TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Arkadaşlar motorum henüz rodaj da hesapladım kilometrede 20 kuruş yakıyor bana çok fazla geldi ama rodajda olduğu içinde bi yandan normaldir diyorum kendi kendime. 2013 kasa motorum bu 20 kuruşu hesapladığımda 500 km bile olmamıştı sizde yakıt durumu nasıl sıfır alanlar rodajda nasıl kullandılar yardımcı olursanız sevinirim.

Not: Bi kaç hafta önce sarı yakıt uyarısını görünce depoyu fulledim 13.420 lt aldı depoda kaç litre kalınca ışık yanıyor yardımcı olursanız sevinirim.

Not 2: Biliyorum benzim kaç kuruş yaktığıyla değil kaç km gittiğiyle hesaplanır ama yakın zamanda ölçüm yapan olduysa doğru bi bilgi çıkabilir diye düşünüyorum benzin + - 5.1 tl civarında ne de olsa.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
alıntı yapmışsınızdabildirim gelmemiş tesadüfen gördüm, Allah allah :s


hocam olur mu öyle millet küfür etmesin yüzüme karşı?

tamamdır peki two brothers arrow falan onlar nasıldır

tiger bildiğim kadarıyla düz boru mantığı değil fakat şu sıralarpolisler egsozlu gördümü yapışıyor haberin olsun egzozcudan .ıkıp 50 metre sonra men cezası alırsan şaşırma
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
165
Vites sorununu hallettik arkadaslar. Debriyaj teli cok incelmiş yolda giderken şak diye koptu. Yağıyla beraber değiştirdim. Suan pamuk gibi.
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
324
hocam power1 20 22 tl neden ondn almıyorsun actewo bildiğim kadarıyla scooter yağı ve 20w50 olması lazım

castrol actevo 4t 20w40 kullanıyorum ustam... sevisde de bunu kullanıyolar... actevo scooter yağları da aynı ambalajda satılıyo ama bu scooter yağı değil...

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:26 ----------

Vites sorununu hallettik arkadaslar. Debriyaj teli cok incelmiş yolda giderken şak diye koptu. Yağıyla beraber değiştirdim. Suan pamuk gibi.

kaç kmde koptu debriyaj telin ustam... bi de daha önce debriyaj telini yağlama falan yapmış mıydın...
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
castrol actevo 4t 20w40 kullanıyorum ustam... sevisde de bunu kullanıyolar... actevo scooter yağları da aynı ambalajda satılıyo ama bu scooter yağı değil...

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:26 ----------



kaç kmde koptu debriyaj telin ustam... bi de daha önce debriyaj telini yağlama falan yapmış mıydın...

bunu öğrenmiş oldum 2011de aldığımda araştırmıştım ozaman actevolarda sadece scooter yağı vardı şimdi vitesli içinde çıkmış şimdi sitesinden baktım hatta bu actevolarda tam sentetik mi power1 gibi

benimde akü bitti şarj olsada marş basmıyor meret yuasa alayım diyorum ne dersiniz
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
Yahu arkadaş bu motosikletin benzin musluğunun olduğu yeri yapan mühendisin kafasına sıçayım!....
Dün akşam yine tereyağından kıl çeker gibi benzin musluğunun oradaki hortumdan benzinimi çalmış daha sonra sanırım yoldan birileri geçince hortumu öylece bırakmışlar ve sonuç olarak motosikletin deposundaki kalan bütün benzin yola akmış motor bloğunun üzerindeki boyanın çoğunu buruş buruş yapıp kavlamasına sebep olmuş benzin...
Bu hırsızlardan çektiğim nedir ben de bilmiyorum şerefsizlerdeki cesarete bak hem apartman önünde hem sokak lambasının aydınlattığı yerde hem 2 çelik halatla kilitli hem de ilk akşam saatleri bütün bunlara rağmen sinsice sokulup yine hırsızlık yapıyorlar!...
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
alıntı yapmışsınızdabildirim gelmemiş tesadüfen gördüm, Allah allah :s


hocam olur mu öyle millet küfür etmesin yüzüme karşı?

tamamdır peki two brothers arrow falan onlar nasıldır

600 lük makina değilki arrow felan takacaksan 600lük al. Apacheye uyumlu set satılıyor tiger'in alırsan ondan al çok bişey bekleme.
 
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
30
Yahu arkadaş bu motosikletin benzin musluğunun olduğu yeri yapan mühendisin kafasına sıçayım!....
Dün akşam yine tereyağından kıl çeker gibi benzin musluğunun oradaki hortumdan benzinimi çalmış daha sonra sanırım yoldan birileri geçince hortumu öylece bırakmışlar ve sonuç olarak motosikletin deposundaki kalan bütün benzin yola akmış motor bloğunun üzerindeki boyanın çoğunu buruş buruş yapıp kavlamasına sebep olmuş benzin...
Bu hırsızlardan çektiğim nedir ben de bilmiyorum şerefsizlerdeki cesarete bak hem apartman önünde hem sokak lambasının aydınlattığı yerde hem 2 çelik halatla kilitli hem de ilk akşam saatleri bütün bunlara rağmen sinsice sokulup yine hırsızlık yapıyorlar!...

Alarm taktırsana abicim. Al bi www.dx.com'dan bi motorsiklet alarmı. Titreşim sensörlü zaten.
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
Selamün aleyküm arkadaşlar.drift 125 i satıp 180 z one s almayı düşünüyordum.alan bir arkadaştan rica edip denedim.son devirlere doğru gidonda hafif titreme vardı.sonra bayi ile anlaşamadık ve tvs yi araştırdım.burda çoğunuz yeni modelde vibrasyon yok kesilmiş felan yazmışsınız.neyse ben de gittim 2013 model sıfır motor aldım.tabiki deneyemeden aldık.arkadaş bi motor bu kadar mı titrer yahu.benim dandik dedikleri çin malı drift meğer kaliteymiş.driftin 8000 dd yaptığı titreşimin 2 katını bu 3000 dd sonra yapmaya başlıyor.gidon ayaklıklar depo hariç heryer zangır zangır.lütfen insanlara doğru bilgiler verelim.geri dönüşü olmayan şeylere sebep oluyor.tabi bilmiyorum sadece benimkinde mi var vibrasyon.tabi kalan kısım güzel tipi felan.performansı deneyemedim malum daha rodaj var.

Hocam bende 2014 yılı ocak ayında 2013 model sıfır apache aldım ve burada bu motorun da titrediğini defalarca yazdım lakin titreşim dısında bi sıkıntısı yoktur. drift konusuna gelicek olursak kesinlikle üzerinde görülmek istemeyeceğim bi motor, çingene mobileti gibi herkesin altında, yolda kalsam binmem o derece.
 
Katılım
19 Tem 2014
Mesajlar
11
Geçen sayfalarda yazdım ancak cevap alamadım. Kimse bilmiyor mu artçı ayaklık demirlerinin lastikli olanlarını nasıl temin ederiz diye?
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Geçen sayfalarda yazdım ancak cevap alamadım. Kimse bilmiyor mu artçı ayaklık demirlerinin lastikli olanlarını nasıl temin ederiz diye?

Ayaklıkları söküp arasına lastik parçası sıkıştırabilirsin. Titreşimi azaltır ama çok çok az fark eder. Titreşimi azaltmak istiyorsanız şasiyle motor bloğunun bağlandığı yerlere sert lastik koymanız lazım ancak öyle azalır.
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
184
Merhaba arkadaşlar,
Bende bugünden itibaren resmen yeni kasa Apache'mle aranızdayım.Uzun araştırmalar sonucu Apache'ye karar verdim hiçte pişman değilim, olacağımıda zannetmem. İlk motorum olduğundan sizlere danışacağım birçok şey olacaktır şimdiden vereceğim rahatsızlık yüzünden kusuruma bakmayın :)

Kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
165
castrol actevo 4t 20w40 kullanıyorum ustam... sevisde de bunu kullanıyolar... actevo scooter yağları da aynı ambalajda satılıyo ama bu scooter yağı değil...

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:26 ----------



kaç kmde koptu debriyaj telin ustam... bi de daha önce debriyaj telini yağlama falan yapmış mıydın...

6500 kmde koptu kardeşim. Yalnız ben şehir içi genelde kullandığım için çabuk koptu diyorum. Normalde bu kadar kisa sürede kopmamasi lazım. Ayrıca benim bahsettigim motor yağı debriyaj telini n yaglandigini bilmiyorum.
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Arkadaşlar motorum henüz rodaj da hesapladım kilometrede 20 kuruş yakıyor bana çok fazla geldi ama rodajda olduğu içinde bi yandan normaldir diyorum kendi kendime. 2013 kasa motorum bu 20 kuruşu hesapladığımda 500 km bile olmamıştı sizde yakıt durumu nasıl sıfır alanlar rodajda nasıl kullandılar yardımcı olursanız sevinirim.

Not: Bi kaç hafta önce sarı yakıt uyarısını görünce depoyu fulledim 13.420 lt aldı depoda kaç litre kalınca ışık yanıyor yardımcı olursanız sevinirim.

Not 2: Biliyorum benzim kaç kuruş yaktığıyla değil kaç km gittiğiyle hesaplanır ama yakın zamanda ölçüm yapan olduysa doğru bi bilgi çıkabilir diye düşünüyorum benzin + - 5.1 tl civarında ne de olsa.


Bugün 420km' de depo boşaldı bir depoyla 420 km gidebilmişim. yine 19 kuruş civarına geliyor çok yakıyor benim motor çoooook :(
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Merhaba arkadaşlar,
Bende bugünden itibaren resmen yeni kasa Apache'mle aranızdayım.Uzun araştırmalar sonucu Apache'ye karar verdim hiçte pişman değilim, olacağımıda zannetmem. İlk motorum olduğundan sizlere danışacağım birçok şey olacaktır şimdiden vereceğim rahatsızlık yüzünden kusuruma bakmayın :)

Kazasız belasız sürüşler

Hayırlı olsun.
Pişman olmazsınız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------

Bugün 420km' de depo boşaldı bir depoyla 420 km gidebilmişim. yine 19 kuruş civarına geliyor çok yakıyor benim motor çoooook :(

Motoru genellikle hangi devir aralıklarında kullanıyorsunuz?
Tek kişi mi biniyorsunuz?
Şehir içi mi?şehir dışı mı daha çok kullanıyorsunuz?
Bakımlarını zamanında yapıyor musunuz?
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Hayırlı olsun.
Pişman olmazsınız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------



Motoru genellikle hangi devir aralıklarında kullanıyorsunuz?
Tek kişi mi biniyorsunuz?
Şehir içi mi?şehir dışı mı daha çok kullanıyorsunuz?
Bakımlarını zamanında yapıyor musunuz?

Motoru alalı daha 1 ay bile olmadı 5-6 bin devir görüyor en fazla rodajda olduğu için yüksek devirde gitmiyorum genelde tek biniyorum 700 km yaptıysam bunun taş çatlasın 200 km si artçılı olmuştur. Şehir dışına çıkmadım hep şehir içi. Bir kez 500 bakımına girdi daha bakımları bile gelmedi yani.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Motoru alalı daha 1 ay bile olmadı 5-6 bin devir görüyor en fazla rodajda olduğu için yüksek devirde gitmiyorum genelde tek biniyorum 700 km yaptıysam bunun taş çatlasın 200 km si artçılı olmuştur. Şehir dışına çıkmadım hep şehir içi. Bir kez 500 bakımına girdi daha bakımları bile gelmedi yani.

Rodaj sırasında bir depo ile 600 km.kadar yapabiliyordu.Sizin motor biraz fazla yakıyor gibi.
 
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
30
Motoru alalı daha 1 ay bile olmadı 5-6 bin devir görüyor en fazla rodajda olduğu için yüksek devirde gitmiyorum genelde tek biniyorum 700 km yaptıysam bunun taş çatlasın 200 km si artçılı olmuştur. Şehir dışına çıkmadım hep şehir içi. Bir kez 500 bakımına girdi daha bakımları bile gelmedi yani.

Bak güzel kardeşim. Bende 1.5 ay oldu alalı. Yeni kasa. Aynı motor senle .

İlk depoyla 390 km gidebildim.

ikinci depoyla yaklaşık 450 civarı.

üçüncü depoyla 420 km (İçerisinde 3.5 lt daha vardı)

dördündü depoyla 530 km gittim.

Bu yazdığım km'ler yanlızca ana depo. Yedek depo dahil değildir.

Yani zamanla motor alıştıkça az yakmaya başlar ki ben sürekli 8 bin devir civarında kullanıyorum yüksek devirde.

Ama yola çıkmadan önce motoru 2-3 dakika eğer sabah ilk defa açacaksamda jikle çekik 4-5 dakika ısıtmanı öneririm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst