- Katılım
- 27 Ocak 2014
- Mesajlar
- 270
Kontak açılırken gösterge sapıtması ?![]()
https://www.youtube.com/watch?v=0fmAcp4VUUE&feature=youtu.be
istanbuldan kapaklar :bounce:
Kontak açılırken gösterge sapıtması ?![]()
https://www.youtube.com/watch?v=0fmAcp4VUUE&feature=youtu.be
istanbuldan kapaklar :bounce:
Gösterge arada bir saçmalayıp max speed 160kmh gösteriyor.. bu senin yaptığın hız değil.. Hatta geçen gün max speed denediğimde 142ye kdr çıktım kaydetti diye seviniyodum baktım 160kmh.. sıfırladım 2 kişiyle 140kmh kadar çıkabildim o kayıtlıydı en son.. Bu durumu 3 5 ay apache kullanan herkes bilir.. sanırım videoyuda şaka olarak çektin ama altına belirt şaka olduğunu![]()
ben rüya gördüm herhalde kadranda 155-56-57-58-59-160 olarak zaten susturucu düştü o hızda neyse ne rodajı güzel yapılan her motor basar tabi bak düz de demedim hatırlatim tekrar cevap vermicem selametle.
Ben 1 yıldır sürekli aktif kullanıyorum ama son hız göstergesi hiç sapıtmadı bende?
------
Ayrıca, rüzgarlı havalarda düz yolda 100'ü geçememek normal mi acaba?


Günaydın arkadaşlar.. Erkenden motoru hazırladım bugün.. Kısmet olursa İğneada-Çanakkale- Gökçeada- Bozcaada-Asos-Bursa-Yalova ve tekrar istanbul olmak üzere 7 günlük ve 1800km yakın bir rota belirledik ..Haftasonu için iğneadaya gidip 5 motor kamp atıcaz öncelikle..
Sonrasında ben kız arkadaşımla yalnız devam edicem..
Motorun bakımınıda yolda yapıcam yağını fıltresını ve alet takımını aldım. genel kontroller yapıldı.. inş yine sıkıntısız bi gezi olur..Şimdilik 2 resim paylaşayım.. bi süre buralarda olamam..
Dönüşte görüşmek üzre.. Tekeriniz düz bassın..
[url]http://i.hizliresim.com/VVEokR.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/1yN18b.jpg[/url]
NOT: Çanta demirleri ve çantalar kendi imalatım![]()
Günaydın arkadaşlar.. Erkenden motoru hazırladım bugün.. Kısmet olursa İğneada-Çanakkale- Gökçeada- Bozcaada-Asos-Bursa-Yalova ve tekrar istanbul olmak üzere 7 günlük ve 1800km yakın bir rota belirledik ..Haftasonu için iğneadaya gidip 5 motor kamp atıcaz öncelikle..
Sonrasında ben kız arkadaşımla yalnız devam edicem..
Motorun bakımınıda yolda yapıcam yağını fıltresını ve alet takımını aldım. genel kontroller yapıldı.. inş yine sıkıntısız bi gezi olur..Şimdilik 2 resim paylaşayım.. bi süre buralarda olamam..
Dönüşte görüşmek üzre.. Tekeriniz düz bassın..
[url]http://i.hizliresim.com/VVEokR.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/1yN18b.jpg[/url]
NOT: Çanta demirleri ve çantalar kendi imalatım![]()
https://www.youtube.com/watch?v=0fmAcp4VUUE&feature=youtu.be
istanbuldan kapaklar :bounce:
Ben 1 yıldır sürekli aktif kullanıyorum ama son hız göstergesi hiç sapıtmadı bende?
------
Ayrıca, rüzgarlı havalarda düz yolda 100'ü geçememek normal mi acaba?
Cümleten selamlar motor 15 bine yaklaşıyor. Haliyle bakım zamanı geldi. Kitapçıkta ki prosedürümü uygulamalıyım yoksa aman şunu yaptırma buna dokundurma dediğiniz kısımlar var mı ? Servisler çok para istiyor uygun güvenilir bir motorcuya yaptırmayı düşünüyorum açıkçası. Birde sormak istediğim şu iki yağ arasında ne fark var ? http://www.shorrocks.co.uk/images/5100_15w50_1l.jpghttps://encrypted-tbn0.gstatic.com/...h_KRZ9t5V3ZQfVpxL4qPxX_7brkpik2GEPc1Jc_sQrNYg kahverengi olanı almayı düşünüyorum uygun mu![]()
üzerinde ester yazıyordu gördüm kadarıyla aradaki tek fark buysa ambalaj değişmiş demekkibirinde fazladan ester katkısı var diğerinde yok sanırım küçük olduğundan seçemedim yana biri eski seri diğeri yeni seri etiketi değiştirmişler
motorum 7500 kmye geldi.sanki biraz performans düşüklüğü var gibi.Garantisi de bitti servisinden hiç memnun değildim yeni usta buldum ona yaptıracam.
İnternetten sbr abinin önerisi üzerine Castrol Power1 4T 10W-40 yağ alacam.7500 bakımı için başka ne önerirsiniz?
motorum 7500 kmye geldi.sanki biraz performans düşüklüğü var gibi.Garantisi de bitti servisinden hiç memnun değildim yeni usta buldum ona yaptıracam.
İnternetten sbr abinin önerisi üzerine Castrol Power1 4T 10W-40 yağ alacam.7500 bakımı için başka ne önerirsiniz?
2014 apache 1300 km de sibop sesleri gelmeye başladı şıkır şıkır bu normal mi sizce. Artı egzos da patlıyor
MOTORUNUZDA PERFORMANS DÜŞÜKLÜĞÜ YOKSA SUBAPLARA ELLETME.GELEN SES NORMAL.AYNI DURUM BENDEDE VAR SUBAP SESİ OLUYOR.SUBAP SESİNE ALIŞŞAN IYI EDERSIN
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------
YAZ KIŞ MOTUL 5100 10/40 KULLANYORUM.CASTROL ALDIM YAKLASIK 1000 KM SONRA VİTESLER SERTLEŞTİ VE TİTRESİM ARTTI BIDAHA CASTROL KULLANMADIM MOTUL DAN MEMNUNUM
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:36 ----------
KARDEŞİM TTNC DİYE Bİ AKÜ VAR BENIM ESKI ÇİNLİDE 4 YIL DAYANMISTI BIZIM MOTORLARA UYUMLUSU VARSA TAVSİYE EDERİM