- Katılım
- 25 Mar 2011
- Mesajlar
- 800
Pulsar bu apaçicileri bitirdiSabri,Muhammed,Selami abi sonra Paşha Apache nickli arkadaş hep pulsar aldı
![]()
Bende pulsar hayranı biriyim özellikle siyahına bitiyorum fakat; taaaki bi gün karşıdan gelen pulsar yanımdan geçene kadar!!! Arkadaş hani sağı solu balya teliyle bağlı eski dökük çin malı scooterlardan böyle şangır şungur ses çıkarya ; pulsar giderken cıkan ses de aynı o

