TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
Sa arkadaşlar bu depo üstü stickerlardan (apache ) yazan yer nerde bulabılırım bilgisi olan varmı? Gecen yıl motoru yenı aldığımda cıkarmıştım şimdilerde gözüme boş geliyo orası bulup takmak istiyorum yeniden , bulamadım da nette falan.. ahanda su depo üstündekinden :)[url=http://hizliresim.com/k1RB2r][/URL]
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Sa arkadaşlar bu depo üstü stickerlardan (apache ) yazan yer nerde bulabılırım bilgisi olan varmı? Gecen yıl motoru yenı aldığımda cıkarmıştım şimdilerde gözüme boş geliyo orası bulup takmak istiyorum yeniden , bulamadım da nette falan.. ahanda su depo üstündekinden :)[url=http://hizliresim.com/k1RB2r][url]http://i.hizliresim.com/k1RB2r.jpg[/url][/URL]

Servisi ara bi sor istersen yada kendin yaptırırsn artık..

s.a kısmet olursa nisan mayıs gibi bir tane apache alıcam. büyük ihtimalle sıfır alıcam. motoru aldığım zaman plaka ve sigirta işlemleri kendim yapmak istiyorum yakın zamanda bu işlemleri yapan varmı. varsa toplam ne kadar para harcadınız bu işlemler için. plakayı 34 yapıcam yani sigorta ücreti diğer şehirlere göre pahalı olucak. bunu göz önüne alınız.

300 450 tl arası bir masrafın olcak kaba hesapla..
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
46
yapmayin yapmayin bu motor hic 160 yapar mi hicc, bir kere devir yetmez kesici var, bu enson yaptigin hiz bolumu buga falan giriyor sanirim ikieebir 160 gosteriyo kucuk bir sorun
http://i.imgur.com/09KYuP5.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:03 ----------


mrb istanbulda degilmisin zaten sifir alicaksan 34 den baska sansin varmi

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------

bendede on frene basinca ses geliyor bunu nasil duzeltiriz kendimiz, diskimi silmek gerek

Kesici var mı apache de ?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
devir kesici yok yanlış bilgi

o km göstergesi motor yıkanırken ön tekerleğe basınçlı su tutarak yapılıyor yada alt redüktör bozuksa 1. viteste direk 160 gösteriyor o zamanda kayıtedebilir

Devir kesici var apachede hacı.. Dene bakalım boşa alıp redline sok motoru 12bin devri göremiceksin.. 11binden sonra motor gaz kesip kesip vericek.. Devir kesici olmasa şuan piyasada birsürü kol çıkaran apache olurdu..
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
hacı servislere sor var mı diye hepsi yok diyor o mekanik olarak aracın çevirebileceği devir ve statörün ateşleme gücü o kadar(farlar açıkken tapa gazda farlar kısılıryordu) eğer devir kesici olsa ibre kırmızıya geldi mi orda kalır sonuna kadar çıkmaz boşta kesici olanlarda bu şekilde oluyor remaple uğraştığım için biliyorum iptal edilen araçlarda apachedeki gibi ateşleme yetmeyebiliyor benimki boşta 12 bini görüyor bu arada ama sola geriye doğru ilerliyor
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
hacı servislere sor var mı diye hepsi yok diyor o mekanik olarak aracın çevirebileceği devir ve statörün ateşleme gücü o kadar(farlar açıkken tapa gazda farlar kısılıryordu) eğer devir kesici olsa ibre kırmızıya geldi mi orda kalır sonuna kadar çıkmaz boşta kesici olanlarda bu şekilde oluyor remaple uğraştığım için biliyorum iptal edilen araçlarda apachedeki gibi ateşleme yetmeyebiliyor benimki boşta 12 bini görüyor bu arada ama sola geriye doğru ilerliyor

Servisler istediğini desin hacı ya :D kesiciye giren motoru anlamıcaz mı.. kesicisiz motorda gördüm yani.. zaten kesici beyinde olan bişey, ateşlemeyi keser belli devre geldiği zaman saliselik olaylar.. ki apachede bu var.. yıllardır herkes kesicisi olduğunu biliyor.. bir sürü konu açıldı eski kasalarda 10bınde olan kesici bunda biraz daha yukarda sadece.. ateşleme yetmemesi saçma olurdu dediğin gibi elektrik kesmesi lazım redline de ama uzun yolda böyle bişeye rastlamadım ki redline kullanırım .. Şuan motor istanbulda ben memleketteyim gidince yine denicem senin için :D
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
184
Derdim tasam bitmedi arkadas..
Simdide kafa granaji sol taraftan cok sallaniyor enteresan bi sekilde durup durduk yere gosterge falan bildigin dansoze donuyor en ufak bi kasisten gecerken. Nedeni ne olabilir bilen var mi ?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Derdim tasam bitmedi arkadas..
Simdide kafa granaji sol taraftan cok sallaniyor enteresan bi sekilde durup durduk yere gosterge falan bildigin dansoze donuyor en ufak bi kasisten gecerken. Nedeni ne olabilir bilen var mi ?

Civataların gevşemiştir.. kafa grenajını tutan 2 somun 2 de vida var.. onları kontrol et.. onlardan değilse sök grenajı kafa şasisine bak.. kaza fln atlattıysan eğilmiş olabilir.. göstergeninde bağlantılarına bak kabloları kontrol et.. durduk yere olmaz yanı arastırman lazım..
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Servisler istediğini desin hacı ya :D kesiciye giren motoru anlamıcaz mı.. kesicisiz motorda gördüm yani.. zaten kesici beyinde olan bişey, ateşlemeyi keser belli devre geldiği zaman saliselik olaylar.. ki apachede bu var.. yıllardır herkes kesicisi olduğunu biliyor.. bir sürü konu açıldı eski kasalarda 10bınde olan kesici bunda biraz daha yukarda sadece.. ateşleme yetmemesi saçma olurdu dediğin gibi elektrik kesmesi lazım redline de ama uzun yolda böyle bişeye rastlamadım ki redline kullanırım .. Şuan motor istanbulda ben memleketteyim gidince yine denicem senin için :D

hacı bilmiyorum kapalı kutu cdi ama bursada iki tane servise birde sürat motora sordum birde kesici redline çizgisinde kalıyor - + 100 devir oynuyor burda 12 binde sabit kalıyor hindu kafası gidip 12 bine koyduysa bilemem:)birde benimki 2011 model sonradan ne olup bitti bilemem:)


Derdim tasam bitmedi arkadas..
Simdide kafa granaji sol taraftan cok sallaniyor enteresan bi sekilde durup durduk yere gosterge falan bildigin dansoze donuyor en ufak bi kasisten gecerken. Nedeni ne olabilir bilen var mi ?

kardeş benim aldığım yer o göstergenin lastiklerinden birini takmamıştı ve sadece bir somun vardı seninde aynı olabilir bir bak somunları fiberli al bir daha gevşemez
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
benimki 2011 kesici var haci, kesiciye girdimi salliyo sesden belli oluyo zaten, kapali koprude falan giderken debreji cekip dip gaz verince cok daha iyi anlasiliyo
 
Katılım
21 Ocak 2015
Mesajlar
32
yapmayin yapmayin bu motor hic 160 yapar mi hicc, bir kere devir yetmez kesici var, bu enson yaptigin hiz bolumu buga falan giriyor sanirim ikieebir 160 gosteriyo kucuk bir sorun
http://i.imgur.com/09KYuP5.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:03 ----------


mrb istanbulda degilmisin zaten sifir alicaksan 34 den baska sansin varmi

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------

bendede on frene basinca ses geliyor bunu nasil duzeltiriz kendimiz, diskimi silmek gerek

cevap vericek arkadaşlar 34 olucağını dikkate alsın diye söyledim adam belki antalyada yeni yaptırdı soruya direk balıklama atlamasın diye söyledim :D :D disk silmene gerek yok bence saten şöyle 1 2 km gidince disk ısınınca daha sonraa su değmediği sürece ötmez
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
hacı bilmiyorum kapalı kutu cdi ama bursada iki tane servise birde sürat motora sordum birde kesici redline çizgisinde kalıyor - + 100 devir oynuyor burda 12 binde sabit kalıyor hindu kafası gidip 12 bine koyduysa bilemem:)birde benimki 2011 model sonradan ne olup bitti bilemem:)

Gidince özellikle bakıcam hacı.. Redline sokarım motoru ama 11bın devire kadar çıkarmam pek.. ama kesici var diye biliyorum.. anlarız deneyince.. kesicisiz motorda kullandım farkı biliyorum.. Ama kesici dediğin gibi redline sokmasını engellemiyor.. kırmızı bölgede aşırı kalırsa yada 13bin devir çeviren motorda 11 den sonra devreye girip üstüne çıkarmıyor.. en azından hep bu şekilde çalıştığını gördüm.. elektrik konusunda benden bilgilisin sen gerçi.. iddialaşmak istemem :D
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
cevap vericek arkadaşlar 34 olucağını dikkate alsın diye söyledim adam belki antalyada yeni yaptırdı soruya direk balıklama atlamasın diye söyledim :D :D disk silmene gerek yok bence saten şöyle 1 2 km gidince disk ısınınca daha sonraa su değmediği sürece ötmez

yok hacim haftalarca surekli otuyo
birde kendim yptirmak ne demek zaten sigortayi sigortaci yapmiy9mu
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
184
Evet enteresan bir şekilde kafa granajında ki 1 çift somun civata takılı değilmiş. o gelen ses içinde disk temizleyicisiyle diski temizlesem geçer mi ses ?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Evet enteresan bir şekilde kafa granajında ki 1 çift somun civata takılı değilmiş. o gelen ses içinde disk temizleyicisiyle diski temizlesem geçer mi ses ?

Ses balataadn geliyorsa gider tabi ama sürekli toz çamur alıyor zaten disk.. Kaç bın kmde motorun ? balataların bitme olasılığı varmı .. bunlarıda göz önüne al..
Extra olarak civataları takarken benım gibi kapı bandıyla kafa grenajı ile şasi arasına geçersen en ufak zırıltı ve ses kalmaz.. hemde daha sağlam olur..
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
184
Ses balataadn geliyorsa gider tabi ama sürekli toz çamur alıyor zaten disk.. Kaç bın kmde motorun ? balataların bitme olasılığı varmı .. bunlarıda göz önüne al..
Extra olarak civataları takarken benım gibi kapı bandıyla kafa grenajı ile şasi arasına geçersen en ufak zırıltı ve ses kalmaz.. hemde daha sağlam olur..

Motor daha 4000km de hocam. 1 kere 4 saat boyunca saglam bir yagmurda kaldi ondan sonra boyle oldu ilk bindigim 10saniye ses cikartiyor sonra susuyor. Ayrica tavsiyenizi dinleyecegim kapi bandindan kastiniz nedir ?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Motor daha 4000km de hocam. 1 kere 4 saat boyunca saglam bir yagmurda kaldi ondan sonra boyle oldu ilk bindigim 10saniye ses cikartiyor sonra susuyor. Ayrica tavsiyenizi dinleyecegim kapi bandindan kastiniz nedir ?

Kafaya takılcak bişey değildir ozaman .. balatalar dedıgım gıbı her etkene maruz kaldığı için kolayca pislk tutuyor ses yapıyor sürtünüyor fln..

Hani kapı altlarna soğuk girmemesi için yaparlar sünger yada bant.. 1 milyoncularda bulabılrsın.. kafa grenajının etrafına içerden çekersin tam temas ettiği yerlere.. öylece sıkarsan civataları ses kesilir en yüksek devirde bile kafadan zırıltı gelmez.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst