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:36 ----------

KARDEŞİM TTNC DİYE Bİ AKÜ VAR BENIM ESKI ÇİNLİDE 4 YIL DAYANMISTI BIZIM MOTORLARA UYUMLUSU VARSA TAVSİYE EDERİM
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
324
selam arkadaşlar...

yakıt konusunu daha önce de çok konuştuk burada ama bu ara yakıt tüketimim arttı biraz... karışık kullanımda neredeyse 100 kmde 3 litre yakıt (12 litre yakıt alıyorum 350 - 400 km arası yol gidiyorum) tüketiyorum... 10000 kmye yaklaştı motor henüz buji değiştirmedim sorun bu mudur acaba... serviste gerek olmadığını söylediler ama sanki yakıtı tam yakmıyormuş gibi geliyor... özellikle 7 - 8 bin devir civarı bir süre gittikten sonra ışıklarda falan durunca hafif benzin kokusu geliyor burnuma... ya da karbüratör hortumundan mı atıyor da motorun sıcak yerlerine damlıyarak koku yapıyor diyorum tam tespit edemedim... bu konuda bilgisi olan var mı acaba...
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
MOTORUNUZDA PERFORMANS DÜŞÜKLÜĞÜ YOKSA SUBAPLARA ELLETME.GELEN SES NORMAL.AYNI DURUM BENDEDE VAR SUBAP SESİ OLUYOR.SUBAP SESİNE ALIŞŞAN IYI EDERSIN ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------

YAZ KIŞ MOTUL 5100 10/40 KULLANYORUM.CASTROL ALDIM YAKLASIK 1000 KM SONRA VİTESLER SERTLEŞTİ VE TİTRESİM ARTTI BIDAHA CASTROL KULLANMADIM MOTUL DAN MEMNUNUM

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:36 ----------

KARDEŞİM TTNC DİYE Bİ AKÜ VAR BENIM ESKI ÇİNLİDE 4 YIL DAYANMISTI BIZIM MOTORLARA UYUMLUSU VARSA TAVSİYE EDERİM

bir tek vlm var bizim kutuya uygun ölçüde oda 100 tl castrolün çakması çok bu arada bp istasyonlarından ve ana bayi dışında başka yerden yağ almıyorum ben
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
15 bin bakımı için genel temizlik bakım + yağ buji zincir bakımı için 60 tl istiyorlar (yağ ve filtresini ben aldım zaten) Bunlardan yapamayacağımı düşündüğüm subap ayarları ve karburatör temizliği. Bunlar için ne kadar vermeliyim ? Birde başka yapılması gerekenler nelerdir bilen var mı :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst