- Katılım
- 6 Şub 2012
- Mesajlar
- 1,948
- Motosikleti
- Bajaj Dominar 250
dediğin eski çin malları için geçerli olabilir doğrudur ama yeni modelde hız konusunda 5 km + - fark eder dediğin gibi olmaz. ama kalite konusunda haklısın mondial biraz dandik ve esnek plastikten yapılmış esnek olması bence avantaj sağlar çünkü motor kullanıpta düşmeyen adam yoktur helede istanbulda sen düşmesen bile düşürüyorlar. malum grenaj parası motor yaptırma parası gibi olabiliyor ne yazııki. mondial parça konusunda tvs den ucuz. ben normalde 180 one-s i görünce hayran olmuştum fakat mondial yazısını görünce biraz soğudum. şimdi ne desem bilmiyorum formda one-s kullanıcıları memnun biraz servis konusunda sıkıntıları var düzgün çalışmıyorlarmış ama saten ben fazla servise gitmem tanıdık motorcu var. apache ye gelirsek ufak tefek sıkıntılar dışında şikayet edildiğini görmedim kullanıcıları genel olarak memnun. çok kararsızımmm çokkk iki motorda görünüş olarak güzel. cg den sonra ikiside güzel olur. fiyatları birbirine yakın. şikayetleri pek yok napıcam bilmiyorum. yaza kadar karar verip almam lazım yazın tabanvay gezmek istemiyorum.
ne olursa olsun önemli olan gönlünde hangisi olduğu.. severek aldığın bi motor sorun çıkarsada üzülmezsn.. hangisini istiyosan ona yönel..