TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
yatmada sorun yaşayabilirsin aslında eskisine göre bir derece daha zor olması lazım kullanım tarzın nasıl bilmiyorumda pek segman isteyecek motor değil ama kullandığın yağada bağlı benim 11 bin oldu hep tapa gaz giderim ki bunun en az 2 bin kmsi alt redüktör bozuk olarak gezdim hala daha yağ eksiltmei aynı ve tapa mıknatısında hiç tortu olmuyor bu arada beim makine 2011 model
önceden ön-arka İRC kullanıyordum 1-2 kere düşünce daha ürkek kullanmaya başladım özellikle virajlarda çok kötüydü... lastik değiştirince artık daha rahat giriyorum artık psikolojik mi yoksa gerçekten lastikler mi iyi bilmiyorum .... İRC düz yolda bile güven vermiyordu sanki asfalt üzerinde kendi kendine geziyor gibiydi... şimdi virajları iyi alabiliyorum ama dediğim gibi benden mi kaynaklı lastikten mi emin değilim... en iyisi Pulsar'a geçiş yapıp ilk anda lastik değiştirmek olacak...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:27 ----------

Sanmıyorum.. Şöyle söyliyim konyada beraber ilk motorumuzu aldığımız bi arkadaşım stunt yapıyor apache ile şuanda.. onun gibi deli kullanan birini daha görmedim .. 3 aya dağılır motor diyodum ama 3 yıldır debriyaj balatası hariç parça değştirdiğini görmedim motor aksamında.. Bilmiyorum belki mekanık bı sorundur , belki kullanmayla alakalıdır belki önemsiz bi sorun vardı ama usta bulamayıp komple değştirdi.. bi çok sebep olabilir ama o km de motor yenilicek bi makine değil apache.. öyle olsa şuan almak istemezdm :)

valla servis iyi bir yer usta da aklı başında birine benziyor...yani bu güne kadar bir yamuğunu görmedim...bazen ben değiştirilmesini istediğim şeyleri bile ( buji, yağ-hava filtresi vb. ) "daha iyi durumda abi gerek yok.." deyip değiştirmiyor bazen de ben sormadan söylemeden bazı eksiğe gediğe müdahale ediyor... ama şöyle bir şey var yedek parça, yağ bakım ve aksesuar gibi konularda hiç ucuza kaçmadım ve maddi anlamda kısıtlamadım kendimi sanırım ondan dolayı biraz rahat davranmış olabilir ...
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Beyler yağı kendim değiştiricem. Yağ tıpasını motosikletin avadanlığında bulunan anahtarlarla değiştirebilir miyim? 2000 km oldu ve yağ çubuğu son seviyeye indi. normal midir?
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
324
Beyler yağı kendim değiştiricem. Yağ tıpasını motosikletin avadanlığında bulunan anahtarlarla değiştirebilir miyim? 2000 km oldu ve yağ çubuğu son seviyeye indi. normal midir?

hocam bi yanlışlık yoksa eğer çok yağ eksiltmiş makinen... yağ değişimini bekleme bence üzerine yağ ekleyip de gez... sana bi tavsiyede bulunayım ben normal bakımlar dışında da yağ değiştirdim... bakım aralıkları çok uzun geliyodu bana... yağ değişimi ücretsiz yazan yağ satan dükkanlar ve benzinlikler var yağını oradan al değişim ücretsiz oluyo... sadece yağ parasına hallediyolar işi...
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
17




---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:17 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:40 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:42 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:46 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:48 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:51 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:53 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:55 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:57 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 15:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:00 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:03 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 15:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 15:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:07 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 15:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 15:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:13 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 15:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:15 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:17 ----------

buda benim apache...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250

Yeşil yakışıyo apacheye.. Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin..



Beyler yağı kendim değiştiricem. Yağ tıpasını motosikletin avadanlığında bulunan anahtarlarla değiştirebilir miyim? 2000 km oldu ve yağ çubuğu son seviyeye indi. normal midir?

Yanlış hatırlamıyorsam Lokma 17 anahtar lazım avadanlıktakılerle olmaz .. Yanlış ölçmüşsündür mümkün değil eksiltemezsin o kadar 2bın kmde .. Ben 1600km canını cıkardım motorun Yinede kapkaraydı yağ ama eksilmemişti o kadar ..panik yapmana gerek yok.. ama yağını 1500kmde bir değiştir.. yazık makineye.. ömrünü uzatmış olursun.. sen makineni üzme oda seni üzmesin kural çok basit..
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
herkeze iyi forumlar geçen seneden beri bu motorun takipçisiyim geçen sene almayı çok istedim ama mondialimi satamadım almak nasip olmadı hala bu motoru istiyorum....benim mondialim şuan 48,900 km de falan düzenli olarak yağını her bin km de değiştirdim castrol kullandım ve motor kısmına daha anahtar deymedi apachenin bu kadar km de bu parçaları değişmesi mantıksız geliyor benim çinli 50 bin km gidiyosa bi apachenin en az 80 bin km gitmesi lazım benim düşüncem bu
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Arkadaşlar, motosikleti neresinden kilitlemeliyiz acaba?
Ben arka tekerden geçiriyorum kilidi. Bu doğru mudur? Apache için en uygun nokta neresidir?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
herkeze iyi forumlar geçen seneden beri bu motorun takipçisiyim geçen sene almayı çok istedim ama mondialimi satamadım almak nasip olmadı hala bu motoru istiyorum....benim mondialim şuan 48,900 km de falan düzenli olarak yağını her bin km de değiştirdim castrol kullandım ve motor kısmına daha anahtar deymedi apachenin bu kadar km de bu parçaları değişmesi mantıksız geliyor benim çinli 50 bin km gidiyosa bi apachenin en az 80 bin km gitmesi lazım benim düşüncem bu

Haklısın .. Dağılmaması lazım 10 15 bın km kadar kullndım gerisini bilmiyorum ama kaya gibi makineydi ..
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
66
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
Haklısın .. Dağılmaması lazım 10 15 bın km kadar kullndım gerisini bilmiyorum ama kaya gibi makineydi ..

altın elbiseli adamın dediği gb hintli bir aile buna 5 kişi biniyo :queen: para biriktiriyim alcam bi tane mondiali artık işte kullanıyorum uzun yolda stabil rahat 100-120 arası giden az yakan on numara bir motor bana mondialin üstüne yerli mercedes gb gelir bu motor :flower:
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
17
yeni fotolarıda yakında göndereceğim. yeni göndereceğim fotolorda motora küçük bi şey yaptım daha göze hoş görünmesi için bakalım fark edebilecekmisiniz

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:52 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 13:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:11 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:15 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:18 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:21 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:26 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:28 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:35 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:39 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:48 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:52 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:54 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 15:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:58 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 15:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:01 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 15:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 15:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:10 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 15:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:14 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:19 ----------



MOTORDAKİ KÜÇÜK AYRINTILARI FARK EDEN VARMI?
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
62
Yesil jant seridi yapmissin guzel olmus fosforlu mu o. Bende yapacagim ondan birde apache yesili bant ile depoya seritler cekeyim diyorum kuyruk kismini da tamamen yesil yapsak guzel durabilir aslinda
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
12bin bkımı

25TL Yağ
15TL yağ filtresi
10TL İşçilik

Toplam 50TL sizce uygun mu?
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Arkadaşlar bende bazen vites küçültürken, acaba az bastığımdan mıdır, boşa geçmiş gibi oluyor. İki vites arasına geçiyor yani.
Ama çok nadir oluyor.

Başına bu olay gelen var mı?

Not: Motor 4000 km.'de ve Motul 7100 10w50 yağ kullanıyorum.
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
128
Arkadaşlar bende bazen vites küçültürken, acaba az bastığımdan mıdır, boşa geçmiş gibi oluyor. İki vites arasına geçiyor yani.
Ama çok nadir oluyor.

Başına bu olay gelen var mı?

Not: Motor 4000 km.'de ve Motul 7100 10w50 yağ kullanıyorum.

Motor duruyorken yapıyorsa normal mümkünse hareket halinde vitesi düşürün
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst