- Katılım
- 25 Mar 2011
- Mesajlar
- 800
Evet bu aküden nasıl aktıysa artık asit bi şekilde arka maşanın sağ tarafaında beyaz beyaz lekeler oluşturmuştu sildim sonradan orası ufak ufak paslandı boyadım ama hep oluyor
OTE=M.balibey;3411181]beyler ne yaparsanız yapın motorunuzda sık sık yağ markası ve viskozitesi değiştirmeyin güneydeyseniz 15w50 yada 10w50 kuzeydeysenizde 10w50 yaz kış işinzi görürür ustaların söylediği abi yazın buna 20w50 koy demesnie güvenmeyin çünkü 20 kalınlık kışın için geçerli 50 ise yazın neden 40 numara yağ önermedin derseniz yazın ülkemizin her yeri sıcak oluyor 50 numara daha sıcak ortamlarda özelliğini koruyan bir yağ bu yüzden ben bursada 3 yıldır 10w50 kullanıyorum arada bulamadığım zamanlar 10w40ta kullandım fakat 10w50de hem ses hemde vites geçişleri daha iyi
birde daha önceki sayfalarda ben akü sormuştum fakat cevap yazan olmadı bosch yada yuasalardan hangisini alsam kuru almak istiyorum orijinal aküsü arka maşanın bağlantı yerlerini hep paslandırdı
Evet bu aküden nasıl aktıysa artık asit bi şekilde arka maşanın sağ tarafaında beyaz beyaz lekeler oluşturmuştu sildim sonradan orası ufak ufak paslandı boyadım ama hep oluyor
Bu çinli Küba v.b motorlar benimle nasıl aynı max. hızla gidebiliyorlar? Vallahi yetişemedim, hatta onlar iki kişiydi, ben tektim. Adamlar 120 bastılar, ben de 120 bastım en fazla.
Kalkışlarda filan da uzayıp gidiyorlar...
Amacım herkesi geçmeye çalışmak veya hızlı gitmek filan değil, iki motor arasında fark yok mu, onu öğrenmek istiyorum, garibime gitti de...
Ayrıca ufak bir soru iliştireyim;
Dişli büyültmek, yakıt tasarrufu sağlar mı?
Evet bu aküden nasıl aktıysa artık asit bi şekilde arka maşanın sağ tarafaında beyaz beyaz lekeler oluşturmuştu sildim sonradan orası ufak ufak paslandı boyadım ama hep oluyor
Bu çinli Küba v.b motorlar benimle nasıl aynı max. hızla gidebiliyorlar? Vallahi yetişemedim, hatta onlar iki kişiydi, ben tektim. Adamlar 120 bastılar, ben de 120 bastım en fazla.
Kalkışlarda filan da uzayıp gidiyorlar...
Amacım herkesi geçmeye çalışmak veya hızlı gitmek filan değil, iki motor arasında fark yok mu, onu öğrenmek istiyorum, garibime gitti de...
Ayrıca ufak bir soru iliştireyim;
Dişli büyültmek, yakıt tasarrufu sağlar mı?
Bu çinli Küba v.b motorlar benimle nasıl aynı max. hızla gidebiliyorlar? Vallahi yetişemedim, hatta onlar iki kişiydi, ben tektim. Adamlar 120 bastılar, ben de 120 bastım en fazla.
Kalkışlarda filan da uzayıp gidiyorlar...
Amacım herkesi geçmeye çalışmak veya hızlı gitmek filan değil, iki motor arasında fark yok mu, onu öğrenmek istiyorum, garibime gitti de...
Pirelli Sport Demon mu yoksa Metzeler ME22 mi önerirsiniz? Yoksa daha iyi bir lastik var da, haberim mi yok?
Sanırım Türkiye'de anca Metzeler ME22 alabileceğim. Kullanan varsa tecrübelerini yazabilir mi acaba? İç lastikli olmasının dezavantajı olur mu?
Ayrıca Metzeler ME22, yumuşak hamurlu mu ve çift hamurlu mu acaba?
Merakla yorumlarınızı ve tecrübelerinizi bekliyorum...
arkadaşlar gidon neden titrer 110dan sonra ya? çok tehlikeli oluyor. tek kişi. eğer arkamda 50 kg lik bir kız varsa motorun dengesi mükemmel oturuyor. tek kişi zor gördüğüm hızı 2 kişi gördüm nerdeyse.. virajlar desen çok iyiydi
me 22 kullanıyorum ben 1000 km den sonra performans vermeye başladı.fakat arka lastik ebatı büyüdüğü için çekiş biraz düşüyor son hız artıyor birde orta ayaga aldıgınızda lastık yere degdiğinden zincir ile uğraşmak biraz sorun oluyor.
bendeki yeni kasa. ebatı pek uymuyor sanırım. sıkıntı olurmu sizce?
Motor benimkinin tıpa tıp aynısı. Bir ara fotoğraf koyayım.
Hayırlı olsun.Benim ilk motorum olduğu için titreşim sıkıntım yok. Yani, titreşimsiz motosiklet sürmediğim için, normal gibi geliyor bana.
__________
- Metzeler ME22'yi tubeless olarak kullanmayı önerir misiniz yoksa, dezavantajlı olsa bile iç lastikli olarak kullan mı dersiniz?
- Veya -eğer tubeless ise- Pirelli Sport Demon'u nasıl temin edebilirim?
Selamlar
Artan benzin fiyatlarına ve işe gidip gelmedeki büyük cc motorların işletim maliyetleri pahalılığına çözüm olarak bir tane tvs aldım.
Büyük cc motorlarımdan sonra bu elbette ilk başta çok komik geliyor ama zamanla alışabilirim diye düşünüyorum.
Çok kısa bir iki izlenim paylaşayım.
1-Motor hakkaten titreşimli eller zıngırdıyor, artçı için tam bir masaj koltuğu arkasıÖzellikle pegler titreşimi güzel geçiriyor insana Azer Bülbül gibi tir tir titretip kendine getiriyor adamı.
2-Oturuş pozisyonu çok yatay. Cbr250 kullanıyormuşçasına yatıyorsun. Bu tarzda bir motorun biraz daha dik olmasını beklerdim.
3-Sanki bi 6.vitesi ve biraz daha düşük deviri hak ediyor gibi ama 80 üzerine çıkınca motor fazla bağırıyor. 80 lerde süper ama.
4-Lastiklerin iç lastik olması sürerken hep bir tedirginlik yaratıyor.
Benzini henüz test edemedim. İlerleyen zamanlarda bakıp göreceğiz, Tasarımı muadillerine göre gerçekten iyi. Dijital ekran hoş. SÜrerken nereden geldiğini bilemedim sesler var bu sesler belki önemsiz ama rahatsız edebiliyor.
Genel itibari ile fena motor değil, Tem'de bile kararlı bir şekilde hızlanıp gidiyor, ilk denemede düzde 130'a çıkması mutlu etti ama o hızda sabit sürmek mümkün değil. Uzun yolda motoru yormadan 90 hızda gitmek sanırım ideal olacaktır. Frenler gerçekten güzel motor hakimiyeti ve üzerinde verdiği his iyi.
İkinci bir motor olarak da scooter yerine tercih edilesi bir motor.
Zaman geçtikçe sorun çıkaracak mı serviste neler yaşayacağız hep beraber göreceğiz.
http://i.hizliresim.com/V2ENLj.jpg
http://i.hizliresim.com/zQnLYO.jpg
herkese iyi sürüşler.
Matrix filminden alıntı beğendiğim bir söz vardır. "Cahillik Mutluluktur" diye8 sene evvel Honda Beat sürerken dünyada ondan daha iyi motor yok sanırdım
Bu arada lastik önerilerine bende açığım; )
Haydi o zaman bir kaç sorada ben sorayım
1-Lastik'leri tubless'e çevirmek marka model ve ebat tavsiyesi rica ediyorum
2-Iridium Buji alabileceğim bir link verir misiniz Apache Uyumlu tabiki.
3-Sele nereden açılıyor?
teşekkürler