TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Üstteki arkadaşın sorusunu da es geçmeyin de, minik bir soru sorayım;

Rölanti devirleriniz dalgalanıyor mu acaba?
Yani, normal çalışırken bazen biraz devir düşüp stop edecekmiş gibi oluyor mu? Ya da ritmik, "pat pat" motor sesinde arada bir-iki "pat" sesi eksik geliyor mu?

Düzenleme:
Çok garip, komik bir cümle olmuş. Umarım anlamışsınızdır. :mrgreen:
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
slm benim basit bir sorum olacak motorunuzda kullanıpta performansından memnun kaldığınız yağ hangisidir. ben motul 5000 kullanıyorum 10/40 olanını ama sanki fazla ince geliyor henüz 500 km yapmadım bu yağla

Ben rodajdan sonra ilk 2 yağ değişimini motul3000 20 50 kullandım çok memnundum .Gecen hafta bu yağdan yoktu ve mecburen motul 5000 10 40 kullanmak zorunda kaldım ve motor eskıye nazaran daha gurultulu çalışıyor henuz 200 km oldu ama benim içime sınmedı en kısa zamanda yıne motul 3000 20 50 koymayı düşünüyorum .
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
bunu illa nettenmi almalıyız başka yerlerde bulamazmıyız?

buralarda çok zor bulunur ben ledli sinyal ampülü aradım bulamadım sonra çinden getirmiştim


Üstteki arkadaşın sorusunu da es geçmeyin de, minik bir soru sorayım;

Rölanti devirleriniz dalgalanıyor mu acaba?
Yani, normal çalışırken bazen biraz devir düşüp stop edecekmiş gibi oluyor mu? Ya da ritmik, "pat pat" motor sesinde arada bir-iki "pat" sesi eksik geliyor mu?

Düzenleme:
Çok garip, komik bir cümle olmuş. Umarım anlamışsınızdır. :mrgreen:

1400 devir/dk +- 100 devir oynaması normal rolanti 1400 devir olacak ama
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Beyler yakın zamanda sigorta yaptıran var mı? Fiyat konusunda en uygun hangisidir?

ben iki hafta önce yaptım motorum 2011 model yaşım 29 140 tl verdim ALLİANZ SİGORTA

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------

slm arkadaşlar benim motor 20bin km. oldu bugünlerde bakıma götürecem buji değiştirecem karbüratör temizliği yapılacak
debriyaj balatasını değiştirecem hava filtresini temizticem yağ değiştirecem (castrol ful sentetik yağ alcam) başka aklıma gelmeyen ne olabilir sizce? (hava ve yağ fitresi 15binde değişmişti) bide nekadar masrafım olur sizce?
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
17
s.a. arkadaşlar 2013 yeni kasa apache motorum var. üzerinde orjinal gelen buji si var. herkes iridyum buji falan diyor. ikisi arasında ne gibi farklar vardır?

bide foruma nasıl fotoğraf yükleyebilirim?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
ben iki hafta önce yaptım motorum 2011 model yaşım 29 140 tl verdim ALLİANZ SİGORTA

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------

slm arkadaşlar benim motor 20bin km. oldu bugünlerde bakıma götürecem buji değiştirecem karbüratör temizliği yapılacak
debriyaj balatasını değiştirecem hava filtresini temizticem yağ değiştirecem (castrol ful sentetik yağ alcam) başka aklıma gelmeyen ne olabilir sizce? (hava ve yağ fitresi 15binde değişmişti) bide nekadar masrafım olur sizce?

sai filtresi var deponun altında benzin filtresine benze o değişecek birde hava filtre kutusunu söküp bulaşık deterjanı ile yıkarsanız çok iyi olur motor yağı dolu olduğunu göreceksiniz

s.a. arkadaşlar 2013 yeni kasa apache motorum var. üzerinde orjinal gelen buji si var. herkes iridyum buji falan diyor. ikisi arasında ne gibi farklar vardır?

bide foruma nasıl fotoğraf yükleyebilirim?
orjinalle iridyumun değişme periyodu farklıdır iridyum daha uzun süre dayanır birde kıvılcımı daha kararlıdır ama ateşleme bobonini güçlendirmedikçe tırnak aralığını açarak performans alamazsınız
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
s.a. arkadaşlar 2013 yeni kasa apache motorum var. üzerinde orjinal gelen buji si var. herkes iridyum buji falan diyor. ikisi arasında ne gibi farklar vardır?

bide foruma nasıl fotoğraf yükleyebilirim?

iridyum buji elime biyerden geçti para verip almadım iyikide almamışım hiçbir artısı olmuyor sıradan buji ile aynı boşuna paranı sokağa atma...

resim konusuna gelince upload siteleri var oraya yükleyeceksin resmini oradaki forum adresini alıp buraya yapıştırdın mı resim sayfada yayınlancaktır...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:49 ----------

sai filtresi var deponun altında benzin filtresine benze o değişecek birde hava filtre kutusunu söküp bulaşık deterjanı ile yıkarsanız çok iyi olur motor yağı dolu olduğunu göreceksiniz

sai filitresinin görevi nedir hayla çözebilmiş değilim neyi temizliyor ?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
iridyum buji elime biyerden geçti para verip almadım iyikide almamışım hiçbir artısı olmuyor sıradan buji ile aynı boşuna paranı sokağa atma...

resim konusuna gelince upload siteleri var oraya yükleyeceksin resmini oradaki forum adresini alıp buraya yapıştırdın mı resim sayfada yayınlancaktır...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:49 ----------



sai filitresinin görevi nedir hayla çözebilmiş değilim neyi temizliyor ?

egsoz gazına dışarıdan hava ekleyip gazı seyreltiyor bende tam anlamadım bloğu sökmediğim için
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
16
Sa iyi akşamlar benim apachem 1127 kmde 500de ilk bakım oldu ama ilk zamanlar rahat vites geçişi vardı şimdi çok zor geçiyor bazen geçmiyo debrajı salıyom tekrar sıkıyom geciyo neden kaynaklana bilir yardımınız için teşekkürler
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Sa iyi akşamlar benim apachem 1127 kmde 500de ilk bakım oldu ama ilk zamanlar rahat vites geçişi vardı şimdi çok zor geçiyor bazen geçmiyo debrajı salıyom tekrar sıkıyom geciyo neden kaynaklana bilir yardımınız için teşekkürler

debriyaj telin ayarsız olabilir yada debriyajda bir sorun olabilir teli kontrol et kitapçıktaki değerlere göre eğer telde sorun yoksa debriyajda sorun olabilir
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Sa iyi akşamlar benim apachem 1127 kmde 500de ilk bakım oldu ama ilk zamanlar rahat vites geçişi vardı şimdi çok zor geçiyor bazen geçmiyo debrajı salıyom tekrar sıkıyom geciyo neden kaynaklana bilir yardımınız için teşekkürler

Dostum yagin eskidigi icin vitesin zor geciyor. 600 700kmden sonra vitesler zor geciyor. bakimdan sonra duzelir. Ama sen yinede debriyaj ayarina baktir.
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
62
Arkadaslar merhaba motorum 1500km de ilk yagini 500 de degistirmistim ikinci yagini da yarin degistirecegim bugun yag cubugundan yagina baktim minimumdaydi duz bir zeminde ve motorda duzdu. 1000km den sonra acilmasi icin yuksek devirlere cikarak vites degistirdim.sanirim motorum yag yakti ne kadar eksilttigini yarin degistirince anlayacagim ama bin km de ortadan minimuma dustu
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Arkadaslar merhaba motorum 1500km de ilk yagini 500 de degistirmistim ikinci yagini da yarin degistirecegim bugun yag cubugundan yagina baktim minimumdaydi duz bir zeminde ve motorda duzdu. 1000km den sonra acilmasi icin yuksek devirlere cikarak vites degistirdim.sanirim motorum yag yakti ne kadar eksilttigini yarin degistirince anlayacagim ama bin km de ortadan minimuma dustu

Dogru olctuysen ve yag filtresinide sokersen 900ml yag alirsin
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
62
Bu sefer yagini babamla beraber degistirecegiz. Hangi anahtarlar lazim olur.cikan yagi olcup buraya yazarim. Bide yag filtresini 15 liraya aldirdim ostime giden bi abi ordaki servisten aldi pahali geldi bana
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Bu sefer yagini babamla beraber degistirecegiz. Hangi anahtarlar lazim olur.cikan yagi olcup buraya yazarim. Bide yag filtresini 15 liraya aldirdim ostime giden bi abi ordaki servisten aldi pahali geldi bana

Yagi ve yag filtresini bosalttiktan sonra ayak marsina bi iki kere bas. Ama kontak acik olmasin:) yagi iyice bosaltmis olursun. Yag tapasini 17lokma aciyordu heralde( cagatay yanlissa duzelt tam hatirlayamadim) yag filtresini de biraz pahali almissin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst