- Katılım
- 1 Eki 2013
- Mesajlar
- 29
Selam dostlar , 2014 apache im var 2bin km de. Yakit gostergesi kafasina gore bi artiyor bir azaliyor. Sabah calistirdimda misal yarida, aksam calistirdigimda 3 dis kalmis.. Ertesi gun tektar yuksek seviyede .... (Yan ayaklikta degil ken tabi). Az gosterirken yedek depoya aliyorum yine ayni seviyede gosteriyor.. Boyle bir durum yasayan var mi acaba aranizda ?
Aynen dostum benimkide aynı kafasına Göte takılıyo. Sanırsam herkesde aynı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:05 ----------
Selam dostlar 2014 apachimde on taraftan nerden geldiğini bi türlü çözemediğim şiril şiril mi desem ziril ziril mi desem bi ses geliyor kafayı söktüm ses gelmesi ihtimal yerlere bant çektim topladım ama hala geliyo aynı sorunla karşılaşanlar varmi acaba yardimci olabilecek şimdiden cevap veren vermeyen herkese çok teşekkürler. İyi forumlar.

