- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 2,084
Merhaba.
Öncelikle vermiş olduğunuz değerli bilgiler için teşekkür ederim. Bende 70 kiloyum ve genelde şehir dışı, tek kişi olarak kullanıyorum. Ara sıra 8000-9000 devire çıkabiliyorum. Seri şekilde devirlenmeside hoşuma gidiyor açıkçası. Yine de benim için şehir dışında motoru fazla zorlamadan kullanmak daha önemli. Bu durumda sanırım benim için 14 44 dişli oranı uygun olacaktır, doğru mudur?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:27 ----------
Hoş geldiniz.:cat:
14 44 uygundur
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:03 ----------
hayırlı olsun
Sabri emmi kurcalattıracan yine bana motoru![]()
Cagatay napacan soyle bakayim
