TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
dediğin eski çin malları için geçerli olabilir doğrudur ama yeni modelde hız konusunda 5 km + - fark eder dediğin gibi olmaz. ama kalite konusunda haklısın mondial biraz dandik ve esnek plastikten yapılmış esnek olması bence avantaj sağlar çünkü motor kullanıpta düşmeyen adam yoktur helede istanbulda sen düşmesen bile düşürüyorlar. malum grenaj parası motor yaptırma parası gibi olabiliyor ne yazııki :D. mondial parça konusunda tvs den ucuz. ben normalde 180 one-s i görünce hayran olmuştum fakat mondial yazısını görünce biraz soğudum. şimdi ne desem bilmiyorum formda one-s kullanıcıları memnun biraz servis konusunda sıkıntıları var düzgün çalışmıyorlarmış ama saten ben fazla servise gitmem tanıdık motorcu var. apache ye gelirsek ufak tefek sıkıntılar dışında şikayet edildiğini görmedim kullanıcıları genel olarak memnun. çok kararsızımmm çokkk iki motorda görünüş olarak güzel. cg den sonra ikiside güzel olur. fiyatları birbirine yakın. şikayetleri pek yok napıcam bilmiyorum. yaza kadar karar verip almam lazım yazın tabanvay gezmek istemiyorum.

ne olursa olsun önemli olan gönlünde hangisi olduğu.. severek aldığın bi motor sorun çıkarsada üzülmezsn.. hangisini istiyosan ona yönel..
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
ne bileyim enjeksiyonlulara özendim :D
Benim apache bir haftadan fazla yattiktan sonra buz gibi havada jiklesiz tek mars calisiyordu. Simdiki pulsari aksam park ediyorum, sabah gunluk guneslik 17 derecede tek marsla calismiyor. Hatta 3 4 kere denesende gaz vermeden calismiyor. O yuzden her enjeksiyonlu motora ozenme.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:52 ----------

Zincir olayı çözüldü arkadaşlar. Cevap yazan arkadaşlara teşekkürler. Arka dişli göbeğinin rulmanı dağılmış. Hafif hafif yalpa atıyodu dişli. Haliyle zincirde devamlı yalpa attığından dayanmıyomuş. Arka dişli göbeğini değiştim. 15tl birşeymiş. Şimdi Yalpalama bitti, umarım bidaha yaşamam zincir sorununu.
https://www.rialli.com/products/0/5318-rialli-arka-gobek-celik-jant-rulmanli-ybr-125-ms46/

İllede 12 liralik zinciri kullanacam diyosun:queen:
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
324
Benim apache bir haftadan fazla yattiktan sonra buz gibi havada jiklesiz tek mars calisiyordu. Simdiki pulsari aksam park ediyorum, sabah gunluk guneslik 17 derecede tek marsla calismiyor. Hatta 3 4 kere denesende gaz vermeden calismiyor. O yuzden her enjeksiyonlu motora ozenme.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:52 ----------



İllede 12 liralik zinciri kullanacam diyosun:queen:

pulsar a geçmeyelim mi yani sabri ustam... bahara doğru bi pulsar alayım diyodum ben de... sence değmez mi aradaki fiyat farkına.. bi apache fark var neredeyse...
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
pulsar a geçmeyelim mi yani sabri ustam... bahara doğru bi pulsar alayım diyodum ben de... sence değmez mi aradaki fiyat farkına.. bi apache fark var neredeyse...

Aradaki fiyat farkina deger. Pulsara gecmek istiyorsan ben tavsiye ederim. Apachenin mekanik olmasini seviyordum. Pulsarda hersey elektronik. Sensorler musurler ivirzivir bi suru sey. Ben bunlara karsiyim.ama kullanimi keyifli..apache sert guclu delikanli bi motor..pulsar dahada guclu ve apacheden dahada sert. Konfor sifir diyebilirim. Bence tamamen eglence amacli yapilmis.
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
324
Aradaki fiyat farkina deger. Pulsara gecmek istiyorsan ben tavsiye ederim. Apachenin mekanik olmasini seviyordum. Pulsarda hersey elektronik. Sensorler musurler ivirzivir bi suru sey. Ben bunlara karsiyim.ama kullanimi keyifli..apache sert guclu delikanli bi motor..pulsar dahada guclu ve apacheden dahada sert. Konfor sifir diyebilirim. Bence tamamen eglence amacli yapilmis.

konfor bizim apachelerde de pek yok... konustuğum kişiler ona o kadar para vereceğine ikinci el suzuki inazuma al diyolar ama aynı adamlar apacheyi alırken de bi dünya salladıkları için ciddiye almıyorum onları... :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Benim apache bir haftadan fazla yattiktan sonra buz gibi havada jiklesiz tek mars calisiyordu. Simdiki pulsari aksam park ediyorum, sabah gunluk guneslik 17 derecede tek marsla calismiyor. Hatta 3 4 kere denesende gaz vermeden calismiyor. O yuzden her enjeksiyonlu motora ozenme.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:52 ----------



İllede 12 liralik zinciri kullanacam diyosun:queen:

Valla sabri zincir temizleme derdi yüzünden. Temizleyinceye kadar değiştiriyorum 5000kmde bir. Göbek bozuk oluncada zincir ne yapsın.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
konfor bizim apachelerde de pek yok... konustuğum kişiler ona o kadar para vereceğine ikinci el suzuki inazuma al diyolar ama aynı adamlar apacheyi alırken de bi dünya salladıkları için ciddiye almıyorum onları... :)

inazuma gerçekten güzel motor ama pulsar inazuma karşında iyi bir alternatif. performans olarak inazumayla pulsar aynı diyebilirim. hatta kalkışta pulsar uzar gider. ikisininde son hızları da aynı sayılır. inazumanın kalitesi, yol tutuşu, güven hissi ön plandayken; yakıtı, servisi, parçası maalesef dezavantaj oluşturuyor. pulsarın ise yakıtının inazumadan daha iyi olması, yedek parça fiyatlarının kıyaslanamayacak kadar uygun olması, seri oluşu artı yönleriyken; inazuma kadar yola tutunamaması, marka imajı,kalite hissiyatı da(inazumaya göre) eksi yönlerini oluşturuyor. benim fikrim inazuma daha kaliteli ve uzun ömürlü bir makinedir. ama yukarıdaki değerlendirmeleri göz önünde bulundurduğumda pulsar bana daha cazip geliyor.

ayrıca pulsar alırsan apachenin ne kadar konforlu olduğunu anlayacaksın:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:36 ----------

Valla sabri zincir temizleme derdi yüzünden. Temizleyinceye kadar değiştiriyorum 5000kmde bir. Göbek bozuk oluncada zincir ne yapsın.

valla aslında sendeki mantıkta güzelmiş:) herkesin zincir temizleme spreyine verdiği parayla sen iki takım zincir alıyon:queen::queen:
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
46
Benim apache bir haftadan fazla yattiktan sonra buz gibi havada jiklesiz tek mars calisiyordu. Simdiki pulsari aksam park ediyorum, sabah gunluk guneslik 17 derecede tek marsla calismiyor. Hatta 3 4 kere denesende gaz vermeden calismiyor. O yuzden her enjeksiyonlu motora ozenme.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:52 ----------



İllede 12 liralik zinciri kullanacam diyosun:queen:

Ama soğukta rolanti düşük oluyor gaz yemiyor ısınmadan, bunlar bakkala çakkala gidecekken canımı sıkıyor. 1 km yol gidicem 5 dk motor ısıtıyorum. Enjeksiyonlu olsa (en azından benim gördüğüm enjeksiyonlular, pulsarı bilemiyorum.) hiç beklemeye gerek yok ısınmasını çalıştır git.
 
Katılım
21 Ocak 2015
Mesajlar
32
ne olursa olsun önemli olan gönlünde hangisi olduğu.. severek aldığın bi motor sorun çıkarsada üzülmezsn.. hangisini istiyosan ona yönel..

sorunda bu işte apache 2013 2014 modelleri çok hoşuma gidiyor çift renkli olanları. öbürkü saten güzel di görünüş olarak ama galiba temiz ikinci el bir apache bulursam alıcam gibi okadar kullanıcı boşa iyi demiyordur. arka dişli küçültsem motor gücünde kayıp yaşarmıyım acaba apache kaldırabilirmi. çünkü motoru alınca malum yakıtıda az şehirler arası gezmeyi düşünüyorum maksimum hız biraz artsın ve motoru redline da kullanmadan max hızda gitmek istiyorum.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Ama soğukta rolanti düşük oluyor gaz yemiyor ısınmadan, bunlar bakkala çakkala gidecekken canımı sıkıyor. 1 km yol gidicem 5 dk motor ısıtıyorum. Enjeksiyonlu olsa (en azından benim gördüğüm enjeksiyonlular, pulsarı bilemiyorum.) hiç beklemeye gerek yok ısınmasını çalıştır git.

Pulsarda calistiktan sonra bi problem yok. Ama ilk marsta gec aliyor.
 
Katılım
25 Ocak 2015
Mesajlar
52
Arkadaşlar abiler kardeşler merhaba 2012 kırmızı tvs'em ilk motorum motoru 2014 martta aldım 5000 küsür km oldu belki hatırlarsınız Burak Yeğ abimden aldım buralarda çok mesajı vardı eskiden :) benim sorum şu ön tekerleğim patladı bu vesileyle yeni takım almak istiyorum öne sava arkaya michelin diyorlar siz ne dersiniz ayrıca Burak abiden aldığımda 18500dü motorsiklet şu an 24000 olmak üzere aldığımdan beri küçük ayarlar dışında bakıma götürmedim -en yakın servis 250 km uzakta- neleri değiştirmem gerek neler yapmam veya yaptırmam gerek ?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Arkadaşlar abiler kardeşler merhaba 2012 kırmızı tvs'em ilk motorum motoru 2014 martta aldım 5000 küsür km oldu belki hatırlarsınız Burak Yeğ abimden aldım buralarda çok mesajı vardı eskiden :) benim sorum şu ön tekerleğim patladı bu vesileyle yeni takım almak istiyorum öne sava arkaya michelin diyorlar siz ne dersiniz ayrıca Burak abiden aldığımda 18500dü motorsiklet şu an 24000 olmak üzere aldığımdan beri küçük ayarlar dışında bakıma götürmedim -en yakın servis 250 km uzakta- neleri değiştirmem gerek neler yapmam veya yaptırmam gerek ?

Lastıklerı takım olarak aynı marka alman daha mantıklı.. savada mıchelınde metzellerde olabılır butcene kalmış.. dıkkatlı kullandkntan sonra hıcbırı uzmez..
Rutin bakımlarda yağını fıltresini değiştirmişsindir. Artı olarak 30bın km ye yaklaşmış motorun.. Buji hava filtresi , zincr dişli seti , fren balataları ve debriyaj balatana baktır.. değişmiş olması gerekenler ve değişmesi gerekenler olabilir..
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
184
Merhabalar,

Arkadaşlar motorum 2 hafta once 1 gun yagmur altinda kaldi branda yanimda olmadigindan. O gunden sonra her sabah motoru calistirip harekete gectigimde arka amortisor tarafindan ciik ciik ses geliyor. 10saniye yolda gittikten sonra susuyor ve gun icinde tekrar gelmiyor. Fakat motoru 2 3 saat yatirip tekrar calistirdiktan sonra yine ayni olay. Sebebi ne olabilir? Bir bilen veyahut tecrube edinen varsa yardimci olursa cok iyi olur.

Tekeriniz düz bassın
 
Katılım
21 Ocak 2015
Mesajlar
32
Merhabalar,

Arkadaşlar motorum 2 hafta once 1 gun yagmur altinda kaldi branda yanimda olmadigindan. O gunden sonra her sabah motoru calistirip harekete gectigimde arka amortisor tarafindan ciik ciik ses geliyor. 10saniye yolda gittikten sonra susuyor ve gun icinde tekrar gelmiyor. Fakat motoru 2 3 saat yatirip tekrar calistirdiktan sonra yine ayni olay. Sebebi ne olabilir? Bir bilen veyahut tecrube edinen varsa yardimci olursa cok iyi olur.

Tekeriniz düz bassın

cik cik sesi amasörden gelmez teker tarafından veya balatadan geliyordur benim motorda yağmur altında kaldıktan sonra yeni çalıştırdığımda biraz yol gidene kadar cik cik sesi duyuluyordu hatta frene basınca artıyordu. ama istisnalar kaideyi bozmaz düşük bir ihtimal amasörde olabilir tabi :D benden daha bilir kişiler cevap verir herhalde
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
demek ki kampana ayarı çok sıkı ve hava şartlarıdan paslanınca birbrine sürtme yapıyor bir sürü sonra sürtünmede pas gidince normale dönüyor
 
Katılım
21 Ocak 2015
Mesajlar
32
s.a kısmet olursa nisan mayıs gibi bir tane apache alıcam. büyük ihtimalle sıfır alıcam. motoru aldığım zaman plaka ve sigirta işlemleri kendim yapmak istiyorum yakın zamanda bu işlemleri yapan varmı. varsa toplam ne kadar para harcadınız bu işlemler için. plakayı 34 yapıcam yani sigorta ücreti diğer şehirlere göre pahalı olucak. bunu göz önüne alınız.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
yapmayin yapmayin bu motor hic 160 yapar mi hicc, bir kere devir yetmez kesici var, bu enson yaptigin hiz bolumu buga falan giriyor sanirim ikieebir 160 gosteriyo kucuk bir sorun
http://i.imgur.com/09KYuP5.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:03 ----------

s.a kısmet olursa nisan mayıs gibi bir tane apache alıcam. büyük ihtimalle sıfır alıcam. motoru aldığım zaman plaka ve sigirta işlemleri kendim yapmak istiyorum yakın zamanda bu işlemleri yapan varmı. varsa toplam ne kadar para harcadınız bu işlemler için. plakayı 34 yapıcam yani sigorta ücreti diğer şehirlere göre pahalı olucak. bunu göz önüne alınız.
mrb istanbulda degilmisin zaten sifir alicaksan 34 den baska sansin varmi

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------

bendede on frene basinca ses geliyor bunu nasil duzeltiriz kendimiz, diskimi silmek gerek
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst